• Lid sinds 16 december 2014

Rianne Geven heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven heeft gereageerd op een recensie van 't Hilletje

Op de menukaart zoals ook deze website is vermeld, zijn al onze hoofdgerechten 21,50 euro. Daarnaast bieden wij onze gasten de service om een aantal gerechten ook als kleine portie te bestellen. Zoals ook bij de risotto staat aangegeven.

2. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door Breda voor 't Hilletje leuk

Beste dames van 't Hilletje,

Wat hebben wij een goed gevoel overgehouden van onze Breda familiereünie bij jullie. We hadden zelfs een eigen plekje toegewezen gekregen op het terras en over het stralende weer hadden we zeker niet te klagen. De koffie met appelgebak, de lunch en het buffetdiner het klopte allemaal en wanneer er te weinig te drinken was lag dit geheel aan hem of haar zelf. De kwaliteit was perfect en over de hoeveelheden, het was bijna te veel. Nogmaals hartelijk dank voor jullie inzet en zeker voor ons voor herhaling vatbaar.

Met vriendelijke groet namens ons allen,

Aat Breda.

3. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door Michael voor 't Hilletje leuk
    Vertaal van English naar Nederlands

After a long bike ride (Oldenzaal to Zutven to Kootwijk to Maarssen over 3 days) I was warmly welcomed at 't Hilletje and stayed over night in one of their lovely rooms. The food and service were first class. 't Hilletje is located in a lovely quiet village abd is close to Radio Kootwijk, which is well worth a visit too. I will be going back.

Michael

4. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door Fam . Snoei. voor 't Hilletje leuk

Fam . Snoei.

De laatste jaren van de oude eigenaar (Victor Louzada) werd de sfeer alleen maar minder. Hij was het duidelijk zat. Wij hebben er regelmatig gegeten en geslapen. Eenvoudig maar goed.
    Na een poosje niet meer te zijn gegaan besloten we ons 34 jarig huwelijk toch door te brengen in 't Hilletje. Het personeel is super, heerlijk gegeten! Tot dat we 's morgens om half negen beneden waren en er nog niemand aanwezig was. Vreemd, toch maar weer even naar de kamer (3) die trouwens ook 's nachts zeer rumoerig was door een koelmotor of zoiets. Advies: besluit u toch te overnachten, accepteer niet kamer 3.
    De nieuwe eigenaresse is zo'n triest figuur, Zo'n brok chagrijn! Niet aardig en niet gastvrij! Zeker een slechte nacht gehad! Ze praat alleen als het echt moet. Het ontbijt buffet is erg simpel.
    Mensen niet heen gaan! Er zijn zoveel leuke adressen die veel gastvrijer zijn. Voor ons nooit geen Hilletje meer.

4,1
  5. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven heeft gereageerd op een recensie van 't Hilletje

Beste familie Snoei,

Hartelijk dank voor jullie recensie. het spijt mij te horen dat jullie de gastvrijheid zo hebben ervaren. Wij streven om het iedereen naar zijn zin te maken. De klacht over de koeling is in behandeling genomen. Mijn excuus dat ik in de ochtend nukkig op u over ben gekomen. Dit is helemaal niet de bedoeling geweest. In de agenda stond dat u ontbijt had om 09.00 uur, toen ik jullie aan tafel zag zitten om 08.30 uur wilde ik juist snel voor u alles klaar maken. Ik wil jullie hierbij uitnodigen voor een diner in ons restaurant, uiteraard met korting de hoofdgerechten zullen voor onze rekening zijn. Ik hoor graag jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

Rianne Geven

6. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door S. Dekker voor 't Hilletje leuk

50 jaar geleden op 14 augustus 1965 brachten mijn ouders hier hun huwelijksnacht door. Door een verlate aankomst vanwege verdwaling restte hen toen slechts een koude kroket...

Hoe anders was het weerzien met kinderen en vrienden dit jaar! Na een hartelijk welkom op de kamer met bubbels volgde een diner met een koude kroket! Het behulpzame en proactieve personeel speelde het spel vol overtuiging mee.

