• Lid sinds 9 augustus 2019

Bella Totti

Voorthuizen

Rick heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Bella Totti

'S middags even een folder gehaald want wij zaten op de camping en wilden graag bestellen. Keurige eigenaar gunde mij een blik in de kleine maar zeer leuke zaak die er tiptop uitzag. 'S avonds 3 pizza's döner kip besteld bij een uiterst vriendelijke jongedame aan de telefoon die vertelde dat de döner uitverkocht was en zij alleen met verse ingrediënten werkten. Zij beval ons de gewone pizza shoarma aan en dat was een prima keuze achteraf. Na bestelling werd ik nog geen 10 minuten later teruggebeld door een keurige jongen die zei dat hij onderweg was. Zodoende kon ik naar de uitgang van de camping lopen en 5 minuten later 3 heerlijke warme pizza's in ontvangst nemen. Nadat hij per ongeluk de sauzen liet vallen, haastte hij zich met de auto terug om nieuwe te halen voor ons. De pizza's zelf waren zeer rijk belegd met mals vlees en gemaakt met een lekkere krokante bodem. Heerlijk gegeten! Wij komen hier zeker terug!
    Dus prima eten, prima service en een prima prijs… Zo zie je het niet veel meer!