• Lid sinds 16 april 2016

McDonald's

Apeldoorn

Rick heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor McDonald's

Eerder was deze vestiging wel redelijk (opzich), maar nadat de vestiging is verbouwd is de service drie keer niets. Laatst probeerde ik een van hun nieuwe zelf service palen, maar ik snapte niet helemaal hoe het werkt. Dit heb ik ook aangegeven, echter gaf de medewerker die bij deze palen stond (waarschijnlijk om mensen te helpen neem ik aan) geen reactie. Ik ben hierom weggegaan zonder iets te bestellen gezien er ook maar één normale kassa was waar een hele rij bij stond. Vandaag was ik er voor de tweede keer sinds de verbouwing, in de hoop dat ze inmiddels weer een beetje gewend waren aan de nieuwe manier van werken. Ook vandaag was er maar één kassa open (op zaterdag middag) en wederom stond er weer een hele rij. Ik bestelde één hamburgertje en één chili chicken. Hierop heb ik toch bijna een kwartier op staan wachten. Mijn hamburger was inmiddels niet meer warm, maar ik had geen zin meer om naar binnen te gaan.
    Ik ben momenteel klaar met deze vestiging. De kwaliteit in deze vestiging is altijd heel variërend (gemiddeld tot slecht) geweest, maar nu, na de verbouwing, is de kwaliteit samen met de service gekelderd. Ik hoop dat jullie hier wat aan gaan doen. Zorg dat er een medewerker bij de zelfservice palen staat die je daadwerkelijk helpt en zorg dat er meerdere kassa's open gaan als er een langere rij begint te vormen en let op de kwaliteit van je producten.

2,1