• Lid sinds 20 juni 2011
Van restaurant:

1. Havenrijk

Uitgeest

Ricardo Lubbes heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ricardo Lubbes's profielfoto
    Ricardo Lubbes heeft gereageerd op een recensie van Havenrijk

Beste Raymond,

Hartelijk dank voor uw recensie op Iens, Tafel reserveren, eet.nu, Trip advisor en ongetwijfeld nog wel een paar andere reviewsites.

Het is alleen onredelijk en jammer dat hetgeen u beweert onwaar is en dat u uw onvrede niet bij ons kenbaar hebt gemaakt, maar alleen verspreid op het internet. U beweert namelijk dat wij onze gerechten voorbewerkt uit de fabriek laten komen, en dit is absoluut niet waar.

Wij vragen aan onze gasten of zij allergieën van te voren bij ons willen melden, zodat wij hier met de bereiding van onze gerechten rekening mee kunnen houden. In uw geval is dat niet gebeurd en kwam u op een hele drukke avond onverwachts met uw knoflook allergie. Dat is op zich geen probleem en wij hebben met u naar een oplossing gezocht.

Aangezien wij veel van onze vleesprodukten zelf van te voren met een eigen recept marineren, omdat de marinade dan goed in het vlees trekt en de smaak optimaal wordt, is het voor de keuken niet mogelijk om op de drukke avonden al onze soorten vlees ook nog ongemarineerd te houden.

Naast de zalm en de eend had u ook nog kunnen kiezen voor de tournedos, want deze is ook niet gemarineerd of een vegetarisch gerecht.

Als u een klacht had over de kwaliteit van ons eten of de bediening dan heb ik daar geen moeite mee en kunnen wij daar ons in verbeteren. Maar nu wordt er in uw review alleen geroepen dat onze gerechten voorbewerkt uit de fabriek komen. Terwijl u verder niets vermeld over uw voor- of nagerecht en de gerechten van uw tafelgenoot.

Het is dus nogmaals niet waar dat onze gerechten voorbewerkt uit de fabriek komen, want wij kopen ons vlees onbewerkt in bij Prime Meat in Beverwijk en het vis onbewerkt en vers bij Jan van den Kommer in Uitgeest en Tel in IJmuiden.

Graag nodig ik u uit om een keer in de middag ,tijdens de voorbereiding van het diner, bij ons in de keuken te komen kijken, zodat u zelf kunt zien hoe de gerechten door onze keukenmedewerkers worden bewerkt.

Met vriendelijke groet,

Ricardo Lubbes