1. De Koppelpaarden

Dussen

Rich@rd & Helga@ heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rich@rd & Helga@'s profielfoto
    Rich@rd & Helga@ heeft een recensie geschreven voor Le Grand Jardin

Wij komen hier regelmatig. De sfeer is erg gezellig. De bediening waardeert zijn klant en is altijd vriendelijk. Het eten wordt met liefde bereid. De prijs staat nog in verhouding. Kortom een erg leuk plekje om heerlijk te eten.

2. Rich@rd & Helga@'s profielfoto

€€ -
    • Eetcafé
    Vrijheidsplein 6-7 Dussen
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Hier al een aantal keer gegeten. Het eten is prima. De prijs is iets aan de hoge kant maar de kwaliteit maakt veel goed. De service is afhankelijk van wie er werkt op dat moment. Binnen stijlvol maar iet wat saai. Buiten een prachtig terras voor de mooie dagen. Er zijn regelmatig feestjes in aangrenzend zaaltje, waar je last van kan hebben qua drukte.

5. Hier komen en halen we regelmatig. Het eten is uitstekend en je krijgt ruim voldoende op je bord voor in onze ogen een normale prijs. De service is prima. Binnen doet het gezellig aan als je van de sfeer van een bruin café houd. Het terras buiten zou iets gezelliger kunnen.

6. Rich@rd & Helga@'s profielfoto
    Rich@rd & Helga@ heeft een recensie geschreven voor 't Pleintje

7. Rich@rd & Helga@'s profielfoto
    Rich@rd & Helga@ heeft een recensie geschreven voor De Koppelpaarden

8. Rich@rd & Helga@'s profielfoto
    Rich@rd & Helga@ heeft een recensie geschreven voor 't Vermaeck

Na onze laatste wat mindere ervaringen weer eens een kans gegeven. En wat bleek.. we zijn positief verrast. Zeker de service had grote sprongen voorwaarts gemaakt.
    We gaan er van uit dat het geen toevalstreffer was maar dat ze daadwerkelijk iets met de opmerkingen gedaan hebben. Ga zo door en je zult ons zeker vaker zien.

9. Rich@rd & Helga@'s profielfoto
    Rich@rd & Helga@ heeft een bericht geschreven voor mart
  10. Rich@rd & Helga@'s profielfoto
    Rich@rd & Helga@ heeft een recensie geschreven voor 't Vermaeck

Vooral op het terras aan de voorkant kan je heerlijk zitten als het een beetje weer is. Daarentegen is het terras aan de achterkant erg saai. Binnen, ach ja smaken verschillen maar het ziet er gezellig uit. Het personeel heeft nou niet echt de uitstraling en motivatie dat ze het leuk vinden hier te werken. De prijzen zijn de laatste tijd ver boven de kwaliteit (die juist achteruit gaat) uitgestegen waardoor het zichtbaar een stuk rustiger is, en dat komt niet ten goede van de sfeer. Waar je 2 jaar geleden op een vol terras zat te lunchen zaten we nu een aantal keer achter elkaar alleen of met wat barklanten. Hier word helaas duidelijk bezuinigt op de verkeerde dingen die duidelijk zichtbaar zijn voor de klant. Bovendien lijkt ons het schoonmaken van je tent rond de lunchtijd in het weekend nou niet echt het juiste moment.

2,8
  11. Rich@rd & Helga@'s profielfoto
    Rich@rd & Helga@ heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Wagemakers

De friet is echt heerlijk en zoals hij hoort te zijn, de rest is ook prima. Let wel op de hoeveelheid friet is afhankelijk van diegene die bedient en kan soms echt te weinig zijn.

12. Rich@rd & Helga@'s profielfoto
    Rich@rd & Helga@ heeft Jaffa toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Pizzeria
    • Italiaans
    Heistraat 2a Rijen
  13. Rich@rd & Helga@'s profielfoto
    Rich@rd & Helga@ heeft een recensie geschreven voor Vliegveld

Goed eten voor een (nog) normale prijs. De bediening is hier in vergelijking tot de meeste restaurants nog goed. Aan de buitenkant lijkt het een chauffeurs restaurant maar dat is het zeker niet. Jammer dat het terras wat in een verdomhoekje zit waardoor ze je snel vergeten als er niet veel klanten zijn.

5,3
  14. Rich@rd & Helga@'s profielfoto
    Rich@rd & Helga@ heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Wij eten hier regelmatig en de kwaliteit van het eten en de service van de bediening wisselt. Je moet het dus treffen.

15. Rich@rd & Helga@'s profielfoto
    Rich@rd & Helga@ heeft een recensie geschreven voor Smaak Lokaal

Leuke tent goed eten al moet je wel houden van de aparte manier van bereiding. Ook moet je goed in de gaten houden of er geen feesten zijn, dan is er minder tijd voor de klant en minder aanbod.

16. Rich@rd & Helga@'s profielfoto
    Rich@rd & Helga@ heeft een recensie geschreven voor Jaffa
    Pizzeria Rijen

Wij eten hier zeer regelmatig en zijn eigenlijk altijd wel tevreden. Het is niet echt gezellige tent maar het eten is prima. Misschien een idee voor een terras?

17. Rich@rd & Helga@'s profielfoto
    Rich@rd & Helga@ heeft een recensie geschreven voor De Vijf Eiken

Wij kwamen hier zeer geregeld maar helaas na een aantal tegenvallende ervaringen niet meer. Er zijn immers meer dan voldoende alternatieven. Het eten was altijd erg goed en zeker voor de prijs. Verkeerde bezuinigingen? zou dat het zijn dat het de laatste paar keer erg tegen viel..

2,8
  18. Rich@rd & Helga@'s profielfoto
    Rich@rd & Helga@ heeft een recensie geschreven voor De Seterse Hoeve

Wanneer het hier iets drukker word dan verwacht loopt het totaal mis wat aan alle kanten zichtbaar is voor de klant. Het personeel loopt dan rond als een kip zonder kop en lopen letterlijk op elkaar te schelden. De kwaliteit van het eten is erg wisselend. De uitstraling van het restaurant doen zeker beter verwachten van zowel het personeel als het eten. Helaas hebben ze de enige open veranda waar je snel heerlijk buiten kon zitten omgebouwd tot een afgesloten veranda waar een of andere beun een paar steigerhouten bankjes in elkaar heeft geflanst. Op zich een leuke ruimte maar het is het net niet.

2,7