1. Ria

2. Ria

3. Ria

Goed eten.
    Bediening is vriendelijk.
    Inrichting is niet echt gezellig te noemen.

4. Ria

IJskoud restaurant.
    Bediening is lomp. Neemt drankjes op voor maar een deel van het gezelschap.
    Afruimen vd tafel wordt gedaan door de betalende klanten opzij te duwen.
    Eten is niet altijd vers: bedorven sashimi gekregen. Er wat van gezegd en ze geeft aan dat ze t doorgeeft. Meer niet.
    Niet alle bestelde gerechten worden gebracht.
    Etc.

3,2
  5. Ria

6. Aziatisch Haarle

Eten is matig en voor sommige gerechten inconsistent. Ronde 1 zijn de biefblokjes sappig en heerlijk van smaak maar in ronde 2 lijkt het net op leer.
    Bediening is vriendelijk maar er is maar 1 persoon om 6 tafels te bedienen.
    Sashimi is het geld niet waard; smaakt niet echt vers.

6,3
  7. Gewoon een geweldige eetervaring: eten is goed, bediening is goed, vlot en vriendelijk en je zit tenminste niet op 2 cm van de volgende gasten.

Top!

8. Ria

Filiaal zit op een metro/busstation waardoor er veel mensen in en uit-lopen om even ov kaart op te laden, maar ook gewoon asociaal in de deuropening blijven staan en daardoor de gewone klanten hinderen.

Kwaliteit van het eten is hier erg goed, service is meer dan vriendelijk en de cappuccino is van een bovengemiddelde kwaliteit. Heerlijke broodjes, eeuwig zonde dat ze het knoflookbrood niet meer mogen maken / serveren. Eeuwig zonde.

9. Ria

Afgelopen zaterdag in gezelschap hier gegeten. Bedienend personeel is erg vriendelijk en attent. In het begin ging het alleen even mis met bestelling van onze drankjes maar voor de rest verliep het soepel.

Bij de grillplaat en lavasteengrill ging het wat minder. Je kan bij 1 kok items bestellen voor de plaat of voor de lavasteengrill. Wij wilden graag de lavasteengrill, en bestelden hamburger en biefstuk (items bestemd alleen voor de lavasteengrill). De kok legt ze echter op de plaat, dus wij zeggen, sorry wij willen graag het eten bereid zien op de lavasteengrill, waarop de kok duidelijk geïrriteerd raakte, begon met bakken te smijten en vervolgens ook met ons eten, die werd van de plaat op de lavasteengril gesmeten. Nou, dat was raar. We negeerden het maar, het zal wel, we hebben het netjes aangegeven, waren niet boos geworden of zo.

Na paar minuten met ons eten naar onze tafel, blijkt die biefstuk een vreselijke vieze metaalsmaak te hebben. Heb het gewoon uitgespuugd, zo vies was het. Het vreemde was dat de hamburger en een speklapje van dezelfde lavassteengril niet zo raar smaakte, dus misschien lag het aan de biefstuk??

Later bij de wok, er staan 2 koks. Ik kom met mijn bordje aangelopen, en de linkerkok gebaart dat ik naar de rechterkok moet gaan, dus ik houd mijn bordje omhoog. Negeert die kok me totaal! Hij ziet me staan, kijkt me recht aan, maar pakt mijn bord niet aan. Dus ik leg hem op de balie neer, loopt de linkerkok helemaal achter de rechterkok langs om mijn bordje aan te nemen. Vreemde zaak!

Door deze twee incidenten met de koks (overigens twee verschillende koks), is de waardering voor de service en voor het eten lager uitgevallen dan eigenlijk zou moeten.

Het eten is vers, lekker klaargemaakt, en het kant-en-klaar en het toetjesbuffet zijn goed van smaak en kwaliteit.

Nog een kanttekening: de sauzen voor de wok zijn erg misleidend. De niu niu saus krijgt 4 pepertjes, maar die is minder pittig te noemen dan de hot bali saus of de kerrie saus. De heetste saus (niu niu saus) is niet eens pittg te noemen, erg tam!

10. Ria

Ons 22ste jaar samen hier met een etentje gevierd.

