• Lid sinds 3 september 2019

Nieuwe recensie

Activiteiten

1. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Bedankt voor de informatie Arnaud!

Ik heb een nieuwe vermelding aangemaakt voor Breda's Eethuis: https://www.eet.nu/breda/breda-s-eethuis.

Bij Andalous heb ik een opmerking toegevoegd in de banner, de openingstijden op 'gesloten' gezet en een herinnering aangemaakt zodat we in de gaten zullen houden wanneer ze terug openen: https://www.eet.nu/breda/andalous

De bijbehorende punten zijn aan jouw profiel toegekend.

2. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van Vapiano

Beste Nienke,

Bedankt voor jouw recensie en het doorgeven van deze informatie. Wat vervelend dat jullie voor een dichte deur kwamen te staan.

Naar aanleiding van jouw bericht heb ik de openingstijden op de Eet.nu vermelding van Vapiano in Den Haag verwijderd, en de opmerking 'tijdelijk gesloten' toegevoegd aan de banner. We houden ze vanaf nu in de gaten om te zien of de situatie veranderd.

3. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van Het Fondueke

Beste Marc,

Bedankt voor deze update! Ik heb de vermelding van Het Fondueke aangepast, zodat deze als zijnde 'gesloten' wordt weergegeven.

4. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Hoi Arnaud, voor BANK15 heb ik op 22 december een reminder aangemaakt, zodat we de vermelding op die datum zullen aanpassen naar 'gesloten'. Bij La Cantina heb ik een opmerking in de banner gezet over dat ze tijdelijk zijn gesloten, en ook hiervoor heb ik een reminder aangemaakt zodat we ze in de gaten kunnen houden.
    De bijbehorende punten zijn aan jouw profiel toegekend, bedankt voor de updates!

5. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

@Arnaud, bedankt voor het doorgeven! Ik heb de vermelding van Family Breda zojuist aangepast naar gesloten, en de bijbehorende punten aan jouw profiel toegekend.

@Adriaan die ontbrak inderdaad nog op Eet.nu! Bedankt voor het doorsturen. Hier is de nieuwe vermelding van Otoro: https://www.eet.nu/hasselt_belgie/otoro. De bijbehorende punten zijn zojuist aan je profiel toegekend.

6. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Inderdaad, die hadden we nog niet. Ik heb zojuist een nieuwe vermelding aangemaakt voor Food Emotions: https://www.eet.nu/hamont-achel/food-emotions, en de bijbehorende punten aan jouw profiel toegekend. Bedankt voor het doorgeven Adriaan!

7. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van Gasterij Nieuw Westert

Beste Jaap-Willem,

Ik heb de datum in de recensie zojuist aangepast.

8. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van Toko Helouise

Beste Elsa,

Ik heb de cijfers zojuist aangepast.

9. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van In den IJzerwinkel

Beste Peter,

Nogmaals bedankt voor het doorgeven van deze informatie! Ik heb de vermelding aangepast, zodat deze als zijnde 'gesloten' wordt weergegeven.

10. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van Den Hop

Beste Peter,

Bedankt voor het doorgeven van deze informatie! Ik heb de vermelding zojuist aangepast, zodat deze als zijnde 'gesloten' wordt weergegeven.

11. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op het topic: Aanpassen recensie.

@Arnaud; Het is aangepast!

12. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van De Smulpaap

Bedankt voor het doorgeven van deze informatie! Ik heb de vermelding aangepast, zodat deze vanaf nu als zijnde 'gesloten' wordt weergegeven.

13. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van De Heeren van Wolfersveen

Beste Dick,

Excuses dat wij niet hadden opgemerkt dat het cijfer voor service niet overeen kwam met jouw geschreven tekst. Ik heb het cijfer zojuist aangepast naar een 8.

14. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van 't Koetsiertje

Beste Ans,

Wat vervelend dat de informatie op de vermelding van 't Koetsiertje niet klopte. Ik heb de prijzen zojuist verwijderd voor het restaurant, zodat hier in de toekomst geen verwarring meer over kan ontstaan.

15. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van De Burg

Beste Gerard,

Geen probleem, ik heb het cijfer voor sfeer zojuist aangepast naar een 10.

16. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van Motto Sushi

Beste Christien,

Bedankt voor jouw recensie! Naar aanleiding van jouw recensie heb ik de vermelding van Motto Sushi zojuist aangepast, zodat deze als zijnde 'gesloten' wordt weergegeven.

17. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van Kaatje bij de Sluis

Hey Rudi!

Ik heb 'te verkrijgen' toegevoegd aan jouw recensie.

Groetjes Rianne

18. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van Ondel-Ondel

Geen probleem, het woord is aangepast ;-)

Groetjes Rianne

19. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van Ondel-Ondel

Hey Rudi!

Ik heb het punt voor eten/drinken aangepast naar een 8, het gemiddelde cijfer van jouw recensie is nu een 8,1.

Ik zag dat je de namen van de eigenaren noemde in jouw reactie, die heb ik er even uitgehaald, aangezien sinds de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van kracht is helaas geen namen meer genoemd mogen worden publieke berichten. Hopende op je begrip hiervoor!

20. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van Ming Kee

Hey Rudi!

