Activiteiten van Rick

1. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Hello Italy

Rick

Mooie zaak en ook zeer druk! Vorige week vrijdag hier gegeten, heel de zaak zat goed vol. Bij binnenkomst werden we meteen ontvangen door een vriendelijke jongedame die ons naar de tafel heeft begeleid. Ons werd daarna gevraagd wat we wouden drinken, we kozen voor een lekker glaasje prosecco.

Deze werd vrij vlot naar ons gebracht, daarna werd ons de menukaart uitgereikt en konden we een keuze maken. Na ongeveer 10 minuten was onze keuze duidelijk. Na even gewacht te hebben kwam de vriendelijke dame terug en nam de bestelling op.

Als voorgerecht hadden we de Carpaccio en de Parmaham. Als hoofdgerecht had ik de Pizza Prosciutto en mijn vriendin had de Pasta Marinara. Alles goed op smaak pizza was lekker knapperig en de pasta was mooi al dente en verschillend zeebanket vulde de pasta aan. Als dessert hadden we zin in iets lekkers dus namen we de tiramisu. Al met al veel eten voor weinig geld!

Conclusie:
    - Volle tent.
    - Vlotte en vriendelijke bediening (Met een vol restaurant is het nou eenmaal moeilijk om een heel restaurant te overzien en om meteen aan tafel te staan. Bediening heeft veel taken zoals mensen ontvangen, bestellingen opnemen, drank inschenken, alles uitserveren en tafels uithalen.
    - Goed eten voor een zeer betaalbare prijs.

Wij komen zeker terug bij Hello Italy!

2. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor SEC

Laats hier gegeten,

Voorgerecht: Bisque met focaccia, rouille, kreeft.
    Hoofdgerecht: Lam
    Dessert: Chocolade (moulleux etc.)

Zeer goede prijs kwaliteit, bediening is zeer goed op de hoogte van etiquette en regels van bedienen. Bij binnenkomst krijg je truffeldip met Italiaanse zoutjes. Echt een zaak om niet te laten lopen. Het leuke is dat je de keuken in kan kijken dus je ziet, hoord en ruikt wat er gebeurd.

3. Rick's profielfoto
    Rick heeft SEC toegevoegd als favoriet restaurant

SEC

€€ -
    • Frans
    • Internationaal
    Lindeplein 13 Oisterwijk
  4. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Lieve Lente

Rick

Lekker gegeten, leuke gerechtjes voor een goede prijs. Je krijgt veel voor weinig en het is nog lekker ook.

Aanraders zijn de spare ribs en in het seizoen: Mosselen met bier, wijn of naturel.

Bediening is vlot en zeer vriendelijk!

5. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor De Oude Raadskelder

Goede friettent, beste van Berkel-Enschot, ruime keuze aan snacks en sauzen/broodjes. Goedkoopste prijzen!

6. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Sultan

Zeer leuke tent, beetje voor snel te eten en weer weg. Openingstijden zijn zeer aantrekkelijk, vooral voor tijdens het uitgaan en na het werk! De prijs/kwaliteit is zeer goed.

Ze zijn de enigste in Oisterwijk die "Kapsalon" verkopen.

7. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Wiegelaar

Ik zat er met carnaval, het eten was zeer goed en de speklappen zijn een aanrader! Verder is het er wel een beetje rommelig, wel een slechte sfeer.

8. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor In den Gevulden Pot

We zaten een weekje in het pretpark Slagharen en we gingen hier eten. Ik had een menu met een soep, hoofdgerecht en nagerecht en thee na. Leuke tent en vriendelijke bediening. Alleen wel prijzig.

9. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor De Waterput

Vroeger toen ik klein was ging ik altijd met mijn ouders naar de bossen. Als we dan een hele wandeling hadden gemaakt liepen we naar De Waterput voor een lekker frietje. Snelle bediening en eten van goede kwaliteit/prijs.

Leuke tent na een lekkere lange wandeling!

10. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Snacktaria Dicky's

Goede zaak, friet is lekker en snacks ook. Alleen de stoof en satesaus waren heel erg uitgedroogd. En er waren overal vliegen in het gebouw, op het plafond, in de vitrine kast, rondom je hoofd en zelfs onder de grond waar de toiletten zich bevinden.

11. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor 't Haantje

Kleine zaak maar erg gezellig. Wordt ook gerund door 1 persoon. Lekkere producten en veel keus uit veel sauzen.

Goede zaak en niet duur!

12. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor De Tijd

Slechte tent, het leek wel of alles uit de vriezer kwam. Vroeger kon je er heel lekker eten, maar misschien hebben ze een nieuw concept? Dat daarom alles anders is. Service was ook slecht.

Mij zien ze er niet meer....

2,5
  13. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor De Dorpsherberg

Zeer goede tent, leuke locatie en goede bediening. Eten en drinken van topkwaliteit en ook goede kwantiteit.

Moeite waard!

14. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Croissanterie 't Stationneke

Zeer leuke croissanterie, een heel erg uitgebreid assortiment en alles is lekker vers. Ga zo door heren! De beste broodjeszaak van Oisterwijk!

15. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Keyzer Palace

Zeer leuke tent en een zeer uitgebreid assortiment. Het ligt in een mooi bebosde omgeving en zat parkeergelegenheid. Het eten is goed en alles ziet er verzorgd uit. Service is ook helemaal top en prijs kwaliteit is dit een van de beste restaurants waar ik gegeten heb.

16. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor IJssalon Matteo

Leuke zaak, maar is niet heel het jaar open. Het is wel het lekkerste schepijs van Oisterwijk wordt er gezegd.
    Enig nadeel: wil je parkeren met de auto, dan moet je naar de parkeermeter lopen. 2009 prijs: 80 cent per uur.

17. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Samy's Eethuis

Leuke zaak met lekkere grill gerechten, service goed en prijs kwaliteit ook lekker goed.

18. Rick's profielfoto
    Rick heeft Samy's Eethuis toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Steakhouse
    Spoorlaan 50c Oisterwijk
  19. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Cafetaria van de Ven

Zeer goede cafetaria, in ieder geval de beste van Haaren en al meer als 50 jaar een begrip in dat dorp. De friet is van uitstekende kwaliteit en de snacks van de beste merken die er zijn. De service is goed en altijd vriendelijke mensen. Moeite waard!

20. Rick's profielfoto
    Rick heeft Cafetaria van de Ven toegevoegd als favoriet restaurant

Cafetaria van de Ven eetgelegenheid gesloten

€ -
    • Snackbar