Door omstandigheden kwamen we apart aan, en werd ik alvast aan een tafel gezet. Ik koos een tafel in de hoek, maar deze tafel was niet gedekt, andere tafels wel. Drinken werd opgenomen, en ik wachtte het rustig af.
    Pas toen mijn partner arriveerde werd er gevraagd of we een hapje kwamen eten, en werden de spullen gehaald om de tafel te dekken. Alsof ik die vraag niet kon beantwoorden, ik zat er al een half uur.

Als voorgerecht koos ik een warm voorgerecht: Huisgemaakte kaassoufflés van boerentruffelkaas.
    Mijn partner koos voor een hoofdgerecht als voorgerecht: de "sniep" salade zonder kappertjes en met de dressing apart.

Helaas bleken de kaassoufflés lauw te zijn i.p.v. warm/loeiheet, maar de "sniep" salade was volgens mijn partner erg goed. Toen bij de bediening iets gezegd werd over de lauwe kaassoufflés gaf ze aan dat de soufflés altijd lauw geserveerd worden. Nou, als dat zo gebruikelijk is, zet dat dan op de kaart, ik verwacht van kaassoufflés dat ze zo heet zijn dat je kaasslierten krijgt!

Onze hoofdgerechten waren: de "sniep" salade (voor mij) en de Daddy entrecote medium well done met een extra portie doorgebakken friet voor mijn partner.
    Alles ging mis bij het hoofdgerecht:
    1) bij de "sniep" salade waren ze de parmezaanse kaas vergeten
    2) de entrecote was rare, bloed droop eruit
    3) de frietjes waren nog erg bleek en zeer zeker niet krokant

Dit aangegeven bij de bediening en alles werd weer meegenomen naar de keuken.

Niet veel later werd de "sniep" salade gebracht, terwijl mijn partner nog op zijn eten moest wachten. Omdat mijn salade warm vlees bevatte wilde ik dat ook niet koud laten worden, dus ben ik alvast gaan eten. Ook niet erg leuk zo in je eentje te eten, maar het zij zo. Overigens was er niet veel kip te bekennen in mijn salade, terwijl bij het exemplaar van mijn partner er een hele hoop kip op zat.

Niet veel later was zijn eten er ook. Ze hadden hetzelfde stuk vlees (dat horizontaal doormidden was gesneden) nogmaals op de gril gedaan, en nu was de ene helft iets te ver door gebakken en de andere helft was veel te ver doorgebakken. Het leek net schoenleer. De friet was nu goed doorbakken, maar ze hadden hetzelfde bakje mayonaise erbij laten staan, waar al een keer in gedipt was toen ze hem de eerste keer kwamen brengen. De aardappelgratin die bij de entrecote zat die bleek nog halfrauw te zijn, en de aardappelpuree smaakte naar aarde. het leek wel een haastklus.

Bij de bediening aangegeven dat we zwaar teleurgesteld zijn, en dit niet verwachten van een restaurant met zo'n reputatie. En maar snel om de rekening gevraagd.

Als compensatie waren er twee drankjes en de kosten voor de friet van de rekening afgehaald. Zwaar teleurstellende jubileumdineetje, en we zullen niet snel meer een keer bij de Sniep gaan eten.

4,5
  11. Ria

Afgelopen week hier gedineerd met wat vrienden. Heerlijke korean stack burger. Hopelijk gaat die van de tijdelijke kaart over naar de permanente kaart. Dessert was lekker, maar de cheesecake was niet zo romig als ik me van de vorige keer herinnerde. Bediening was zeer vriendelijk. Een gezellige avond gehad.

12. Ria

Lunch genoten bij t oude duykhuys vandaag. Nou, en het was genieten. Gekozen voor krokant gebakken zwezerik met langoustines geserveerd met risotto. Voor het hoofdgerecht gebracht werd, kregen we een heerlijk voorafje; kruidige tomatensoep en een tonijnsalade. Beide erg goed van smaak, en zeer smakelijke voorafjes (zie foto).

De risotto was romig, iets te waterig, maar erg lekker van smaak. De zwezerik was zalig, echt heerlijk van smaak. Langoustines hadden er voor mij niet eens bij gehoeven, deden zelfs beetje af aan de zwezerik. Heerlijk genoten van de lunch. Sfeer is gezellig, vriendelijke bediening en meer dan servicegericht.

