• Lid sinds 12 november 2011

Activiteiten

1. Richard Peeters's profielfoto
    Richard Peeters heeft een recensie geschreven voor Tanuki
    Japans Oss

Heerlijk vers en smakelijk eten. Echt een aanrader.
    We zijn er inmiddels 4 keer geweest en keer op keer weer een heerlijke ervaring.

2. Richard Peeters's profielfoto
    Richard Peeters heeft een recensie geschreven voor 't Hemelrijck

Vandaag voor het eerst bij 't Hemelrijck gegeten. We waren met z'n tweeën en hebben beiden enorm van het eten en drinken genoten.
    Alles was heerlijk en vers. Van de zalm tartaar tot de tournedos die perfect op smaak was en gebakken zoals het hoort maar niet altijd gebeurd bij andere restaurants.
    Het enige dat beter zou kunnen is gesmolten chocolade bij het heerlijke ijs i.p.v. chocoladesaus.
    We waren € 83 kwijt voor voorgerechten, hoofdgerechten, desserts, wijnen, biertjes en koffie. Met de prijs-kwaliteitsverhouding zit het dus zeker goed!
    Kortom en aanrader. Wij komen zeker terug!
    Helaas het voorgerecht niet op de foto gezet.

3. Richard Peeters's profielfoto
    Richard Peeters heeft een recensie geschreven voor Restaurant Voldaan

Vandaag weer heerlijk genoten bij ons favoriete restaurant Voldaan. Werkelijk alles smaakte weer heerlijk en er worden heerlijke bijpassende wijnen met verhaal geschonken. Bedankt weer voor de perfecte avond. We hebben weer genoten!

4. Richard Peeters's profielfoto
    Richard Peeters heeft een recensie geschreven voor Lent Plaza
    Aziatisch Lent

Het lijkt wel of er eider halfjaar een nieuwe naam op de gevel staat en dat het restaurant de hele familie rond gaat.
    Een jaar of 8 geleden hebben wij er heerlijk gegeten. Daarna is het bergafwaarts gegaan.
    Het lijkt wel of geld verdienen met drankjes niet nodig is want je moet er zelf achteraan.
    Service is waardeloos en het eten is lang niet meer wat het was.
    De zalm zit vol met graten. Je wordt aangespoord om kant-en-klaar gerechten op de scheppen. Dat is waarschijnlijk makkelijker dan bestellingen van de kaar. Maar dan kan je net zo goed naar de afhaal Chinees.
    Het kant-en-klaar eten staan in bakken te pruttelen en is niet warm genoeg en daardoor onsmakelijk en wordt duidelijk te weinig doorgeroerd(liever lui dan moe).
    Toetjes zijn er amper en de sushi is zeer matig en de belangrijkste(sake-zalm op rijst) ontbreekt zelfs.
    Sorry, we hebben het nog tweemaal een kas gegeven maar het is erg verslechterd! Alleen het tapbier is top.

5. Richard Peeters's profielfoto
    Richard Peeters heeft Restaurant Voldaan toegevoegd als favoriet restaurant

Restaurant Voldaan

Goede service & strikt "home made - vers beleid"
    €€ -
    • Internationaal
    • Italiaans
    • Frans
    Van 't Santstraat 97 Nijmegen
  6. Richard Peeters's profielfoto
    Richard Peeters heeft een recensie geschreven voor Restaurant Voldaan

Vandaag hebben we voor het eerst kennis gemaakt met Voldaan en wij komen hier zeker terug want we zijn enorm tevreden.
    Na een hartelijk ontvangst in het gezellige moderne restaurant hebben wij overheerlijk gegeten.
    De opmaak is mooi.
    Hier wordt niet alleen heerlijk en met passie gekookt maar de gastvrouw is ook nog eens kundig, vriendelijk en heeft echt passie in haar werk. En daar ontbreekt het in de meeste restaurants aan.

7. Richard Peeters's profielfoto
    Richard Peeters heeft een recensie geschreven voor SushiPoint

Heerlijke sushi, perfect verpakt en de service/nazorg is ook nog eens top! Eindelijk lekkere sushi om te laten bezorgen... Kortom een aanrader!

8. Richard Peeters's profielfoto
    Richard Peeters heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Na alle lovende berichten hebben wij hier op 30 juli gegeten en inderdaad... de positieve beoordeling hebben wij exact zo beleef.

Smalle zaak met weinig raam, maar wat is het eten mals en smakelijk. In 1 woord TOP! Regelrecht in onze favorieten top 3 van Nijmegen!

9. Richard Peeters's profielfoto
    Richard Peeters heeft een recensie geschreven voor Gasterij Als Toen

Ik geef niet snel een 10 maar na kennismaking met Gasterij Als Toen is er een restaurant rechtstreeks in onze Nijmeegse favorieten top 3 terechtgekomen.