Ik heb de aanpassingen verwerkt in jouw recensie. Hopelijk is die zo in orde, laat het gerust weten als je nog iets aangepast wilt hebben.

21. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Bedankt Arnaud! Ik heb voor beide restaurants een herinnering aangemaakt, zodat we ze op de sluitingsdag kunnen sluiten. Ook zullen we in de gaten gaan houden of er meer informatie komt over het nieuwe restaurant van de eigenaren van Sabero. De bijbehorende punten heb ik meteen aan jouw profiel toegekend.

22. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

@Arnaud, bedankt alweer! Ik heb de volgende nieuwe vermeldingen aangemaakt:

De bijbehorende punten zijn aan jouw profiel toegekend.

@Adriaan, hier is de nieuwe vermelding van Terroir: https://www.eet.nu/lille/terroir Bedankt voor het doorgeven, de bijbehorende punten komen jouw kant op!

23. Rianne's profielfoto
    Rianne vindt de recensie door Gerard voor i76 leuk
    Huiskamerrestaurant Sittard

Ik weet wel dat ik bij een andere recensie zei dat die wel eens de eerste recensie zou kunnen zijn met een .heic plaatje die in 1 keer goed zou gaan, maar dat was niet zo helaas.

Nu ben ik er vol van overtuigd dat deze het gaat worden

prijs/kwaliteit 9!

De nieuwste recensie
  24. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Hey Arnaud! Ik heb de vermelding van Seventh zojuist gesloten en een nieuwe vermelding aangemaakt voor 't Havenhuys; https://www.eet.nu/zevenbergen/t-havenhuys. De exacte openingsdatum is nog niet bekend, dus dit zullen we in de gaten gaan houden.

Bedankt voor het doorsturen, de bijbehorende punten zijn aan jouw profiel toegekend.

25. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft een recensie geschreven voor Olijf
    Mediterraans Sittard

Vanmiddag met kantoor bij Olijf op het terras geluncht. We waren erg laat met het doorgeven van de reservering voor 7 personen, maar desondanks hadden ze toch plek voor ons en hadden ze zelfs opties voor de 2 veganisten in ons gezelschap.

Ik had een heerlijke pasta met biefstuk en truffelsaus, te veel om in een keer op te krijgen dus ik heb nog wat mee gekregen in een bakje voor thuis. Alles wat op tafel stond zag er verrukkelijk uit en alles wat ik heb geproefd was geweldig! Het terras is gezellig en het restaurant is van binnen heel sfeervol ingericht.

We zullen zeker terugkomen voor de lunch!

26. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Hey Arnaud! Ik heb de vermeldingen van The Harbour Club en Café in the City zojuist op gesloten gezet en voor beide zaken een reminder aangemaakt om ze in de gaten te houden.

Verder heb ik de volgende nieuwe vermeldingen aangemaakt naar aanleiding van jouw bericht:
    - https://www.eet.nu/breda/the-boathouse
    - https://www.eet.nu/breda/el-puerto
    - https://www.eet.nu/breda/bank15
    - https://www.eet.nu/breda/street-licious
    - https://www.eet.nu/breda/freakin-veg

Voor Urban Food Market hebben wij besloten alle losse zaken toe te voegen, zodat men bij de juiste zaak een recensie achter kan laten. Ik zag echter dat we twee zaken misten, dankzij jouw bericht heb ik deze zojuist toegevoegd.

Heel erg bedankt voor de updates, de bijbehorende punten zijn aan jouw profiel toegekend.

27. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op het topic: Recensies om even naar te kijken

@Arnaud, bedankt om ons hierop te wijzen!

Hoewel deze recensies inderdaad geen typische recensies zijn, hebben wij deze toch goedgekeurd. In twee van de recensies worden namelijk geen punten gegeven, terwijl deze wel relevante informatie bevatten.

Bij de laatste recensie is te zien dat deze recensent al verschillende recensies heeft geschreven voor datzelfde restaurant. In dergelijke gevallen zien we dit als een aanvulling op de voorgaande recensies en is dit ook toegestaan.

Toch bedankt voor je oplettendheid en we hopen dat je onze beslissing begrijpt.

28. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Bedankt voor het doorsturen van deze zaak Arnaud! Ik heb een nieuwe vermelding aangemaakt en de bijbehorende punten aan jouw profiel toegekend: https://www.eet.nu/breda/prooef

29. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van Brownies & DownieS

Beste Trees,

Bedankt voor het doorgeven van deze informatie! Ik heb een nieuwe vermelding aangemaakt voor Fish to Go en de bijbehorende punten aan jouw profiel toegekend. Dit is de link naar de nieuwe vermelding: https://www.eet.nu/weert/fish-to-go

Heel erg bedankt en alvast een prettig weekend!

30. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Hey Arnaud, bedankt voor de update! Ik heb een nieuwe vermelding aangemaakt voor Vin's Bar; https://www.eet.nu/bavel/vin-s-bar. Dit lijkt een nieuw concept binnen Van Ouds te zijn, om deze reden heb ik de vermelding van Van Ouds ook geopend gelaten. De bijbehorende punten heb ik aan jouw profiel toegekend!

Meer updates