• Lid sinds 9 september 2009

't Spoor

Sprang-capelle

De Luwte

Waalwijk

Rob Groeneveld heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rob Groeneveld's profielfoto
    Rob Groeneveld heeft een recensie geschreven voor Mykonos

Alex en Maria, veel te lang geleden dat we bij jullie hebben gegeten, ik mis het wel, we komen gauw weer naar jullie gezellige toptent.

2. Rob Groeneveld's profielfoto
    Rob Groeneveld heeft een recensie geschreven voor De Luwte

Niet goed, wel uitstraling maar veel geblaat en weinig wol.

Ofwel de grootse gezellige uitstraling wordt niet waar gemaakt.

Eten matig, onervaren en onpersoonlijke bediening.

Tegenvaller voor ons.

4,9
  3. Rob Groeneveld's profielfoto
    Rob Groeneveld heeft een recensie geschreven voor 't Spoor

Voor het Spoor bestond was in dat pand cafe Maas gevestigd, een gezellige kroeg waar ik veel kwam, afijn, Kastelijn ging met pensioen en 't Spoor kwam daarvoor in de plaats.
    Een sensatie voor Sprang-Capelle.
    Kwaliteit kende geen grenzen destijds en de eerste 2 jaren van hun bestaan kwam ik er regelmatig en ik niet alleen, hele reisgezelschappen legden daar aan met touringcars etc.

Helaas is dat alles niet meer, ben er nog niet zolang geleden nog eens geweest, maar waar de aardappeltjes vroeger stonden voor te koken om afgebakken te worden hingen nu warmte lampen waaronder de (fabrieks) frietjes, die al lang van te voren gebakken waren, warm bleven en stonden te wachten op een klant.

En inderdaad, kindvriendelijk is het en dat schijnt voor velen het summum te zijn maar voor mij staat kwaliteit voorop en dat is bij 't Spoor helaas hedentendage ver te zoeken.

4. Rob Groeneveld's profielfoto
    Rob Groeneveld heeft een recensie geschreven voor Bali James
    Indonesisch Breda

Al 20 jaar kom ik geregeld eten bij dit restaurant .
    Ik ben blij dat er nog een authenthiek Indonesisch restaurant bestaat waar je zo fantastisch kunt eten en moet dat snel? Nee, je bent een avondje uit toch?

En vind je de porties klein ... is mij ook eens gebeurd, ik sprak een ober hierop aan en er werd gewoon, zonder bijtelling, aangevuld.
    Het ligt meestal aan ons Nederlanders, liever klagen dan vragen.

Authenthieke sfeer, heerlijk Indisch eten en een beetje "stille kracht" ;) ga naar Bali in Breda.