Zelden hebben wij zo'n fijne, behulpzame en vooral vriendelijke bediening met kennis van zaken meegemaakt. Na alle waardeloze bediening in het verleden door te jong en onervaren medewerkers voor een te laag salaris, is dit een verademing!
    Alles klopte, de bediening, het gevoel, het pand, het interieur, de prijzen, de opmaak van de borden en de kwaliteit van het eten.

Het restaurant zat helemaal vol en dat is een logisch gevolg. Positieve mond op mond reclame is het beste om succesvol te zijn en wij raden dit restaurant met plezier aan!
    We komen dus zeker terug!

10. Richard Peeters's profielfoto
    Richard Peeters heeft een recensie geschreven voor Bistro Le Steak

Erg matig. Sorry als ik anderen beledig maar ik ben van mening dat je helemaal niks gewent bent als je Le Steak een 9 of zelfs een 10 geeft. Je zit opgepropt in een druk en donkerbruin café....zooo jaren 80! Bij sommige tafels heb je continue last van WC gangers. Een biefstuk moet je bewerken met cirkelzaag zo taai. Daar doe je de naam geen eer mee aan! Iedereen loopt telkens tegen je stoel aan en het leek wel de Leemkuil zoveel broedsels er mee mochten. Het duurt lang en de bediening mag ook hier niks kosten. Ook de telefonische afhandeling is erg slecht.

11. Richard Peeters's profielfoto
    Richard Peeters heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Molenhoek lb

Helaas was onze ervaring niet zo goed. Het kan zo perfect zijn want aan de kaart ligt het niet. Er is een enorme kaart met voor ieder wat wils. van coquilles tot kreeft en van asperges tot saté. Voldoende groente al is de bloemkool en broccoli te gaar.

De gemiddelde leeftijd is denk ik 65+ maar dat maakt op zich niet uit maar het interieur lijkt daarop aangepast en is uit de tijd. En misschien daarom ook de gare groente.

De bediening wil het graag vriendelijk doen maar komt ervaring te kort. Zo hadden wij geen bestek, kregen de salade een half uur voor het hoofdgerecht, hadden we geen bestek bij het dessert en werd er verkeerd uitgeserveerd. Ik denk dat besparen op personeelskosten averechts werkt.

De biefstuk in het hoofdgerecht was volledig doorbakken. Hiervoor hebben we netjes een nieuwe gekregen maar dat moet niet mogen. De koffie gratis zat er niet in maar zou een aardig gebaar geweest zijn. Maar helaas....hier geen goedmakertje.

Ondanks dat er teveel eten is, geef ik de prijs kwaliteitsverhouding een 4 omdat 105 Euro voor een diner voor 2 niet weinig is en dan verwacht ik bijna perfectie.

Voor de (oudere) doelgroep misschien interessant maar voor ons helaas (nog) niet.

12. Richard Peeters's profielfoto
    Richard Peeters heeft een recensie geschreven voor IZZI
    Fusion Nijmegen

Wij hebben al in heel wat restaurants in Nijmegen en omstreken gegeten maar IZZI staat rotsvast op nummer 1 in onze favorieten top 5. Niet voor niet het beste sushi restaurant van Nederland!

We moeten blij zijn met zo'n goed Japans a la carte restaurant in Nijmegen want daar kan geen enkele all you can vreet tent tegenop! Wij vinden het eten, de sfeer, de bediening en het interieur allemaal top. Er is amper wat aan te verbeteren behalve dat het een tikkeltje donker is maar dat is dan weer extra sfeervol. De sushi is de beste die je kan krijgen, gewoon super smakelijk. Ook de vleesgerechten zijn heerlijk.

Je betaald iets meer dan in zo'n all you can vreet tent, maar het is zoveel smaakvoller, zoveel gezelliger, de beleving zoveel beter en de bediening zoveel vriendelijker en persoonlijker dat je telkens met een zeer tevreden gevoel huiswaarts keert en aan de volgende keer denkt.
    Na 12 keer zijn er we nog lang niet uitgegeten bij IZZI.

13. Richard Peeters's profielfoto
    • Chinees
    Vismarkt 3 Nijmegen
  14. Richard Peeters's profielfoto
    Richard Peeters heeft gereageerd op een recensie van New Fusion

Toevoeging. De positieve recensies(op de allerlaatste na van iemand die schijnbaar niks gewend is) zijn volgens mij van voor de laatste veranderingen. Er wordt namelijk gesproken over o.a. een bakplaat en uitgebreid buffet maar die bakplaat is nu volledig afgesloten en het buffet is beperkt tot een handvol toetjes.
    Daarbij was ik vergeten te vermelden dat er niet eens een salade of iets met zuur gepakt kan worden en de nasi meer op witte rijst lijkt.
    Maar het zuur kreeg ik later zelf....dat dan weer wel!

