• Lid sinds 12 september 2015

De Moor

Bergen op Zoom

rmdekoning heeft nog geen foto toegevoegd

1. rmdekoning's profielfoto
    rmdekoning vindt de recensie door Angela Sluis voor De Moor leuk

Ons kaasplankje bevatte nauwelijks kaas en was toch erg duur. Bij de wijn was dit hetzelfde. Onze klacht bij de overigens vriendelijke bediening, zorgde ervoor dat deze haast in een angststuip schoot om het bij haar baas te melden. Deze deed er ook niets mee. Wij hebben het nu een paar keer geprobeerd hier, maar dit was echt de laatste keer.

1,4
  2. rmdekoning's profielfoto
    rmdekoning vindt de recensie door rmdekoning voor De Moor leuk

We hebben veel te veel betaald voor matige, doorsnee gerechten (carpaccio en een burger) tijdens het diner. Een eerdere lunch op het krappe terras had een betere prijs/kwaliteit-verhouding, hoewel ook hier de prijs pittiger was dan het eten. Hier zijn de geserveerde wijnglazen echt half leeg i.p.v. vol.

De onvriendelijke eigenaar viel ons (evenals tijdens de eerdere lunch) ook weer op. Gelukkig was zijn personeel wel heel vriendelijk en correct, hetgeen het samen met de sfeervolle inrichting, muziek en prettig tafelgezelschap toch nog een leuke avond maakte.

De koffie en borrel zijn we door toedoen van de eigenaar wel elders gaan nuttigen.

2,8
  3. rmdekoning's profielfoto
    rmdekoning vindt de recensie door Snijders voor De Moor leuk

Belachelijke prijzen en veeeel te lang wachten voor het eten er is. Ruim 1,5 uur moeten wachten op schaaltje friet, een stuk vlees wat enkel naar verbrand hout smaakte, wel goed gebakken dat dan weer wel... Beetje snijbonen en aangebrande champignons... Verschrikkelijke presentatie... En dan niet eens een fatsoenlijke ijskaart... Oh en veel te kleine tafeltjes!! Slaat nergens op.

1,5
  4. rmdekoning's profielfoto
    rmdekoning vindt de recensie door pieter voor De Moor leuk

Slechte ervaring lunch bij De Moor. Eerste gerecht op de kaart, boterham met tomaat en stukje vette ham niet te eten, kosten 11 euro hoe durft men. Leer koken alsjeblieft maar noem je zelf geen restaurant. Verder vervelend dat tafels dicht op elkaar staan, het lopen van bediening door de tafels heen is zwaar vervelend. Doe er wat aan anders bestaan jullie niet lang. Nee hier nooit meer.

5. rmdekoning's profielfoto
    rmdekoning vindt de recensie door Corry voor De Moor leuk

Gisteren met de braderie dacht heerlijk te gaan lunchen bij De Moor, nou had gekozen voor lunchgerecht Milano. Snap totaal niet hoe iemand dit op zijn menukaart durft te zetten. Als je het leest denk je heerlijk, maar wat je krijgt is op een plank twee gehalveerde bruine boterhammen daarbij en nou komt het, een klein wit schaaltje met een teen knoflook en een hele tomaat. Daarnaast een op een hoopje gegooide ham (meer vet dan ham), echt ik was helemaal verbaasd en dacht is dit een bijgerecht? Maar nee hoor de overigens aardige serveerster zag mij verbaasd kijken en zei weet u hoe het werkt? Ik nog verbaasder "nee". "Nou, u plet het teentje knoflook en snijdt de tomaat, een beetje olijfolie met het hoopje ham". Echt ongelooflijk belachelijk wist niet meer wat te zeggen vol verbazing en dan elf euro hoe durf je. Ga daar echt nooit meer eten!!!

6. rmdekoning's profielfoto
    rmdekoning vindt de recensie door anita voor De Moor leuk

Zeer onbeschofte ober, na de vraag of de vis van hun kaart gekweekt was, zei hij me dat ik dat maar aan de visboer moest vragen. Ik zei tegen hem dat ik niet bij de visboer iets koop maar bij hem, hierop keek hij me alleen aan en gaf geen antwoord! Twee andere gasten aan mijn tafel hadden al iets besteld, anders was ik zo vertrokken. Ik was van zijn antwoord ontdaan en hierdoor vergeten te vragen of ik mijn gerecht zonder toegevoegd zout kon krijgen. Ik liep hem even later na en vroeg het hem, antwoord; alleen als dat nog kan!
    Mijn gerecht en een ander gerecht waren redelijk, onze Bulgaarse gast kreeg spareribs uit de magnetron en vertelde ons dat we naar Bulgarije moesten komen omdat ze daar echte spareribs hebben. Ik en mijn medegasten geven dit restaurant een dikke onvoldoende en ik ga hier niet meer heen en zal heel Bergen op Zoom vertellen wat een slechte tent dit is.

7. rmdekoning's profielfoto
    rmdekoning vindt de recensie door Hans voor De Moor leuk

Met Koningsdag wat gedronken bij de Moor, wat een vervelende man die eigenaar. Lachen doet geen zeer hoor, ook niet als het druk is, dat was het overal.

8. rmdekoning's profielfoto
    rmdekoning heeft een recensie geschreven voor De Moor