• Lid sinds 1 december 2009

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Rijstenberg heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Rijstenberg's profielfoto

dank u namens team MIRACLE

2. Rijstenberg's profielfoto

dank u
    namens team MIRACLE

3. Rijstenberg's profielfoto
    Rijstenberg vindt de recensie door Kok voor Restaurant Miracle leuk

Goede prijs kwaliteit verhouding en prettige bediening. Meerwaarde zijn de vele speciaalbieren waarvan enkelen van de tap.

4. Rijstenberg's profielfoto
    Van restaurant

dank je namens ons allemaal

5. Rijstenberg's profielfoto
    Rijstenberg vindt de recensie door Mark voor Restaurant Miracle leuk
    Vertaal van English naar Nederlands

Beautiful family run restaurant, was highly recommended and we were not disappointed. Activities for the little one while we waited and a great range of drink options for a small place. Food was delightful, home made with care and attention. The crocketts were the best we have tasted, the steak was perfectly cooked and the chicken succulent and juicy. The accompanying salad was all hand prepared with a lovely dressing. The presentation was like fine dining. Well done - keep up the good work.

6. Rijstenberg's profielfoto
    Rijstenberg heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Miracle

Thank you from all of team MIRACLE

7. Rijstenberg's profielfoto

Dank je wel , Team MIRACLE

8. Rijstenberg's profielfoto
    Rijstenberg vindt de recensie door Elisabeth voor Restaurant Miracle leuk

Elisabeth

Wij hebben heerlijk gegeten, mijn man heeft genoten van de speciale biertjes.

9. Rijstenberg's profielfoto
    Rijstenberg heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Miracle

Hartelijk dank voor de leuke reactie.
    Team MIRACLE

10. Rijstenberg's profielfoto
    Rijstenberg vindt de recensie door Henk Dekker voor Restaurant Miracle leuk

Jaap, Het was weer helemaal super tijdens ons 35 jarig huwelijksfeestje de 9de December.

Henk en Ali.

11. Rijstenberg's profielfoto

Graag gedaan 😊

12. Wilf & fam.

"Eetcafé" dekt de lading niet, want Jaap's kookkunsten zijn minstens op het niveau van vele duurdere restaurants.
    Op project heb ik Miracle in 2013 ontdekt als een gezellige plek, waar het goed eten is, voor een heel schappelijke prijs en er op een klein budget meermaals lekker gegeten en gedronken.
    Dit jaar (zomer 2017) met vrouw en kind, nu privé, terug gegaan en opnieuw heel lekker gegeten. Zal Miracle zeker weer bezoeken als ik in de buurt ben.
    Kortom, constante kwaliteit voor betaalbare prijzen en dus zeker een aanrader!

13. Familie Nieuwenhuijzen

Ontzettend lekker gegeten. Alles zag er super uit, vriendelijke eigenaren. Echt een aanrader als je ongedwongen in gezellige sfeer lekker wilt eten. Ook genoeg keuze van de kaart voor onze dochter en bij afscheid kreeg ze nog een leuk presentje. Super leuk! Als we nog eens in de buurt zijn, gaan we zeker terug! Dankjewel!

14. Rijstenberg's profielfoto

Graag gedaan 😊

15. Frank van Rossum

Heerlijk gegeten, maar wat vooral opviel was de zeer vriendelijke ontvangst en bediening.
    Prachtige verzameling bieren waar we er een aantal van geprobeerd hebben.
    Na afloop met de eigenaar nog een leuk gesprek gehad over verschillende bieren (zowel op tap als op fles).
    Hij wist ons zeer enthousiast over deze bieren te vertellen en vermaakte ons met verschillende verhalen,

Aanrader!

16. Hetty & Karin

Wat een heerlijk restaurant, lekker eten voor een goede prijs. Vader en moeder in de keuken en de kinderen bedienen. Het was druk maar we kwamen geen aandacht te kort. Gezellig en gastvrij, je voelt je er echt thuis. Super, als we ooit nog in de buurt zijn komen we zeker terug.

17. Rijstenberg's profielfoto
    Rijstenberg vindt de recensie door D.Wals voor Restaurant Miracle leuk

Heel gezellig, heerlijk gegeten en gedronken, goede prijs-kwaliteitverhouding. Ook voor vegetariers een ruime keuze. Veel speciaal biertjes met leuke verhalen en uitleg erbij, bijzonder interessant! Wij komen graag nog eens terug!

18. Via eet.nu dit restaurant gekozen en afgelopen zaterdag 13 mei er gegeten.
    Het restaurant ziet er netjes en gezellig uit. De bediening was vriendelijk en vlot. De kok, tevens eigenaar, is een zeer vriendelijke en bekwame man. We hadden wat aanpassingen verzocht met een vegetarische salade en de kok maakte er een prachtige salade van!
    Ook een echte bierliefhebber (speciaalbieren) en voor een goed biertje en veel keus kan je er dus ook meer dan prima terecht!

