Restaurant Señor PP

Uden

Bistro Gossimijne

Uden

Riet van den Nieuwenhof-Schevers heeft nog geen foto toegevoegd

1. Riet van den Nieuwenhof-Schevers's profielfoto
    Riet van den Nieuwenhof-Schevers heeft gereageerd op een recensie van Bistro Gossimijne

Oeps, correctie: 100e jaardag moest dat zijn: 1914 - 2014

2. Riet van den Nieuwenhof-Schevers's profielfoto
    Riet van den Nieuwenhof-Schevers heeft een recensie geschreven voor Bistro Gossimijne

Gisteren, tweede kerstdag, hebben we heerlijk met de hele familie gegeten bij Gossimijne in Uden. Het is al enkele jaren onze gewoonte om op die plaats onze ouders te gedenken: op 16-12-2014 was de 100e sterfdag van onze moeder, op 2-12-2014 van onze vader. We konden gezellig op 'de opkamer' zitten, een knusse plak voor ons. Het heerlijke eten, de prettige bediening en persoonlijke aandacht van het personeel maken samen voor ons de gezelligheid compleet! Gossimijne, wij blijven bij jullie jullie fanclub horen! Het gaat te ver om onze hele familie hier te laten zien, maar wel onze hartegroet voor jullie van Berdien, José, Koos, Bep, Markus, Tom en Riet.

3. Helemaal geweldig! Prettige bediening en heerlijke gerechten! Aan te bevelen! Vooral als je dan ook nog het geluk hebt om bij de open 'kachel' te kunnen zitten!!

4. Het was voor ons echt niet de eerste keer en we komen niet voor niets steeds terug; we vierden verschillende bruiloften van de familie bij Ambiance.

Op 5 december hebben we met ons hele gezin de 96e verjaardag van mijn vader gevierd met koffie, een glas en een overheerlijk brunch buffet. Iedereen heeft genoten van heerlijke gerechten en de meer dan gastvrije bediening! We hebben nog gezellig nagetafeld ook!

Compliment en graag tot een volgende keer!

Riet en familie.