1. Roan

Lekkerste sushi tent van Heerlen... Alleen zijn ze erg snel met ophalen van lege bordjes (te snel, als er nog wat opligt ;-) )

2. Roan

Heerlijk gegeten hier alweer. Al vaker ontbijt/lunch/diner. Alles is hier goed verzorgd, vers. Personeel is vriendelijk. Ook niet duur, voor wat je krijgt! Enige nadeel is, dat je weken van te voren moet reserveren. Zo druk is het hier. Verder TOP.

3. Roan

Opzich lekker gegeten. Best wel aan de prijzige kant.

4. Roan

Hier al diverse malen gegeten. Op zich lekker, mits ze op voorraad hebben wat je bestelt (vaak dingen op). Altijd gaat er hier wel iets fout met de bestelling. Frietjes erbij in plaats van aardappelen. Zigeunersaus in plaats van Champignonsaus. Noem maar op. Bananensplit? De bananen zijn op...
    Vorige week zelfs voor een gesloten deur gestaan? 18:45, jullie zouden open zijn?! Buiten dat, vriendelijke bediening,

5. Roan

Dit is écht de smerigste toko waar ik ooit ben geweest! Buiten het te lang gebakken broodje, drank dat over datum was, vond ik het ergste nog wel; de filet americain! Ik nam een hap, gadverdamme! Serveerster erbij gehaald, kreeg ik te horen dat hij uit de vriezer kwam en dat wel kon. Deze smaakte alsof hij 4x was ingevroren, bah!

Man is opdringerig, dringt je dingen op die je niet wilt, en heeft verhalen/smoesjes die hij zelf alleen gelooft. "De zalm is vers gevangen in Noorwegen, en voor Délifrance geïmporteerd binnen 24uur." Doe normaal. M'n vriendin had een broodje met een of andere salade...van de Lidl? Het bakje stond gewoon op de toonbank. Wel 6 euro voor een broodje durven te vragen.

Personeel wordt zo onbeschoft behandeld, dat ik allang ontslag had genomen hier, mocht ik hier werken. Vooral de dame (manager?) is zó ontzettend onbeschoft tegen het personeel, maar ook tegen klanten. Ze spreekt mensen aan op een geïrriteerde toon, zucht, en rolt gewoon met haar ogen in mijn gezicht. Toen ik iets van de slechte service en slechte broodjes zei. Toen ik weg liep hoorde ik haar nog zeggen "Wat een zeikerd." Zal wel normaal zijn daar? Ik zet hier geen voet meer binnen!

Oja; Erg schoon was het ook niet allemaal. Hygiëne hebben ze hier nog nooit van gehoord.