• Lid sinds 7 juni 2015

Op de Dam

Terneuzen

Meijer's Frituren

Vlissingen

Richard heeft nog geen foto toegevoegd

1. Richard's profielfoto
    Richard vindt de recensie door JurgenvanT voor Op de Dam leuk

JurgenvanT

Going down the hill.

Altijd best tevreden geweest, maybe minder jongelui aan het werk zetten. Kostenbesparing is goed maar moet geen klanten kosten.

3,4
  2. Richard's profielfoto
    Richard vindt de recensie door Richard voor Op de Dam leuk

Bestel je er een grote friet mayonaise en een middel friet mayonaise en 2 frikadellen speciaal en een cola. De dame help ons prima. Wij nemen plaats aan de daar opgestelde stoelen aan tafel en wachten af. Vervolgens roept de man de grote friet om. Tot mijn schrik zie ik dat het in een puntzak is opgediend. Ik zeg hem snel of de middel mayonaise in een bakje mag... Vervolgens breekt bij die man zo ongeveer de hel los. Schreeuwend laat hij ons weten dat we dat bij het bestellen hadden moeten zeggen! De toon is gezet!
    Ik krijg het middeltje mayonaise dan toch nog in een bakje. Het is inderdaad een bakje, zelfs belachelijk klein. Ook de grote friet in de puntzak is qua hoeveelheid ronduit belachelijk. Ook de hoeveelheid saus bij de frikandel speciaal was ver onder de maat! Ik vraag me af of er meer mensen zijn die sterk het gevoel hebben dat bij deze snackbar de hoeveelheid friet niet aan de minimaal gestelde hoeveelheid voldoet?
    Daarnaast hoop ik die vreselijke man niet nog eens tegen te komen. Het zal in ieder geval nooit meer in deze slechte tent zijn. Mensen jullie zijn gewaarschuwd! Om meer teleurstelling bij nietsvermoedende mensen te voorkomen adviseer ik dit bericht zoveel als mogelijk te delen.

16 november 2015 ·

3. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Op de Dam

16 november 2015 ·

4. Richard's profielfoto
    Richard vindt de recensie door Richard voor Meijer's Frituren leuk

Staan er met 4 personen te werken en weten nog niet welke bestelling bij welke klant hoort! Geven gewoon de verkeerde bestelling mee. Kan gebeuren. Ga je bij thuiskomst meteen terug en meld het, maar krijg je van een oudere vrouw acher de frituur te horen dat klanten niet goed opletten en het dus mijn fout is dat ik het verkeerde krijg. Terwijl die vrouw mij aankijkt als ze 2 dingen van mijn eerdere bestelling opnoemt. Friet bakken kunnen ze, maar organiseren totaal niet.

5. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Meijer's Frituren