• Lid sinds 13 augustus 2014

Het Hooihuis

Roosendaal

Van der Valk

Middelburg

Rian heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rian's profielfoto
    Rian heeft een recensie geschreven voor La Cabaña

Rian

Vanavond super lekker gegeten bij La Cabaña in Hellevoetsluis.
    Wat een super goed Argentijns Restaurant.
    Nog nooit zo genoten.
    In 1 woord fantastisch.
    Super gezellig, leuke bediening en eigenaar, heerlijke smaak van de houtskool aan het vlees, super de Ossehaas met pepersaus en heerlijk ijs.
    Een echte aanrader 👌🏻👌🏻

2. Rian's profielfoto
    Rian heeft een recensie geschreven voor Het Hooihuis

Vandaag gegeten samen met mijn man bij het Hooihuis in Roosendaal.
    Ik had een twaalfuurtje vis.
    Soep koud.
    Garnalenkroket niet om te eten.
    Broodjes krab en zalm, broodjes niet vers en er zat iets op van de zalm en krab maar dat was super weinig, genoeg voor een half broodje, spiegelei met brood 😩
    En daar betaal je dan €15,00 voor.
    Mijn man had een twaafuurtje vlees.
    Tomatensoep niet om te eten, super zoet.
    Vleeskroket echt niet lekker.
    Salades bij ons allebei smaakloos.
    Broodjes rosbief en kaas weinig beleg en broodjes waren oud.
    En daar betaal je €12,00 voor.
    Ik had een droge rosé €5,40
    2 slokjes echt heel weinig.
    Wat een tegenvaller.
    Nooit meer gaan we naar het Hooihuis in Roosendaal.
    Even lunchen met 2 personen 2 cola en 1 rosé en dan betaal je €37,10
    En 2 keer een twaalfuurtje.
    Echt slecht, jammer hoor.

3. Rian's profielfoto
    Rian heeft een recensie geschreven voor Athene

Vanavond gegeten bij Grieks Restaurant Athene in Bergen op Zoom.
    Echt super lekker.
    Echt een aanrader!

4. Rian's profielfoto
    Rian heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Rian

Vanavond gegeten bij van der Valk Middelburg.
    We waren vandaag 30 jaar getrouwd dus we dachten we gaan super lekker dineren samen. We bestelde allebei een tournedos. Ze kwamen de tournedos brengen, we nemen allebei een hap ervan en zeggen tegen elkaar de tournedos is koud en ook de saus.
    We hebben de leidinggevende van het restaurant erbij gehaald en onze klacht verteld, hij nam alles mee terug en zei wij gaan 2 nieuwe tournedos voor u bakken .
    En wat denk je na 3 minuten kwamen ze 2 nieuwe tournedos brengen .
    Toen stond er een vrouwelijke leidinggevende bij en ze zei ik blijf er even bij staan om af te wachten of het nu goed is, we nemen allebei een hap ervan en we zeggen allebei het is weer koud.
    Toen zei ze tegen ons als u een tournedos warm wil eten moet u hem laten doorbakken. Echt onzin .
    Maar we hadden ook geen zin in doorbakken Tournedos dus dit maar opgegeten.Was niet lekker.Maar toen hadden ze onze tafel afgeruimd en gevraagd wilt u nog iets na of koffie maar dat wilde wij niet, maar na een half uur wachten zelf maar een serveerster geroepen en betaald.

We zijn echt teleurgesteld door van der Valk Middelburg

Boulevard Bankert 756 Vlissingen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  6. Rian's profielfoto
    Rian heeft een recensie geschreven voor Saloniki

In oktober met 4 personen gegeten bij Saloniki. Echt geweldig gegeten.

Vandaag gingen we met 6 personen daar weer eten van de AH restaurantactie.
    Ik had mosselen besteld, toen kwam een medewerker "mevrouw de mosselen zijn er niet", nou ja dat kan en toen heb ik een ander voorgerecht besteld en dat was echt lekker, maar mijn schoonzoon bestelde gehaktballetjes met pepersaus.

Het hoofdgerecht, 4 personen hadden bifteki besteld, nou die was echt rood van binnen, mijn schoondochter had gehakt besteld, die was ook echt helemaal rood van binnen. Een medewerker kwam aan ons vragen of het smaakte en toen zeiden wij nee het is helemaal rauw van binnen, deze man sprak niet goed Nederlands en begreep ons niet, maar verder werd er niks mee gedaan. Maar toen kwam er een meisje bij ons vragen of het gesmaakt had en toen zeiden wij "nee al het vlees is nog rood van binnen", ze zei ik haal even mijn baas erbij. Nou toen kwam de baas en toen hebben we hem onze klacht verteld en dan zegt hij "dit had je eerder moeten vertellen aan mij" maar wij weten ten eerste niet wie de baas is en ten tweede geven wij een klacht door aan het personeel, maar dan moeten ze toch zelf daarmee naar hun baas gaan? Toen kwam de baas zelf onze tafel heel erg boos afruimen.
    En toen zaten we maar te wachten maar er kwam niemand, toen is mijn schoonzoon naar de baas gegaan en gevraagd hoe het verder opgelost word en toen zei de baas dat we niks hoefden te betalen.
    We zijn hiermee akkoord gegaan maar wij hebben 3 Albert Heijn kaarten ingeleverd die voor hem €90,00 opleveren.

Dit was voor ons de 2e keer dat we hier gegeten hebben maar nu echt de laatste keer!! We dachten we gaan gezellig met onze kinderen eten op 1 Januari bij Saloniki
    Nou dit heeft echt onze eerste dag van het jaar zo ontzettend verpest 😬😬

Dit is echt geen aanrader. Dus ons advies niet gaan eten bij Saloniki in Goes!!