• Lid sinds 17 maart 2013

De Andere Oever

Purmerend

Middenpunt

Middenbeemster

Rinus van der Molen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rinus van der Molen's profielfoto
    Rinus van der Molen heeft een recensie geschreven voor De Andere Oever

Vriendelijk bediening. Gezellige ambiance. Goed en smaakvol eten. Prijs gelijk aan een doorsnee restaurant. Wij komen er graag.

6,7
  2. Rinus van der Molen's profielfoto
    Rinus van der Molen heeft een recensie geschreven voor De Andere Oever

Mijn vrouw en ik hebben er een aantal malen gegeten. Het is er gezellig en de bediening is heel correct en beleefd. Het eten is goed, zeker voor de prijs, de wijn is goed. We gaan zeker nog een keer terug. In de keuken werkt een professional die zijn vak verstaat bijgestaan door mensen van Odion. Het mes snijdt hier aan 2 kanten: je kunt er lekker eten en je helpt er mensen met een beperking mee aan een dagbesteding.
    Mooier kan niet!

3. Rinus van der Molen's profielfoto
    Rinus van der Molen heeft een recensie geschreven voor Middenpunt

We fietsen er wel eens heen. De koofie of capucino is heerlijk maar ook hebben we er wel eens Spaghetti gegeten. Prima gemaakt door Maurice de kok. Die jongen heeft aanleg. OOk wel eens geluncht. Heerlijk kanpperig broodje en de bediening is vriendelijk. De sfeer is gemoedelijk en ouderwets dorps. Zo van "kom maar binnen, je bent welkom". En dat voel je jezelf ook. We zitten samen wel eens op de houten bank bij het raam en zien de kerk van Hendrick de Keyser en ondertussen knabbelen we op het koekje dat je altijd krijgt bij de koffie. Kortom: misschien heeft dit eetcafé geen drie Michelinsterren, maar het ontbrelen hiervan maakt het bepaald niet ongezelliger. je kunt er ook heerlijke frietjes eten. Ooit ontmoetten wij er een pastoor die hier frites kwam eten. Hij kwam uit Obdam en zei: "Hier hebben ze de lekkerste frietjes uit heel Noord-Holland.
    Rinus (1937)