• Lid sinds 18 januari 2019

1. Het Broertje

Wijchen

Rick Weijers heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rick Weijers's profielfoto
    Rick Weijers vindt de recensie door W. voor Het Broertje leuk

Wij hebben gebeld op 29 november naar broertje Groesbeek om te vragen of ze op 1 januari geopend zijn.
    Er wordt op de achtergrond nagevraagd door diegene wie ik aan de telefoon had of ze idd geopend zijn.
    Dan wordt er gezegd ja.
    Ow heel erg fijn... toen hebben we gereserveerd voor 5 personen.
    Op 24 december heeft familie gebeld naar telefoonnummer van Groesbeek om voor 3 personen bij te reserveren.

Komen we op 1 januari bij broertje Groesbeek om 18:00 uur omdat we daar gereserveerd hebben maar is alles donker....

Dus hebben we gebeld naar broertje wat er aan de hand is.

Krijgen we te horen dat er gereserveerd is in Wijchen...

Nou toen brak onze klomp want dit was NIET gecommuniceerd met ons.

We hebben gevraagd bij binnenkomst of de eigenaar naar ons zou willen komen maar dit is niet gebeurd.

Wij vinden dat de bediening aan tafel TOP was.

Alleen toen wij met 2 personen even bij de eigenaar(es) verhaal gingen halen werden we door mw. niet vriendelijk aangesproken tot brutaal/ niet netjes toe en dhr zat stilletjes te kijken.

En dan is het een welles nietes spelletje.
    Terwijl als wij echt hadden geweten dat alleen het broertje in Wijchen open zou zijn wij evengoed wel waren gekomen maar dan hadden we niet in Groesbeek voor de deur gestaan.

Dus dit vinden we echt slecht dat dit niet aan ons is doorgegeven.
    Maar volgens mw . was dit wel doorgegeven.
    Zelfs als we met dhr aan het praten waren kwam mw er weer tussendoor met haar mond.

Echt geen fijn mens die mw. want is niet rechtvaardig.

Erg jammer dit.

2. Rick Weijers's profielfoto
    Rick Weijers heeft gereageerd op een recensie van Het Broertje

tjha.. dit is helaas hoe het daar werkt... communicatie zit er helaas niet in..

3. Rick Weijers's profielfoto
    Rick Weijers vindt Het Broertje niet leuk