• Lid sinds 24 september 2013

2. Minoyu

Zwolle
  3. Hollands Venetië

Giethoorn

Ricardo Veenstra heeft nog geen foto toegevoegd

1. Riena de Boer

Heerlijk gegeten. Een relaxte avond met de familie op tweede kerstdag. Een mooie speelhoek voor de kinderen. Ze hebben zich moment verveeld. Hierdoor konden wij gezellig praten en relaxen. Top geregeld!! Echt een aanrader!!

2. Ricardo Veenstra's profielfoto
    Ricardo Veenstra vindt de recensie door B. Zieleman voor Minoyu leuk
    Aziatisch Zwolle

Modern restaurant, wat er keurig netjes uitzag. Niet al te groot en massaal. We waren met 4 volwassenen en 2 kleine kindjes. Bij binnenkomst werden de jassen aangenomen en werden we naar onze tafel begeleid. We waren behoorlijk vroeg en al snel kregen we de eerste gerechten gepresenteerd: super!! Tomatensoep, lekker en goed gevuld. En nog een detail: het servies is ook met de tijd meegegaan!
    Het is een all-you-can-eat-concept, dus wij druk elke ronde de kaart weer invullen. Ik heb 3 keer in een all-you-can-eat-restaurant gegeten, maar ik moest mijn eerste gerechten (vers gewokte groenten) delen, want anders zou ik gelijk vol zitten!! De porties zijn hier minimaal tweemaal zo groot dan dat we gewend waren. Ik ben een sushi-eter, dus heb dat ook met regelmaat besteld. De zeewiervelletjes zijn iets dikker dan ik gewend ben, waarschijnlijk was dat de reden waarom ze iets anders smaakten. Kan ook de rijst zijn geweest. Ze waren in ieder geval wel lekker en vers.
    Maar alles wat we besteld hebben, smaakte echt superlekker!!! De bediening bestaat uit studenten, maar doen het goed en netjes. Er zou een kinderhoekje zijn, maar die was karig met 2 tafeltjes en stoeltjes, papier en potloden. Daar had ik meer van verwacht. We vertelden dit aan de eigenaar en die zei dat ze er mee bezig waren. Twee kindercomputertjes in een tafel gemonteerd, was de bedoeling. Voor alle leeftijden. Ben benieuwd...
    Voor de rest hebben we een fantastische avond gehad en heel belangrijk: prijs-kwaliteitsverhouding is perfect!
    Bedankt Minoyou, tot de volgende keer!!!

3. Ricardo Veenstra's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Ricardo Veenstra's profielfoto
    Ricardo Veenstra heeft een recensie geschreven voor Minoyu
    Aziatisch Zwolle

Heerlijk restaurant, mooi uitzicht. Kom hier regelmatig om te eten en is nog nooit slecht geweest. Heb nu al weer zin in volgende week, dan gaan we met z'n 15en kijken hoe het dan gaat maar heb er alle vertrouwen in.

5. Ricardo Veenstra's profielfoto
    Ricardo Veenstra heeft Hollands Venetië toegevoegd als favoriet restaurant