13. Ria

Afgelopen zondag hier voor een late lunch wat willen eten. Er wordt een entrecote en kipsate besteld. En de frietjes gevraagd extra door te bakken. Na een tiental minuten besteld iemand anders 5 porties friet, en de lading friet die al gebakken was gaat bijna allemaal naar die man toe. Nieuwe lading friet erin, en dan blijkt de entrecote klaar te zijn. Toen vroeg de medewerkster, wilt u er friet bij? Euh, jaaa, en nu ligt het stukje entrecote onder de warmhoudlamp en de friet moet nog klaargemaakt worden. Dat gaat zeker 10 min duren. Gevraagd of ze in kan schatten hoe lang het gaat duren, en ze geeft er geen antwoord op maar wilt de friet er al uithalen, die er nog maar net 4 min in zitten. Bij lange na niet krokant genoeg. Haar gevraagd waarom ze dan ook de friet aan de klanten na ons gegeven heeft, want nu moesten wij langer wachten terwijl wij toch eerder aan de beurt waren. Weer geen antwoord.

Toen bleek de kip ook nog niet eens klaar te zijn, gaat ze die doormidden snijden. We waren er klaar mee. Dienbladen laten liggen en we zijn gewoon weggegaan. Totaal inefficient bezig, niet service gericht, en had er gewoon een andere collega bij gehaald. Hier komen we niet snel meer!

2,1
  14. Ria

Vorige week hier geluncht. Ze waren eigenlijk nog niet open, maar we mochten toch al op terras plaatsnemen. Drinken werd opgenomen en kaart werd gegeven.
    Lunch was geweldig lekker, heerlijk frisse en verse gamba salade en mijn vriend had een hamburger, zalige frietjes en burger was top!
    Service: uitermate vriendelijk, geen moeite teveel! Helemaal geweldig. Hier komen we zeker vaker.

15. Chinees-Indisch Zoetermeer

Ria

Van de week hier weer via thuisbezord.nl besteld. Vlees was veel minder gekruid, tamme zooi. Varkenssate smaakte niet echt vers, en de nasi was waterig van smaak. De gefrituurde kip was wel ok. Het jammere is dat er nu EUR 1.80 bezorgkosten aan vastzitten en dat als je vraagt of de saus van bijv een bepaald gerecht apart mag, dat ze daar gewoon EUR 0.50 voor rekenen. Beetje teleurstellende maaltijd, terwijl we al de keren ervoor gewoon goed en lekker hadden gegeten.

16. Vandaag onverwachts in dit relatief nieuwe restaurant gegeten. We waren de eerste diner gasten. Kaart is niet zoals op deze website, dat is jammer want ik had wel zin in een cesarsalad maar die stond niet op de kaart. De kaart op hun eigen site blijkt achteraf helemaal hetzelfde te zijn zoals die gepresenteerd wordt in het restaurant.

Keuze viel op de mosselen en op de Côte de Boeuf. Met als wijziging, de friet bij de mosselen te vervangen voor gegrilde groenten. Het eten was van een hoge kwaliteit en met zorg gerangschikt op de presenteerborden/-planken (zie foto's). De gegrilde groentes waren heerlijk klaargemaakt, beetgaar, en erg lekker gekruid. De Côte de Boeuf een genot, een streling op de tong.

De bediening was zeer vriendelijk en attent. Hier komen we zeker nog een keer terug. Dit was een zeer prettige eetervaring. Parkeren is volgens de bediening na 17:00u doordeweeks gratis en in het weekend hele dag gratis. Dus lekker voor de deur parkeren.

17. Chinees-Indisch Zoetermeer

Van de week hier weer via thuisbezord.nl besteld. Vlees was veel minder gekruid, tamme zooi. Varkenssate smaakte niet echt vers en de nasi was waterig van smaak. De gefrituurde kip was wel ok. Jammere is dat er nu 1.80 euro bezorgkosten aan vastzitten en dat als je vraagt of de saus van bijv een bepaald gerecht apart mag, dat ze daar gewoon 0.50 euro voor rekenen. Beetje teleurstellende maaltijd, terwijl we al de keren ervoor gewoon goed en lekker hadden gegeten.

18. Afgelopen vrijdag hier gegeten als eerste gasten van het restaurant. Sinds laatste bezoek is het qua eten erop vooruit gegaan; vlees ziet er goed vers uit, en de garnalen en vis waren nog half bevroren. Lag onder een goede laag ijs. Voor het eerst de sushi hier geprobeerd, smaakte mij nog te veel naar azijn, wat een beetje jammer was, maar de tonijn of de zalm erop waren vers.

