• Lid sinds 3 mei 2019

Poco Mucho

Enschede

BRAS 73

Leusden

Robert heeft nog geen foto toegevoegd

1. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor RAUW
    West-Europees Amersfoort

Gisteren bij Rauw gegeten op aanraden van een collega. Ik kan eerlijk zeggen dat dit de beste, meest malse, Chateau Briand was die we ooit heb gegeten. Heerlijk garnituur en een zak frietjes erbij. Ook het voorgerecht, de steak tartare was super. En de 3 bolletjes zelfgemaakt ijs na is een echte aanrader.
    Toen we weggingen werd er persoonlijk afscheid genomen met een handdruk, waar zie je dat nog? Ik hou zelf iets minder van de minimalistische inrichting, maar dat is een persoonlijke smaak kwestie.

2. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Poco Mucho

Best steak ever gegeten. We waren met z”n drieën. 1 keer ossehaas rare en 1 keer medium, klopte allebei helemaal (dat maak je vaak anders mee) en zeer mals. Ook de zalm van de derde persoon was heel goed. Supervriendelijke bediening. Drankje van het huis na, kortom perfect.

3. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor BRAS 73

Robert

Afgelopen dinsdag geluncht bij Bras 73. Het was een zakelijke lunch. Ontvangst, bediening en sfeer waren prima. Op zich was het eten goed, maar ik had het landbroodje kip besteld. De kip was heerlijk gekruid en mals, maar op de verse groente zat een wat zure dressing die de oriëntaalse smaak van het gerecht geheel weg nam, in het brood trok en niet bij het geheel past. Iedereen in mijn gezelschap die dit gerechtje had bestelt vond dit ook. Misschien een tip om het puur oriëntaals te houden zonder een dressing.

4. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Robert

Gisteren weer bij Rhodos geweest. Kom er al jaren. Het eten was weer geweldig en de eigenaar en collega’s zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Je voelt je hier echt ouderwets welkom. De gegrilde garnalen (garides) als hoofdgerecht zijn echt een aanrader, mijn favoriet. Conclusie: heerlijk eten in een gezellige sfeer voor een mooie prijs.

5. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Het IJsselpaviljoen

Robert

Heel goed gegeten bij het Ijsselpaviljoen, in een gezellige sfeer. Vriendelijke bediening, alleen gaat het wel vaak fout. Het gerecht wordt dan aan de tafel naast je gebracht. In ons geval, ik heb daar met een collega gegeten, wat dat wel gezellig want zo kregen we contact met de tafel naast ons. Hoe leuk ook, het hoort niet zo. Verder zou ik eens nadenken over het bestellen via de telefoonapp. Voor ons werkte het prima, maar je sluit zo wel wat oudere klanten uit. En dat is jammer want het eten en de ambiance zijn ronduit heel goed!

6. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Restaurant International

Robert

Voor het eerst sinds jaren weer Chinees gehaald bij International, onze vaste Chinees was gesloten.
    Het was bar slecht. In de tjaptjoy met Ossenhaas zaten wel 5 stukjes vlees, en ook nog heel taai, dat was absoluut geen Ossehaas... Daarnaast was de bami van eiernoedels veel te gaar en zat aan elkaar geplakt en zag eruit of het uit de magnetron kwam. De Babi Pangang, het vlees, was oké, alleen de saus was veel te zout en er zat bijna geen atjar onder in het bakje. Last time ever. Daarnaast klopt voor dit eten gewoon de prijs-/kwaliteitverhouding niet, want International is qua afhalen het duurste in Almelo.

2,5
  7. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Oriental City
    Chinees-Indisch Enschede

Robert

Afgelopen zondag weer gegeten bij Oriental City in Enschede. Echt het beste Chinese restaurant in Twente, met zeker geen standaardkaart. Ook het bijzondere, echt Chinese eten kun je hier bestellen. De tipan is ongeëvenaard, zo bijzonder en lekker. We komen hier al 20 jaar en het eten, de ontvangst en bediening is altijd zeer vriendelijk, en ze houden rekening met je wensen. Nu met de nieuwe inrichting heeft het restaurant nog meer klasse gekregen. Aanrader!