Daarna hebben we heerlijk gegeten van royaal opgemaakte borden in een sfeervolle omgeving. Het werd een onvergetelijk weekend, zeker toen we de volgende dag op advies van 't Hilletje in de omgeving een prachtige huifkartocht maakten. Een aanrader, net als het hotel/restaurant!

7. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door joost voor 't Hilletje leuk

Heerlijke lunch gehad! Broodje carpaccio wat mij betreft een aanrader! Eindelijk een broodje met voldoende beleg ipv meer brood dan vlees ;) Echt vers gemaakt i.p.v. die Sligro broodjes die je bij andere restaurants krijgt... Wat mij betreft snel weer terug om de rest vd kaart te proberen!

8. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door J. Huisman voor 't Hilletje leuk

Zaterdag 27-6 ons jaarlijks familie-etentje in 't Hilletje gehad. Het voldeed aan al onze wensen. Voortreffelijk gegeten, het heeft bij allen indruk gemaakt. Goede en ontspannen sfeer, goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

9. H.E.D.Swaan-Barten

Twee keer gedineerd. Goede kaart, smaakvol opgediend, deskundige bediening. Gezellige ambiance, prachtig terras. Boomrijke omgeving. Kortom, een aanrader.

10. Kees de Kruijk

Het vernieuwde Hilletje vind ik wel een aanrader. Ondanks de drukte is de bediening attent en met gevoel voor humor. We hebben er heerlijk geslapen en voortreffelijk gegeten, zowel ontbijt, lunch als diner! Een goede afwisseling met lange wandelingen in het mooie landschap.

11. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door kitty hessels voor 't Hilletje leuk

kitty hessels

Heerlijk gegeten, echt vriendelijk personeel en vlotte bediening, echt een aanrader.

12. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door Bakker voor 't Hilletje leuk

Bakker

Vorig week met een groep van 11 personen, waaronder 4 kinderen, gegeten. Alles kopte, eten prima, bediening vriendelijk (ook voor de kinderen), prijs /kwaliteit goed. Komen zeker terug.

13. Van der Graaf

Prima eetgelegenheid; goede bediening; lekker gegeten. Ossenhaassaté mag er alleen nog bij op de kaart.

14. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door Ami Ben voor 't Hilletje leuk

Echt een compliment. Was lekker, gezellig en sfeervol.

Nogmaals bedankt (Levi de ober was echt leuk)!

Groetjes, we komen zeker terug.

Ami

15. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door Henk voor 't Hilletje leuk

Wat hebben wij hier lekker gegeten!!! Alles klopte. Heel veel kwaliteit voor weinig geld. We hopen hier zeker terug te komen. Dit restaurant kunnen we iedereen aanbevelen. Ook het plekje, middenin Kootwijk, is prachtig.

16. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door Verhoog voor 't Hilletje leuk

Verhoog

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, goede bediening. Zeker aan te raden.

17. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door Joke en Harry voor 't Hilletje leuk

Joke en Harry

Vrijdag 3 april met vrienden voor de tweede keer hier gegeten en wéér was het heerlijk. De bediening is vriendelijk. De sfeer heel goed. De kok kwam ook nog even een praatje maken. We zullen het aan iedereen aanbevelen.
    't Hilletje hoort bij Kootwijk!!!

18. Wim en Jacqueline Sterken

Vriendelijk personeel, en heerlijk gegeten. Zowel de lunch als diner. Zelfs advies van de kok, geweldig.

19. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door F Bennen voor 't Hilletje leuk

F Bennen

Mooi plekje. Leuke bediening.

20. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door Gert Lokhorst voor 't Hilletje leuk

Gert Lokhorst

Goed eten en een prettige bediening. Pluspunt is dat de keuken niet verstopt zit achter een paar muren. Dus beslist een aanrader.

21. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door Lex Hulleman voor 't Hilletje leuk

Lex Hulleman

Gisteren gegeten bij het Hilletje. Mooie zaak, goed eten, leuk personeel.

22. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door Mieke voor 't Hilletje leuk

Gisteravond heerlijk gegeten bij 't Hilletje. Werden enorm gastvrij ontvangen. Vooraf kregen we een lekkere amuse. De bediening was erg goed en gezellig. De kok kwam ook regelmatig aan tafel en gaf het eten een persoonlijke finishing touch. Al met al een aanrader en wij komen zeker nog eens terug!

23. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door rrrobb voor 't Hilletje leuk

rrrobb

Hier overnacht en gegeten op 7 maart 2015.

Bij 't Hilletje kom ik denk ik al meer dan twintig jaar. We hebben er ook al twee keer overnacht, zo'n 16 jaar geleden en er door de jaren heen diverse keren gegeten. Sinds eind vorig jaar heeft 't Hilletje een nieuwe eigenaar. De zaak is grondig gerenoveerd en ziet er weer mooi en verzorgd uit. Maar wel op een dusdanig smaakvolle manier dat de originele gemoedelijke oude sfeer gebleven is, dat je je eigenlijk afvraagt; het is duidelijk mooier dan het was, maar wat is er nou eigenlijk gerenoveerd?

Afgelopen weekend hadden we het Hilletje na al die jaren uitgekozen om te vieren dat we twintig jaar samen zijn en hebben er ook een overnachting geboekt. 's Avonds hebben we er gegeten. We werden uiterst vriendelijk en gastvrij ontvangen en voelden ons er gelijk thuis. Ondanks dat het restaurant vol gereserveerd was hadden ze nog een tafeltje voor ons vrijgehouden.

We hebben er dus al diverse keren gegeten, maar ik moet zeggen dat het restaurant nog nooit zo goed is geweest als dat het nu is. De kaart ziet er al gelijk heel aantrekkelijk uit met vele soorten gerechten, ook bijzondere, voor elk wat wils en met heel betaalbare prijzen. Vooraf kregen we een heerlijke zalmmousse als amuse van het huis. Daarna hadden we een heerlijke bospaddenstoelsoep en een mandje knapperig vers warm brood met o.a. een heerlijke aioli erbij.

Ondanks dat het restaurant vol zat was de organisatie uitstekend voor elkaar en werden we goed en vriendelijk bediend zonder dat we lang hoefden te wachten. De sfeer binnen het team is ook top en dat straalt het restaurant gewoon uit. Iedereen heeft er heel veel zin in om z'n uiterste best voor je te doen.

Als hoofdgerecht hadden we een pannegies kroondomein. Dat is een heerlijk Veluws stoofpotje met wild hert en zwijn. En ik had de fazant op 2 manieren met een rode port saus. En ook die smaakte voortreffelijk en was uitstekend bereid. Een bijzondere vermelding voor de frites. Iedereen kan patat bakken en meestal smaakt die ook prima. Maar soms springt de smaak er echt boven uit en vraag je je af, hoe een kok dat toch voor elkaar krijgt. Bij 't Hilletje hebben ze die frites.

Als dessert hadden we een French coffee en een espresso de gasterij met een likeurtje en drie overheerlijke bonbons. De kok kwam nog persoonlijk langs om te vragen of alles gesmaakt had, en ook dat weet ik altijd heel erg te waarderen. Na afloop hebben we bij de haard nog wat gelezen en gedronken voordat we naar onze kamer gingen. We hebben hier echt genoten.

't Hilletje is dankzij Rianne echt een favoriet restaurant geworden waar we nog vaak hopen terug te komen. Tenslotte was ook het ontbijt de volgende ochtend uitstekend verzorgd, met wederom dat heerlijke verse warme brood.

24. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door Bernhardien voor 't Hilletje leuk

Om de avondspits te vermijden besloten we even van de snelweg af te gaan om een klein hapje te eten. We kwamen aan bij Het Hilletje. We waren vroeg. Er waren nog geen andere gasten en we vroegen ons af of we wel een goede keus gemaakt hadden. Gelukkig hadden we dat.
    We werden gastvrij ontvangen met een leuke en lekkere amuse. De kaart was heel verrassend. Van allerlei lekkere voorgerechten tot bijzondere hoofdgerechten, maar ook een stamppot of bruine bonenschotel. Alle gerechten waren heel smaakvol en mooi geserveerd. We hebben echt zitten genieten. En inmiddels behoorlijk wat mensen met ons, want rond half 7 begon het al gezellig druk te worden. Na een kopje koffie hebben we met een voldaan gevoel onze reis vervolgd. We hadden heerlijk gedineerd voor een prijs die nog behoorlijk bij ons voornemen 'een hapje te eten' paste.

