• Lid sinds 20 mei 2011

La Casquette

Milsbeek

Robert Talsma heeft nog geen foto toegevoegd

1. Robert Talsma's profielfoto
    Robert Talsma heeft een recensie geschreven voor La Casquette

Zondag 1 mei zjin wij ter ere van een verjaardag uit eten geweest bij restaurant la Casquette op aanraden van kennissen. Het was even zoeken, maar eenmaal aangekomen werden wij verrast door de mooie en rustige locatie van dit restaurant. Wij hadden het geluk dat wij buiten konden eten, vanwege het mooie weer dus hebben we een mooie plek op het terras uitgekozen.

De bediening kwam vrij snel, met de vraag of we iets te drinken wilden en de kaart. Na een lekkere rose genuttigd te hebben begon ik met het veluws wildzwijn, een volgens de medewerker huisgedroogde ham die goed smaakte in combinatie met de asperges die er bij geserveerd werden.

Als hoofdgerecht had ik het lam genomen, wat heerlijk smaakte. De lam werd geserveerd met een aantal lekkere en goed bijpassende bijgerechten. Daarnaast werd een goed glas rode wijn geadviseerd.

Als nagerecht nam ik een lekkere en mooi voor het oog klaargemaakt gerecht met een cominatie van aardbei en witte chocolade. Na hierbij een frisje genuttigd te hebben, een lekker glas whisky besteld om onder het genot van een sigaar na te tafelen.

Restaurant la Casquette is ons goed bevallen, er wordt gewerkt met verse ingredienten en alles wordt mooi en chique geserveerd.

Voor een volgende speciale gelegenheid is de rit van een half uur het zeker waard.