Al met al zeer de moeite waard en als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten!

Zeer goed eten voor een zeer vriendelijke prijs en personeel!

19. We hebben hier al heel vaak gegeten, altijd lekker, goede prijs-kwaliteit verhouding. Daarnaast schenken ze hele fijne biertjes!

20. Van der Stap

Super vriendelijk en gemoedelijke bediening. De eigenaar heeft veel kennis van de speciaal biertjes die hij in het assortiment heeft. Het eten was hartstikke goed. Dit was voor ons de eerste keer maar wij komen zeker nog terug!

21. Rijstenberg's profielfoto
    Rijstenberg vindt de recensie door R Alma voor Restaurant Miracle leuk

We hebben super lekker gegeten bij Miracle, er wordt duidelijk veel aandacht gegeven aan het eten en de bereiding ervan.
    Er is een veelheid aan bijzondere bieren en de eigenaar geeft graag uitleg over de herkomst en smaak van de verschillende soorten.
    De sfeer was voortreffelijk, het is een gezellig restaurant waar je je thuis voelt, een café waar er helaas al zoveel van verdwenen zijn.
    Wij zullen mochten we weer eens in Coevorden of omgeving hier zeker weer gaan eten.

22. Rijstenberg's profielfoto
    Rijstenberg vindt de recensie door mike voor Restaurant Miracle leuk

mike

We hebben super lekker gegeten bij Miracle.
    we kwamen met 5 volwassenen en 4 kinderen.
    De sfeer is er gemoedelijk en de eigenaar is een zeer gedreven man die zijn vak nog ECHT verstaat en zeer veel kennis heeft van de vele verschillende bieren die ze in hun assortiment hebben.
    het eten is gewoon goed!

23. Chinees-Indisch Coevorden

Wij hadden een verrassingsmenu en dat was heerlijk wij kregen er ook goede uitleg bij
    de service was ook uitstekend. Dus in een woord prima geslaagd.

24. Rijstenberg's profielfoto
    Rijstenberg vindt de recensie door Danny voor Restaurant Miracle leuk

Geweldig goed gegeten. Smaak en hoeveelheid was super. Prijs kwaliteit super. Ook hygiënisch gezien geen enkele aan of opmerkingen. Dankzij vele goede recensies hier terecht gekomen na ons verblijf op de huttenheugte. Zou bijna zeggen: hier kom ik vaker terug. Maar 3 uur rijden om een lekker bordje te eten gaat wat ver.

25. Margot van der Weide

Met collega's dinsdagavond hier uit eten geweest. Was top. Lekker genieten, niks haasten tussen de gerechten. En de Mixed Grill? Echt een AANRADER. Top.

26. Rijstenberg's profielfoto
    Rijstenberg vindt de recensie door Richard voor Restaurant Miracle leuk

Heerlijk gegeten tegen een goede prijs. Mosterd en uiensoep helemaal perfect. Hoofdgerecht met veel zorg gemaakt, voortreffelijke smaak. Bijgerechten allemaal vers en lekker. Gelukkig weinig zout en veel met kruiden gewerkt.
    Echt een aanbeveling waard.

27. Heerlijk informeel gegeten. Een echte aanrader. Ook de tweede avond hier gegeten (tegen ons principe, maar geen spijt). Complimenten.

28. Rijstenberg's profielfoto
    Rijstenberg vindt de recensie door Mniek voor Restaurant Miracle leuk

Wij worden altijd heel hartelijk ontvangen door Jaap en Iwetta. Er staat bij binnenkomst altijd een speciaal drankje klaar. Het recept hiervoor wordt helaas niet prijsgegeven, want het is geheim.... :) Het is kindvriendelijk en de keuken is errug goed. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Lekker en betaalbaar eten is zeker van toepassing op Eetcafé Miracle in Coevorden.

29. Rijstenberg's profielfoto
    Rijstenberg vindt de recensie door Tristan voor Restaurant Miracle leuk

Tristan

Heb hier meerdere keren naar volle tevredenheid gegeten. Goede en vriendelijke bediening, goed eten (waaronder ook meerdere vegetarische gerechten) en ook belangrijk; fatsoenlijke prijzen. Wat blijven drinken zal de rekening niet enorm opdrijven, en dat is maar goed ook. Naast volop keuze in eten hebben ze ook ook een prima verzorgde drankenkaart.

Helaas ben ik nog niet bij Miracle wezen eten na de verbouwing. Echter gaf ik voor de sfeer toch al een dikke 9!

30. Fam. Poelman

Onlangs weer bij Miracle geweest, wederom genoten van het eten. Heerlijke verse vis, met ruime keus uit groenten etc. Lekker wijntje erbij. Super!

Meer activiteiten