25. Kees en Hermien Bogaard

We hebben tijdens ons wandelweekend gelogeerd in 't Hilletje en het hartstikke naar onze zin gehad. Het diner was er heerlijk, een hele goede kaart, lekkere wijntjes en een droomtoetje! De volgende morgen heerlijk ontbeten met vers afgebakken desembrood. Heel verzorgd allemaal en fantastische kwaliteit. De bediening en de eigenaresse zijn ook heel aardig. De kamers zijn eenvoudg en prima. Een aanrader!

26. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door wagemakers voor 't Hilletje leuk

wagemakers

Weer een gezellig en fris restaurant waar we goed en gezellig hebben gegeten. Als we weer in buurt zijn gaan we er zeker weer naartoe!

27. kees harrenstein

Wij hebben genoten van het lekkere wild dat mooi gepresenteerd werd en zeer lekker smaakte. Ondanks het feit dat we niet gereserveerd hadden en de ambiance voor een zaterdagavond goed gevuld was, kregen we nog een mooie tafel toegewezen door de vriendelijke en gastvrije bediening. Het ijs en ijs koude glaasje Jager Meister dat aan tafel gevuld werd was zeker niet te versmaden. We wensen jullie een hele goede voortzetting van t-Hilletje toe. Het is zeker de moeite waard om daar eens een hapje te gaan eten.

28. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door Aad en Ineke voor 't Hilletje leuk

Aad en Ineke

Koffie met Bourgondische appeltaart! Een uitstekende start van een wandelweekend. Onze tassen op de kamer gezet en daarna wandelen met z'n tienen vanuit Barneveld naar Kootwijk. Bij terugkomst in de gasterij heerlijk koffie drinken op het terras.
    Om zes uur namen we plaats aan 'onze' stamtafel. Onze drankjes werden opgenomen en werden wij verrast met een heerlijke amuse van het huis. Een tweede amuse was geen probleem. We hebben genoten van een heerlijk driegangenmenu. Alles werd opgediend met een warme vriendelijke sfeervolle saus van gastvrijheid. Het toetje beloofde hemelse modder en de gastvrouw en gastheren logen niet, want het smaakte hemels. We bleven overnachten en na een gezellige avond zochten we onze bedden op. Na een verkwikkende nachtrust op bedden met uitstekende matrassen, wachtte ons een heerlijk ontbijt waarbij uiteraard de gekookte eieren niet ontbraken met zoveel Barnevelders in de omgeving. De kok zorgde ondertussen voor een goed lunchpakket voor de wandeling naar paleis Het Loo. We hebben genoten van veel gastvrijheid en heerlijk eten. Een aanrader om heerlijk, sfeervol te eten en van een goede nachtrust te genieten. En alles in een goede kwaliteit- en prijsverhouding!
    Het was alleen jammer dat onze tafel zich vlak bij de deur bevond. Dat is met buitentemperaturen van rond de 5 graden niet prettig. Daar moeten jullie nog een oplossing voor zoeken.

29. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door S.v.Stijn voor 't Hilletje leuk

Het oude Hilletje heeft opnieuw haar deuren geopend, Gasterij 't Hilletje is de nieuwe naam, Rianne Geven is de persoon die de nieuwe uitdaging aangaat, na een heftige periode van verbouwen en buiten en binnen, ook de menukaart enz ziet er zeer goed en aantrekkelijk uit.

Dus laten we het oude maar laten rusten, en ons heerlijk laten verwennen en verrassen, bij Gasterij 't Hilletje

30. Rianne Geven's profielfoto
    Rianne Geven vindt de recensie door Hans en Von Hartman voor 't Hilletje leuk

Vanavond heerlijk gegeten bij Gasterij t Hilletje. Na een grondige verbouwing en dan bedoel ik ook alles is deze gasterij prachtig geworden. Goed eten, leuke prijs en aardig personeel. Dus voor herhaling vatbaar.

Meer updates