• Lid sinds 3 juli 2011

Cafetaria Delicious

Dordrecht

Golden Star

Dordrecht

Rick heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Delicious

Ik vind het eten daar perfect. De bediening en de wachtijd zijn ook perfect. De prijs is gewoon zoals bij iedereen maar er zijn elke maand nieuwe acties dus dat vind ik ook perfect in één woord.

PERFECT!

2. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Delicious

Rick

Er was één verandering gekomen, dat waren de nieuwe eigenaren, het zijn hele aardige Chinese mensen die in de horeca werken. Minpunt van hun is hun Nederlands, maar dat is gewoon zo bij Chinezen. De rest is perfect!

3. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Golden Star
    Chinees-Indisch Dordrecht

Rick

Een redelijk afhaal restaurant in Dordrecht. Ik vind bijna alles perfect, er zijn alleen een paar punten die ik vind dat beter kunnen.

1. De prijzen.

2. De porties.

3. De wachttijd.

Toen ik een loempia kocht kostte het 3.50! voor een redelijk kleine loempia, die je bijv. in een loempia kraan kan kopen voor 1 euro. Bij de mensen die later waren dan mij waren was het eten al klaar terwijl hun een hele maaltijd bestelden. Het duurde ong. 20 min! Je krijgt ook van het huis een abnormaal klein portie sambal, als je je pink erin zou dippen zou het al gelijk op zijn.

Maar er zijn ook goeie punten, de sfeer is wel leuk Chinees, de service is zoals het hoort ''vriendelijk'' en het andere eten is heerlijk.