Nieuwe recensie
  1. Rob

2. Rob

Heerlijk gegeten. Maaltijden zijn bourgondisch dus gulle klopt helemaal. En schransen kan je echt daar. Top bediening, heel vriendelijk, klantgericht en bekwaam.

3. Rob

4. Gisteren heerlijk gegeten. Eerst kregen we een voorafje met pita brood en stokbrood met 3 verschillende tapenades..Heerlijk..wel veel vooraf..maar goed.
    Hoofdgerechten. Een maal Grillgerecht Limani, en eenmaal Souflaki. Beide gerechten hadden een spies van varkenshaas, dit was heerlijk mals en precies goed gekruid, zoet maar ook een bite...De gyros zat ook bij beide gerechten ook deze had weer de juiste kruiden mix en had een prettige nasmaak. Het gehakt rolletje dat bij het grillgerecht Limani, zat, was ook weer precies goed gekruid, zacht maar toch met een bite. Bij het vlees werd rijst, licht gekruid gebakken frietjes, blokjes rode biet, rode ui en Tzatziki (welke ook zeer goed van smaak was) geserveerd op het bord. Daarnaast kon je uit de salade bar, verse groenten opscheppen. De feta, gemaakt van orginele geitenkaas, was heerlijk. Alles bij elkaar erg veel en waar voor je geld. Gezellige sfeer, vriendelijke en zeer behulpzame bediening. Voor ons is dit een restaurant waar we vaker heen zullen gaan.