• Lid sinds 18 september 2013

Ziësta

Hengelo

Kreta

Almelo

Rob Syko heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rob Syko's profielfoto
    Rob Syko heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Almelo

Om een avondje gewoon weer te genieten, lekker eten in een gezellige sfeer komen wij geregeld bij Kreta. Stefan en zijn familie hebben een erg leuk restaurant in en onder de schoorsteen in de haven van Almelo.
    Dat we hier zo vaak komen zegt toch genoeg over kwaliteit en zo.

2. Rob Syko's profielfoto
    Rob Syko heeft een recensie geschreven voor Yam Yam

Heerlijk om in de late uurtjes even binnen te wippen en te genieten van iets lekkers met knoflook. Eigenlijk bijna alles aan te bevelen. Gewoon lekker.

3. Rob Syko's profielfoto
    Rob Syko vindt de recensie door Rob Syko voor Ziësta leuk

Afgelopen weekend hier geweest met een familiefeest.
    Kortweg: super fantastisch!!
    Jammer dat er geen hogere cijfers te geven zijn!!
    We zijn echt wel wat gewend in onze familie. De meesten zitten in de Horeca. Wat hier geboden werd kenden we echt niet. Wel eens van gehoord en daarom geprobeerd. We waren met 15 man. Gezellig aan een grote tafel met twee ingebouwde barbecues. We kwamen al om 6 uur binnen, beetje vroeg dachten we, maar toen we weg gingen was het al na middernacht!
    Heerlijk gegeten van super mals en lekker vlees met een grote keuze aan salades en heel veel verschillende sauzen. Er was zelfs een saus met de naam van mijn broertje: Wimpie :) Hij was ondanks die naam erg lekker!
    Als nagerecht kozen we voor de chocoladefondue. Heel lekker! Vers fruit en erg lekker ijs samen met op de barbecue gesmolten chocolade. Hmmmmmm.
    De bediening was heel leuk, vriendelijk en attent. Ze zorgden dat onze glazen goed gevuld bleven.
    En toen moesten we afrekenen: dat viel gelukkig heel erg mee, was nog wel veel geld met 15 man, maar zo goedkoop zijn we lang niet uit geweest.
    Team van Ziesta: Graag tot heel snel weer eens. Lekkerrrrrr

4. Rob Syko's profielfoto
    Rob Syko heeft een recensie geschreven voor Ziësta

Afgelopen weekend hier geweest met een familiefeest.
    Kortweg: super fantastisch!!
    Jammer dat er geen hogere cijfers te geven zijn!!
    Team van Ziesta: Graag tot heel snel weer eens. Lekkerrrrrr

5. Rob Syko's profielfoto