Het jammere is dat bij een aantal salades niet vermeld werd dat er fruit in verwerkt was, want ik ben totaal geen fan van fruit in een rauwkostsalade en kwam daar dus pas achter nadat ik er van geproefd had. Gelukkig had ik maar een beetje opgeschept. De krab- en eisalade smaakte meer naar surimi fruitsalade, was lekker, maar zeer zeker geen krab.

Toetjes buffet was ok, waarbij ik moet zeggen dat hun chocolade ijs er onwijs lekker is, en de creme brulee kan ik er wel tig van op zo lekker. Desondanks vind ik het kwalitatief goed verbeterd sinds mijn laatste bezoek hier, en daarom deze waardering!

19. Snackbar Apeldoorn

Ria

Leuk ingerichte zaak. Helaas hadden ze maar weinig kipstukken klaar en dat terwijl de zaak toch al een uur open zou moeten zijn. Het is rond 12:00 uur als we hier onze lunch bestellen. Kip is loeiheet, maar de hot&spicy mix lijkt wel alsof er steeds minder spicy in zit, want ik vind het maar een tamme kip.
    Wat softdrinks betreft, zou het eens tijd worden dat ze nog eens wat meer variatie er in brengen. Weinig keuze.

20. Ria

Vandaag hier broodjes en een steak burger gegeten. Steak burger zou 12-15 minuten duren voordat die klaar zou zijn en gelijk gevraagd of de frietjes dan extra lang doorgebakken mochten worden, goed krokant.

Broodje kip-pesto en broodje ham ernaast genomen. Maar die kip pesto, daar was de pesto maar vaagjes van te proeven en die saus die er overheen zat leek wel aangelengd met water, het drupte zo van het broodje af.
    Broodje ham was prima.

De steak burgers werden netjes bij ons aan tafel gebracht, maar waren nog erg rosé van binnen, terwijl die ook doorbakken waren gevraagd. De frietjes waren heerlijk krokant, niets op aan te merken.

Jammer ook dat in deze La Place je niet meer zelf een salade kan samenstellen, want de al gemaakte salades daar liepen de vliegen over. Dat zag er echt niet fris uit.

21. Ria

Omdat het rustig was gevraagd of de patat extra lang gebakken kon worden tot die krokant was. Er was toch niemand anders in de tent. Nou, frietjes waren voor de helft maar krokant, beetje jammer.

22. Ria

Leuk aangekleed restaurant / broodjes zaak, net iets anders dan de standaard subway zaken. Zeer nette bediening, broodjes niets op aan te merken.

23. Broodjes Emmen

Ria

Hier paar keer broodje gehaald voor we naar de dierentuin gaan. Goede verse broodjes en verse ingrediënten.

24. Ria

Met de lunch hier op het terras gegeten. Een hamburger met friet en een bal gehakt met brood besteld. Helaas was de bal gehakt dusdanig aangebakken dat een kant behoorlijk hard was geworden. Nadat ik hier wat van gezegd heb, wordt de bal meegenomen en het brood en de salade laten ze staan. Terwijl mijn gezelschap de hamburger nuttigt, eet ik maar het brood met de salade op.
    Tegen de tijd dat mijn bal gehakt er is, is er geen brood meer, en wordt er ook geen nieuw brood aangeboden. Een drankje van het huis wordt ter compensatie aangeboden, maar vind het toch geen goede zaak.
    Die bal gehakt had zo nooit uitgeserveerd mogen worden en ten tweede, bij de nieuwe bal hadden ze ook best even nieuw brood mogen mee serveren.

25. Ria

Vorige week hier met zijn tweetjes gegeten. We waren de eerste gasten van die dag en konden lekker in een rustig hoekje zitten. Bediening is zeer prettig, komt genoeg langs om te vragen of alles naar wens is, of om drinken op te nemen.
    Eten is qua kwaliteit ruim voldoende tot goed. Ik had een mix van pittige kip, spareribs, burger en bacon. Waarbij gevraagd was alles super pittig klaar te maken. Helaas konden ze dat niet of was dit het pittigste wat gemaakt kon worden. Na die teleurstelling kwam ik erachter dat het eten goed gekruid was en eigenlijk zo oké was. Hoefde niet pittiger. Het was gewoon lekker.
    Als toetje de soes genomen met verse aardbeien en slagroom. Dat was een fikse portie, maar omdat het zo lekker was ging het toch schoon op. Oef, wat hebben we zitten smullen.
    Sfeer is goed, leuke aankleding, zeker een aanrader.

