• Lid sinds 2 maart 2012

Eetsalon Time

Den Haag

Portobello

Voorburg

Rob Chef d´Hotel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rob Chef d´Hotel's profielfoto
    Rob Chef d´Hotel heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Gisteravond heerlijk en sfeervol gedineerd op het buitenterras in Nootdorp. Elke keer als ik daar terugkom kijk ik op van de vriendelijkheid en service en niet te vergeten de prima maaltijden.
    Het toppunt van gisteren was wel de uiterst vriendelijke bediening van Lindsey. Uiteraard wil ik hier de andere medewerk(sters)niet mee tekort doen.
    Beslist een aanrader om dit restaurant te bezoeken.

2. Rob Chef d´Hotel's profielfoto
    Rob Chef d´Hotel heeft een recensie geschreven voor Portobello

Ik heb, op advies van anderen, een keer de stoute schoenen aangetrokken en de stap naar binnen gemaakt. Inmiddels ben ik er een aantal keren geweest en zullen nog de nodige keren volgen. Bediening, eten, sfeer. Kortom alle ingredienten zijn aanwezig om er gezellig een aantal uurtjes door te brengen. Overigens kun je er ook heerlijke gerechten afhalen en desgewenst laten bezorgen. Uit mijn waardering blijkt voldoende hoe ik over dit restaurant denk.

3. Rob Chef d´Hotel's profielfoto
    Rob Chef d´Hotel heeft een recensie geschreven voor Eetsalon Time

Ik had veel gehoord over Eetsalon Time, dus gisteren, 1 maart 2012, toch een keer op de ''probeer tour''. Het heeft mijn stoutste verwachtingen overtroffen. De nieuwe eigenaar Dowie Walta mag trots zijn om deze zaak te leiden. Een hele intieme sfeer, zeer prettige bediening (niets is teveel) en vooral de hoge kwaliteit van de broodjes maken het tot een genot om daar te vertoeven. Tijdens het lezen van de ruim aanwezige lectuur, kan men, onder het genot van een heerlijk bakkie of frisdrank, alvast bedenken op welk broodje de keuze gaat vallen. Dat zal een hele opgave gaan worden!!! Een ''formidable'', mijn keuze, was niet te versmaden. Maandag ook open. Lekker makkelijk.