• Lid sinds 21 maart 2014

Bistro Gossimijne

Bistro Gossimijne

3. Bistro Gossimijne

Oss

Rob Gerrits heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rob Gerrits's profielfoto
    Rob Gerrits vindt de recensie door C boelens voor Onsz Restaurant leuk

C boelens

Wij zijn met 11 man personeel bij jullie gaan eten. We kozen voor een al in. Dus onbeperkt eten en drinken. Dit is iedereen super goed bevallen De hapjes waren super lekker het drinken werd super snel aangevuld. We hebben zitten eten tot we niet meer konden. Daarna nog veel te veel lekkere toetjes op. En koffie na de sfeer was gezellig en al het personeel belde me de volgende dag op om me te bedanken voor de super leuke avond Voor herhaling vatbaar. Bedankt.

2. Rob Gerrits's profielfoto
    Rob Gerrits heeft gereageerd op een recensie van Onsz Restaurant

Beste Danny,

Wij vinden het vervelend dat je Take Away bestelling niet naar wens was.
    Graag willen we met je in contact komen, zou je ons willen contacteren op 040-4011024

Groetjes, Rob - Onsz Restaurant Webcare

3. Rob Gerrits's profielfoto
    Rob Gerrits vindt de recensie door s voor Onsz Restaurant leuk

s

Serieus lekker eten hier, heel veel keus in de gerechten, smaken zijn goed, bediening ook. Van binnen ziet het er ook heel mooi uit. Aanrader en fijn dat ze in valkenwaard zitten nu.

4. Rob Gerrits's profielfoto
    Rob Gerrits heeft een recensie geschreven voor Bistro Gossimijne

Vorige week zaterdag lekker met een groep vrienden gegeten bij Gossimijne in Oss. We werden bij aankomst vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en naar onze tafel begeleid. We hebben die avond gekozen voor de tapas, er is een grote en diverse keuze uit tapasgerechtjes. De gerechten zijn hoog van kwaliteit en de service van de gastvrouw was super. Wij hebben een top avond gehad en komen zeker terug!!

5. Rob Gerrits's profielfoto
    Rob Gerrits heeft een recensie geschreven voor Hema Lunchroom

Ideaal voor als je 's ochtends goedkoop wil ontbijten, tussen 9 en 10 kan je voor 1 euro ontbijten, en tussen 4 en 6 heb je koffie met een gebakje voor maar een euro. Goede kwaliteit voor een scherpe prijs

6. Rob Gerrits's profielfoto
    Rob Gerrits heeft een recensie geschreven voor Bistro Gossimijne

Afgelopen weekend heerlijk met vrienden samen de Tapas gedaan bij Gossimijne in Oss. Na een uiterst vriendelijke ontvangst werden we naar onze plaats gebracht door de gastvrouw die ons netjes de mogelijkheden uitlegde tapas of a la carte, omdat wij heerlijk een avondje wilde genieten kozen we voor de tapas. Bij de tapas zat standaard een mandje brood met kruidenboter en dippers. Er was een ruime keuze uit salades, grill gerechtjes, vis en vlees, kortom voor elk wat wils. Ook hebben we veel plezier gehad met de vlotte en spontane bediening, allemaal even aardig en attend en wel in voor een geintje. Voor de rokers onder ons was er buiten een overkapping met verwarming. We hebben een hele gezellige avond gehad en hebben ons ondanks de drukte kostelijk vermaakt. Voor ons is het echt een aanrader. Hier vind je nog echte Brabantse onbezonnen gezelligheid!

7. Rob Gerrits's profielfoto
    Rob Gerrits heeft Bistro Gossimijne toegevoegd als favoriet restaurant