15. Richard Peeters's profielfoto
    Richard Peeters heeft een recensie geschreven voor New Fusion

In het verleden zijn wij eerder bij Fusion geweest en toen was het nog lekker eten voor een goede prijs. Je kon zelf zien wat er was en daaruit kiezen met een uitgebreid buffet.

Nu heet het New Fusion maar het enige nieuwe is dat de kwaliteit, hygiëne en service sterk zijn teruggelopen.
    Bezuinigen is hier totaal verkeerd doorgevoerd! En dat onder het mom van "er was te veel verspilling"! Volgens mij begrijpen ze niet dat klanten enkel terugkomen wanneer de prijs-kwaliteitsverhouding op orde is. Dus niet bezuinigen door alles te verslechteren en versoberen.

Echt alles is slecht. Buffet is weg, grillplaat weg, totaal onlogische/onduidelijke menukaart, vuile werkkleding personeel, troebele glazen, verkleurd en kansloze sushi (niet meer zelf te kiezen). Keuze enorm beperkt en het lijkt nu meer op een Chinees restaurant met een invullijst volgens het "all you can eat" concept.

Als je soep besteld dan krijg je er geen stokbrood/ kruidenboter bij, enkel kale soep. Er kan zelfs nog geen bieslook of ander garnituur vanaf! Carpaccio van "ossenhaas" is gewoon kansloos runderrookvlees met een stukje verlepte rucola sla en 1,5 pijnboompit.
    Het ijs is al gesmolten voordat je bij de tafel bent en om slagroom moet je vragen! Vanille ijs blijkt banaan ijs te zijn.

Het personeel is onervaren tot chagrijnig. Als ik iets bij bestel, bijvoorbeeld een bakje satésaus, dan hoort daar een opscheplepel bij, anders moet iedereen met zijn/haar eigen lepel in dezelfde bak wroeten.

Het personeel blijft bij de tafel staan tot je klaar bent met invullen wegens gebrek aan gasten. Je moet zelf om borden vragen, anders eet iedereen uit dezelfde voerbak.
    Vleesgerechten worden borrelend heet geserveerd. Op zich niks mis mee en een soort tipan, maar dan niet in het midden van de tafel geplaatst maar aan de rand, waardoor jassen, tassen en de menukaart onder de vet spatten zitten!

Tot slot hoor ik dat de prijs gelijk is gebleven, maar deze is met 25,95 hoger dan toen wij er de laatste keer waren.
    Ik eet nog liever een bak friet voor 25,95 dan hier ooit nog terugkeren.
    Het enige dat goed was, was de koffie, maar daar is een machine verantwoordelijk voor. Die kan je overigens niet meer zelf pakken wat ook een verslechtering is.

Ik ben vast nog het een en ander vergeten maar dit lijkt me meer dan duidelijk. Voor ons nooit meer. U bent gewaarschuwd!

16. Richard Peeters's profielfoto
    Richard Peeters heeft een recensie geschreven voor WAUD
    Nederlands Nijmegen

Onze ervaring was zeer positief! We werden zeer gastvrij ontvangen en de bediening was goed en vriendelijk. Als voorafje een heerlijk tartaartje, als hoofdmenu het malste stukje wilde zwijn dat me ooit is voorgeschoteld en een erg lekker chocolade toetje na. Alle smaken waren puur en lekker. Goed wijnadvies ook en lekker huisgemaakte frieten.
    Ook er omheen was alles goed, leuk en lekker. Van de koffie in een bij de stijl passende kop of mok, met buideltjes suiker en glazen flesjes melk tot aan het interieur. Het is een geheel dat bij elkaar past zonder saai te zijn. Het was onze eerste ervaring met WAUD maar wij komen hier zeker terug want we durven het restaurant nu al in onze Nijmeegse top 5 te zetten.

17. Richard Peeters's profielfoto
    Richard Peeters heeft een recensie geschreven voor Yukimi

Wij zijn vrijdagavond 11 november voor het eerst bij Yukimi wezen eten en het was in één woord perfect.

De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam en alles was vers gemaakt en zeer smakelijk.
    De prijs is super en je krijgt niet op wat je zou mogen bestellen.
    Na 2, 3 gangen zaten we al propvol dus de volgende keer anders indelen.

De drankjes zijn goed geprijsd, dus geen addertjes onder het gras.
    We komen zeker terug, en vaak ook!
    Voor ons vanaf nu de nummer 1 in Nijmegen voor Sushi/Japans!