• Lid sinds 14 augustus 2010

Humphrey's

Leeuwarden

Rianne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Leeuwarden

Ik ben afgelopen donderdag met twee vriendinnen wezen eten bij humphrey's. We hadden gereserveerd voor het diner/film arrangement.

We hadden als voorgerecht een carpaccio besteld waarvan ik eerst een met plastic folie op mijn bord geserveerd kreeg. Na het te hebben aangegeven kreeg ik wel een nieuwe. Als hoofd gerecht hadden we alle drie de boederijkip besteld. We waren alle drie erg benieuwd. Wij krijgen ons bord ligt er schijnbaar een stuk kip op het bord maar dit stuk vlees was nog helemaal roze (bij ons weten hoort kip niet roze te zijn). Daarnaast zat er een spekrand omheen en was het "sponzig"(kip is doorgaans een beetje droog) dus wij vragen of dit wel echt kip is, de dame van de bediening zegt jazeker. Waarop wij antwoorden dat het niet goed is dat de kip dan roze is. Hierop hebben we geen antwoord gekregen. Vervolgens word er gezegd dat er niets aan gedaan kan worden en herhaald ze dat ze zeker weet dat het kip is. Mijn vriendinnen en ik wisten dat niet klopte. Daarom maakte mijn vriendin een foto. Vervolgens hebben we de foto opgestuurd naar een chef kok. We kregen spoedig antwoord: Varken of Speenvarken. De volgende dag moest ik zelf ook werken (we werken in de horeca) en heb ik de foto ook op mijn werk laten zien. Mijn collega's uit de keuken zeiden ook dat het speenvarken was. We hebben allemaal 2 happen gehad van het vlees en ze hebben het meegenomen zonder er nog iets over te zeggen. Verder is er niets meer mee gedaan. We hadden bij de bioscoop al betaald, dus daar konden we ook geen wijzigingen in aanbrengen. Alsnog was het dessert wel smakelijk we hebben daarna nog wel genoten van de film Salt zeker een aanrader de boederij kip niet.

4,3