26. Ria

Hier twee keer eten laten bezorgen terwijl we in Molecaten vakantiepark zaten. Een echte aanrader als je van goed lekker gekruid vlees houdt. De mixed grill voor 2 personen is meer dan voldoende, en is genoeg voor 3 grote eters en 4 middelgrote eters. Ze bellen netjes op moment dat de bezorger vertrekt en zijn netjes op tijd op afgesproken plaats. De spareribs zijn lekker mals en goed gekruid.
    Een minpunt, op de folder staat dat ze ook rijst serveren maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Ze hebben alleen friet of aardappelschijfjes. Nou, die laatste zijn erg lekker!

27. Ria

Met zijn tweetjes hier spontaan wezen eten op een dinsdag avond. We zijn de eerste gasten en hebben keuze zat voor wat betreft locatie van het tafeltje

De bediening is meer dan vriendelijk. Er heerst een leuke sfeer in het restaurant, de muziek is goed, en staat niet te hard. De aankleding is leuk, en de tafels staan niet te dicht op elkaar.

Het eten; tsjaa, sommigen erg lekker, andere hapjes wat flauw en er was er zelfs een die leek wel in het zout te hebben gelegen.
    Gemiddeld genomen, waren de hapjes ruim voldoende (meer lekkere dan minder lekkere hapjes).

Hier gaan we zeker nog een keer heen

28. Ria

Op een maandagavond hier gegeten met een paar mensen. Lekker rustig, niet dringen voor de wok om je eten klaar te maken

Na een vraag over een notenallergie, werd daar zeer vriendelijk en uitgebreid op uitleg gegeven welke gerechten wel en niet konden, zelfs bij de toetjes werd dat doorgetrokken.

De Niu Niu saus viel zwaar tegen, die was helemaal niet pittig te noemen, wat ons deed vermoeden dat ze per ongeluk de verkeerde saus gebruikt hebben, want de Thaise curry was pittiger dan de niu niu saus.

De kant en klaar gerechten waren goed, en vooral de kippetjes en spek gerechten waren super lekker.

De bediening was vlot, vriendelijk en liet ons niet langer dan noodzakelijk met vuile borden / lege glazen zitten.

TOP!!

29. Ria

Op een zaterdag met een gezelschap van 6 mensen geluncht.

De serveerster leek niet te begrijpen dat als er iets aan de ene kant van de tafel gebracht moet worden, dat je dan niet aan de andere kant van de tafel moet staan en dan maar denken dat het door de gasten wel elke keer doorgegeven kan worden. Dit kan je één of twee keer doen, maar niet elke keer.

Bij het afruimen of brengen van gerechten werd er vaak tegen de gasten aan gestoten. Niet erg netjes.
    Bovendien, als er een aantal mensen drinken besteld liep ze daarna snel weer weg, terwijl de rest van het gezelschap ook te drinken wilde!

Bij een aantal gerechten duurde het tot de derde ronde eer eindelijk het bestelde gebracht werd!! Simpele nasi, en daar moesten we zo lang op wachten??

Het eten was meer dan goed; superverse sushi, knapperige salade, en heerlijk gekruid vlees.

30. Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Ria

Weer oud en vertrouwd naar Yoe Yi waar we een overheerlijke lunch genoten hebben. Het was snel klaar, vers, en overheerlijk. As always!!

31. Chinees-Indisch Sassenheim

Ria

Met zijn tweetjes hier gegeten, als enige gasten in het restaurant, wat erg vreemd was omdat de parking vol was. Een aangepast gerecht gevraagd, en die was meer dan zalig. Bediening is erg vriendelijk, en als ze het niet weten vragen ze het na. Helemaal top!! Eten was loeiheet, goede flinke portie, en erg lekker!! Echt een aanrader.

32. Ria

Op een doordeweekse dag wilden we hier lunchen. Het was prachtig zonnig weer dus we besloten een plekje op het buitenterras te nemen. Hier zaten al een 5 tal groepjes, dus nog genoeg plek om te kiezen. Kennelijk was het voor de twee serveersters toch erg druk (alhoewel er niemand binnen zat) want we moesten ruim tien minuten wachten eer er eens een keertje iemand kwam. Wat te drinken besteld en de lunchkaart gevraagd. Gevraagd of er een combi van twee bestaande gerechten gemaakt kon worden (calamaris en een borrelgarnituur met worst en brie), want van de borrelgarnituur lustte ik een tweetal componenten niet (worst en brie, die wilde ik laten aanvullen met calamaris). Na navraag kwam de serveerster terug: nee niet mogelijk. Moest maar een van de twee bestellen, en dan de worst en brie laten staan.

