• Lid sinds 26 januari 2015

1. Sam's Eetcafé

Lochem

Rick Huisman heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rick Huisman's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Rick Huisman's profielfoto
    Rick Huisman vindt de recensie door Rob voor Sam's Eetcafé leuk

Het is een combinatie tussen een bar en een restaurant: een lounge dus, waar je uitstekend kunt eten voor lunch én diner, en nog biologisch ook (wat helaas nergens wordt vermeld, alleen door de kok verteld). De hoofdkaart voor het diner heeft drie keuzes: visplateau, vleesplateau, vegetarisch. Wij hebben het visplateau voor twee personen genomen. De smaakpapillen worden zonder overdrijven gestreeld! Uitstekend witte huiswijn en leuke bierkaart! Lekkere ijscoupe maakte het af! Een echte aanrader!!

3. Juriaan Vreeburg

Tijdens een weekend weg op een vrijdagavond in Lochem op zoek gegaan naar een restaurant voor een hapje eten met zijn vieren. Er liggen een aantal restaurants rond het kerkplein maar een viel op vanwege de moderne en lounge uitstraling. Eenmaal binnen namen we de ronde tafel aan het raam, de bediening door wat later ook de eigenaar bleek te zijn was uitsteken. Zeer gastvrij en met alle egards hebben wij daar genoten van een driegangen menu. Het eten was uitstekend tegen een zeer scherpe prijs.
    Kortom wij hebben zeer goed gegeten, een zeer vriendelijke bediening en dus wat ons betreft ook een echte aanrader.