Nieuwe recensie
  1. Broodjes Arnhem

Lekker!

Alleen het personeel stond er een beetje bij te schreeuwen en schelden. Weerhoud me er niet van om hier mijn broodjes te halen. Het is tensloten schoon en lekker.

Wel wat prijzig.

2. Bediening was onder de maat. Het eten daartegen was wel erg lekker, dus de kok maakt een hoop goed.

Ik kom hier nog wel een keer terug.

3. Gewoon prima en goedkoop. Vooral op dinsdag! Personeel is ook altijd vriendelijk.

4. Internationaal Arnhem

Pizza Shoarma erg lekker, meer shoarma dan ik op kan

5. Internationaal Arnhem

Meerdere keren geweest, erg lekker eten! Echte aanrader en ook voor een goede prijs. Personeel is erg vriendelijk.

6. Vaak geweest en zal er ook nog vaak komen, alles hier is lekker

7. 2 keer gegeten hier. De aardappeltjes en saus zijn om te smullen! Spareribs hebben wat weinig vlees. Je merkt dat als je ergens spareribs eet en het vlees laat goed snel los, en er zit veel op, dat het goede kwaliteit is en dat heb je bij La Puerta wat minder. En dat is jammer!

Ook zag ik dat de marinade er met een kwast op gesmeerd wordt voordat het de oven in gaat. Een beetje spareribs restaurant marineerd dit 24 uur van te voren. Dat was ook wel aan de smaak van het vlees te merken.

Personeel daartegen erg vriendelijk en vlot. Vind het een gezellige uitstraling hebben.

8. Lekker gegeten, genoeg variatie, ook leuke aankleding van het interieur. Wel vond ik het lang duren voordat we geholpen werden.

9. Lekker en snel op je tafel. Alleen de wijn was erg zuur ondanks dat het een nieuwe fles was die aan de tafel geopend werd. Persoonlijk is vriendelijk. Je moet wel reserveren want het is altijd vol.

10. Snel klaar, sommige ingrediënten worden eerst ontdooit met de magnetron voordat het de pan in gaat. Wat ik wel erg jammer vind is dat er een hanggroep 'mannen' voor de deur staat. Je wordt veel aangekeken en voelt je je minder plezierig waardoor je liever ergens anders heen gaat.