Nou, wat een service: Not! Drankjes afgerekend en een klantvriendelijkere tent opgezocht.

2,4
  33. Ria

Van de week hier gegeten, het was erg druk, het oogt groot van buiten, maar binnen staan niet veel tafels en dan staan die tafels ook nog eens te dicht op elkaar.

Onze bestelling was niet helemaal in orde:
    # Mixed grill: vlees leek totaal niet te zijn gekruid, erg smakeloos, muv het worstje. die was wel gekruid en lekker
    # Spareribs berepittig: er zat zo weinig marinade op, dat de spareribs gewoon flauw waren (zie ook op foto, de rechter rib heeft totaal geen marinade). pas nadat er een bakje van de marinade extra gevraagd was, had je beetje het idee dat je iets smakelijks zat te eten.
    # warme groente: dit bestond voornamelijk uit roergebakken ui en paprika en beeeeetje courgette en 1 stukje baby maiskolf. Dit alles was gekruid met een te sterk kruid, waardoor het helemaal niet meer bij de rest van de maaltijd paste. Niet lekker.
    # de thee die ze nu in serveren "art tea collection" is niet erg smaakvol. liever weer pickwick of lipton.

Wat was er wel in orde:
    # De frietjes waren goed doorbakken
    # De sausjes waren ok.
    # De bediening is meer dan vriendelijk, en komen geregeld langs om te vragen of alles in orde is, maar als je dan aangeeft dat iets niet smaakt, wordt er geen actie op ondernomen. beetje jammer.

Al met al een teleurstellende ervaring wat ervoor zorgt dat we hier niet snel weer een hapje gaan eten.

5,7
  34. Chinees-Indisch Zoetermeer

Ria

Van de week hier eten online bij besteld via thuisbezorgd.nl, op de koe lou kai na was alles van prima kwaliteit (goed gekruid vlees), alles goed warm, en porties waren ruim voldoende. Heb zitten smullen. Hier gaan we vaker bij bestellen, alhoewel: 1x bestellen is voor 3 dagen eten, hahaha.

35. Ria

Afgelopen vrijdag hier gegeten. Wat een massale indruk krijg je van het eetgedeelte boven. Veel tafels hutje mutje op elkaar. Schikking van tafels dusdanig krap op elkaar dat de dunste serveerster haar buik in moet houden om er tussen te komen. Uitgebreide kaart, voor elk wat wils. Garnalensalade besteld: is een frutje sla met 6 garnalen. Erg lekkere garnalen met een lekkere dressing, maar het mag de naam salade niet hebben. Ik verwacht meer rauwkost bij de naam salade, geen garnering. De tempura sushi is geen aanrader. Sushi met sesamzaad, avocado (weet naam niet meer) was een beetje een teleurstelling. Sushi met pittige kip en die met krokante beef, zeker een aanrader. Sfeer was luid, ongezellig. Hier zal ik niet snel meer komen.

6,3
  36. Ria

Zojuist gegeten bij Hudson te Zoetermeer. Niet al te ruim opgezet arrangement, tafels hadden mijns inziens wat verder van elkaar af gemogen. Aankleding is leuk.

Zelf een mix-up besteld: chili con carne was wat aan de droge kant, voor de rest was alles goed. Coleslaw is erg lekker, en de mini burger is goed! Frietjes extra laten doorbakken; perfect!! De bediening is meer dan vriendelijk.

Leuke ervaring, hier gaan we zeker nog een keertje heen.

37. Ria

Afgelopen weekend hier met een gezelschap gegeten.
    Lekker op het terras gezeten waar nog bijna niemand zat, dus dat was lekker.

We hadden niet veel trek, dus hebben we kleine gerechten besteld. Ik bestelde een Koreaanse salade: gemarineerde ossenhaasreepjes, chilipepers, citroen-chilidressing en korianderblaadjes.
    Rest van het gezelschap bestelde een soep en de ander een hoofgerecht (Thai Chicken: licht gepaneerde kip met paprika, Thaise zoete chilisaus en koriander).

