• Lid sinds 3 mei 2018

Mamma Mia

Vianen ut

Rob heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Mamma Mia

Rob

Een tijdje terug ben ik hier met mijn vriendin neergestreken om een hapje te gaan eten. Bij binnenkomst viel het ons al op dat het niet naar een Italiaans restaurant rook, zoals wij dat kennen van onze vakanties aan de Middellandse zee. Eenmaal aan de dis kwamen wij er al gauw achter wat het was. Er werd namelijk absoluut geen knoflook in de gerechten verwerkt. Slechts op verzoek kon er een schaaltje knoflookolie worden geserveerd en deze was nog steeds niet overtuigend. Uiterst merkwaardig, een restaurant dat "Real Italian Flavour" op de voorruit én op de website heeft prijken, maar bang is voor een beetje knoflook. Puur Italië proeven? Dat doe je niet bij Mamma Mia…

2. Rob's profielfoto
    Rob vindt de recensie door Egbers voor Sint George niet leuk

Gisteravond eten besteld. Even een dagje makkelijk.

Zou binnen een half uur bezorgd worden. 1 uur later hadden we ons eten. Tenminste dat dachten wij.
    De patat was koud, niet goed gebakken (zwart, of nog rauw van binnen) sauzen klopten niet. De oa bestelde pasta zat er niet eens bij. Na een telefoon gesprek werd ons verteld dat het snel bezorgd zou worden. Ondertussen natuurlijk wel alvast begonnen voordat alles koud was, de sla van de salade had bruine randen en in de knoflooksaus zat een haar! 25 min later reed er een auto voor die gingen toeteren! Alsof wij even naar de auto gaan lopen voor hun fouten.
    De temperatuur was goed, maar er zat weinig smaak aan en constant opletten of er geen haren in zaten.

Het vlees was te snel gebakken, zwarte plekken erop.

Even samen gevoegd, de boterhammen erna hebben nog nooit zo goed gesmaakt, dit was de laatste keer dat wij hier iets hebben besteld.

3. Rob's profielfoto
    Rob vindt de recensie door RayGarigo voor Sint George leuk

Ik bestel er wel eens, en soms ga ik ook wel iets kleins halen in de middag. Nog nooit tot een avondmaal gekomen daar, maar die staat op de planning. Het eten is lekker, de prijsverhouding staat goed en ik hou van het sfeertje wat ze hebben gecreeerd daar. Het is niet luxe maar je eet wel in stijl.