Activiteiten van Rob Smit

1. Rob Smit's profielfoto
    Rob Smit heeft een recensie geschreven voor Ristorante Fratelli

Op 25 september (mooie nazomerdag met temperaturen van 22 graden) zat het terras van Fratelli stampvol. Na overleg met één van de serveersters kregen we na een minuut of vijf een tafel op het terras.

Ondanks het feit dat het zeer druk was hadden we in een mum van tijd onze drankjes voor ons staan. Je kunt echt zien dat het bedienend personeel aan de enorme drukte gewend is.

De door ons bestelde Zuppa Pomodoro smaakte echt Italiaans.

Hierna hebben mijn vrouw en ik beiden een panini genomen die rijkelijk belegd en knapperig vers was.

Ondanks dat het hier een absolute toplocatie betreft zijn de prijzen alleszins redelijk te noemen.

Fratelli is wat mij betreft een echte aanrader bij een bezoek aan Giethoorn.

2. Rob Smit's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Rob Smit's profielfoto
    Rob Smit heeft een recensie geschreven voor De Lutte

Heerlijk ijs, geserveerd door uitermate vriendelijk personeel.

Ondanks dat het terras aan een doorgaande weg ligt is dit niet echt hinderlijk.

Bij De Luttele geeft het personeel je het gevoel dat je bij goede vrienden op visite bent.

4. Rob Smit's profielfoto
    Rob Smit heeft een recensie geschreven voor Taveerne Het Wetshuys

Mooi terras, goed eten en drinken voor een redelijke prijs.

Je moet wel even wat tijd reserveren, er loopt standaard te weinig personeel voor zo'n groot terras.

Tip: Betaal direct na ontvangst van uw bestelling, dit scheelt in elk geval één keer lang wachten.

5. Rob Smit's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  6. Rob Smit's profielfoto
    Rob Smit heeft een recensie geschreven voor Sterk Langs De Lijn

Geweldige cafetaria met een culinaire uitstraling.

Het is zeer terecht dat ze in de cafetaria top 100 staan, de zaak ziet er keurig uit en de producten zijn van zeer hoge kwaliteit.

Sterk moet er alleen voor zorgen dat ze niet ten onder gaan aan hun eigen succes, de wachttijden zijn vrij lang. Nieuw personeel wordt volgens mij voor de leeuwen gegooid, toen mijn vrouw en ik laatst twee hamburgermenu's bestelden wist de jongen die ons hielp absoluut niet dat daar milkshakes bij hoorden. Hij vertelde ons dat dit z'n eerste werkdag was bij Sterk en dat hij er geen flauw idee van had waar het hamburgermenu uit bestond.

Tip: personeel goed instrueren voordat ze klanten mogen helpen.

7. Rob Smit's profielfoto
    Rob Smit heeft een recensie geschreven voor Wok in Vuur en Vlam

Het beste wok-restaurant dat ik ken.

Zeer veel keus in gerechten, er zijn twee wokposities en drie bakplaten. Sinds kort worden vlees en vis op aparte platen gebakken, zodat je vlees niet naar vis smaakt.

Het restaurant is erg groot, maar doordat er verschillende zalen zijn, hangt er toch een intieme sfeer.

Enige nadeel is dat de koks wat de Nederlandse taal betreft niet veel verder komen dan "smakelijk eten", je kunt vragen om een doorbakken biefstuk, maar deze zal dan toch medium worden klaargemaakt.

Stuur de koks op Nederlandse les en de service is direct twee punten hoger.

8. Rob Smit's profielfoto
    Rob Smit is Mark van der Horst gaan volgen.
  9. Rob Smit's profielfoto
    Rob Smit heeft een recensie geschreven voor Da Mario

Ondanks dat we zonder reserveren met 6 personen bij een vol terras aankwamen schoof het vriendelijke personeel een paar tafels bij elkaar.

Het eten is echt Italiaans een echte aanrader is de 3 verschillende pasta's.

De prijs kwaliteit verhouding is goed.