• Lid sinds 1 oktober 2009

3. Gevolgde restaurants

Beoordelingen

1. de Koperen Vis

Monnickendam

Rick Schroder heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Rick Schroder's profielfoto

Beste Rose,

Wat vervelend om dit te lezen, wij zouden graag met uw in contact willen komen om dit alsnog naar tevredenheid op te lossen. Service en kwaliteit staan bij ons altijd voorop en zijn daarom zeer benieuwd naar uw ervaring zodat we een passende maatregel kunnen nemen.

Excuses voor deze ervaring.

U kunt mij bereiken via 0611400298 of info@dekoperenvis.nl.

Vriendelijke groet, Rick Schroder de Koperen Vis

2. Rick Schroder's profielfoto
    Rick Schroder vindt de Koperen Vis leuk

Rick Schroder

3. Rick Schroder's profielfoto
    Rick Schroder heeft gereageerd op een recensie van de Koperen Vis

Beste A de Bruin, bedankt voor uw positieve recensie leuk om te horen, de bijgerechten staan op elke pagina naast de (hoofd)gerechten vermeld. Onze medewerkers gingen er waarschijnlijk vanuit dat u dit heeft gezien. Excuses hiervoor.

4. Rick Schroder's profielfoto
    Rick Schroder heeft gereageerd op een recensie van de Koperen Vis

Wat vervelend om te lezen dat jullie bezoek niet geslaagd was..? De meeste bezoekers vinden sfeerverlichting prettig, dat is dan ook de reden dat wij hiervoor gekozen hebben. En mocht u het toch vervelend vinden kan het hoger gezet worden.

Wij staan achter alle producten die wij serveren deze zijn allemaal vers en huisgemaakt, mocht er toch iets niet naar wens zijn én dit natuurlijk ook aangeven bij de bediening dan zal het direct opgelost worden.

Vriendelijke groet, de Koperen Vis

5. Smullen van een 3-gangenkeuzemenu in prachtige setting, nu voor 29,50!

Smullen van een met liefde bereid 3-gangen a la carte menu, in een fantastische sfeer. Kom hier nu van genieten voor maar 29,50!

35,00 29,50 -15%
  6. Rick Schroder's profielfoto
    Rick Schroder heeft gereageerd op een recensie van de Koperen Vis

Wat vervelend om dit te lezen, wij staan bekend om onze malse spareribs.
    Smaken verschillen uiteraard maar wij nodigen u graag nog eens uit om te kijken of wij onze recensie kunnen verbeteren.

Kunt u contact opnemen via cafe@dekoperenvis.nl met daarin uw telefoon nummer. zodat wij uw klacht persoonlijk kunnen bespreken alvast bedankt.

Vriendelijke groet, Rick Schröder
    de Koperen Vis

7. Rick Schroder's profielfoto
    Rick Schroder heeft gereageerd op een recensie van de Koperen Vis

Beste Willy, goed om te horen dat alles lekker is geweest. Ons streven is om de hoogste kwaliteit voor de scherpste prijs te serveren, bijvoorbeeld onze ossenhaas tournedos 200gr voor €19,50. Tegelijkertijd kom je er dan niet altijd onderuit om iets duurder te zijn dan de buurman, gelukkig is dit bijna met geen een gerecht het geval.

Wij geven uw dan ook gelijk dat onze appeltaart niet de goedkoopste is, maar durven wel met zekerheid te zeggen dat deze heerlijk, vers én huis gemaakt is.

Wij hopen toch dat u nog eens komt genieten van onze huisgemaakte taarten of natuurlijk een keertje komt lunchen of dineren.

Vriendelijke groet, de Koperen Vis

8. Rick Schroder's profielfoto

Beste ATEB,

Bedankt voor uw recensie, ons team doet haar uiterste best om al onze gasten een heerlijke avond te bezorgen.
    Wij schrikken er dan ook van dat we lezen dat het bij de rekening mis is gegaan dit kan niet de bedoeling geweest zijn. Onze excuses voor deze mis communicatie, wij hopen dat we het de volgende keer goed kunnen maken bij u.

Vriendelijke groet, de Koperen Vis Monnickendam

9. Rick Schroder's profielfoto
    Rick Schroder vindt de recensie door Fam. Tellekamp voor de Koperen Vis leuk

Fam. Tellekamp

Erg lekker gegeten . De tournedos is erg mals en dus een aanrader.