Het vreemde was dat alle gerechten er binnen 10 minuten waren. Hoe vers kan dit dan zijn? Maar goed, we gingen het proberen. Mijn salade zaten hele kleine stukjes vlees door, erg weinig koriander, en waar zijn de chilipepers? Het vlees smaakte eigenlijk naar, tsjaa, naar wat he? Niet naar vlees, ik zou het bijna classificeren als eetbaar rubber. Het had veel additionele smaakstoffen nodig om het wat smakelijker te krijgen: veel peper gebruikt. Rest van het gezelschap had wel lekkere gerechten.

Door dit ene gerecht krijgt Jinso een matige beoordeling van mij.

5,1
  38. Ria

Gisteren hier met zijn tweetjes gegeten. De openingstijden kloppen niet met de werkelijkheid, ze gaan pas om 18:00u open. Ruim 15 min in lobby van het hotel moeten wachten. Maar het was het wachten waard.

Bediening is zeer vriendelijk en komt zeer bekwaam over. Ze geven je rustig de tijd om de kaart te bekijken. En er is genoeg flexibiliteit om het gerecht aan te passen naar hoe je het liever wilt (bijvoorbeeld gebakken aardappeltjes met spekjes).

Heb tijgergarnalen besteld met een chili-garlic saus. Deze saus staat niet op de kaart, hier heb ik speciaal om gevraagd, en de kok heeft er iets superlekkers van gemaakt. Ik heb zitten smullen van de garnalen met saus.

Het was een erg leuke eet ervaring die het geld méér dan waard was. Hier komen we zeker nog een keer terug.

39. Ria

Zeer teleurstellende ervaring gehad:
    - vlees was niet warm, mijns inziens hoort die gloeiend heet van de grill te komen, ik kon het makkelijk vastpakken met blote hand;
    - groenten waren doorgekookt;
    - saus wel besteld, maar niet geleverd;
    - drankjes moesten we lang op wachten, terwijl we maar met 5 in restaurant zaten (1 drankje zelfs helemaal niet meer gebracht);
    - bij onbeperkt spareribben bij bestelling van de volgende portie ribbetjes zeker 25 min op moeten wachten.

Zal heel lang duren eer we hier weer komen, ALS we hier al weer terugkomen.

3,7
  40. Ria

Van de week hier gegeten. Van de grill plaat gegeten, echter het varkensvlees leek ons niet helemaal vers, die niet genomen. Zalm nadat op grill was geweest pas gemerkt dat die niet meer goed was, de smaak was niet helemaal naar behoren.

Rest van het eten dat voor de grill was, was wel ok. De kant en klaar gerechten worden jammer genoeg erg slecht aangevuld. De rauwkost salade zag er verpieterd uit.
    Soesjes van het dessert buffet waren uitgedroogd.

Bediening was erg vriendelijk en meer dan welwillend.

41. Internationaal Den Haag

Ria

Middels een groupon hier gegeten waar bij het reserveren duidelijk werd gemaakt dat alleen de vroege lichting mogelijk was. Wij met zijn drietjes al om 16:15u in het restaurant, want vroege lichting was vanaf 16:00u. Bleek dat het buffet nog niet helemaal klaar was, en de spiezen ook nog niet. Na zeker 20 min wachten waarbij ondertussen mandje brood en ons drinken gebracht werden konden we gaan scheppen van het buffet. Vrij uitgebreide keuze; warme gerechten en koude. Jammer is dat er geen bordjes bij staan wat wat is en of iets allergenen bevat zoals noten. Maar na navraag kwamen we erachter wat notenvrij was. Na nogmaals 20 min wachten kwamen de eerste spiezen vlees langs de tafeltjes en die eerste spiezen bevatten verrukkelijk vlees: buffalo, kippepootje, biefstuk en pittig worstje. Gevraagd voor nog een stukje buffalo en dat kon. Erg lekker.

Het rare was dat sommige spiezen niet eens aangeboden werden, bijv de spareribs negeerde tot twee keer toe onze tafel, jammer en het lamsvlees had wat ons betreft ons juist mogen overslaan. Het vlees was overgaar, en daardoor droog en taai, erg jammer, want lamsvlees kan je toch bijna niet verprutsen!?

Daarnaast nog een vleesspies dat erg tegenviel: het varkensvlees; baggervet en raar gekruid, maar alle andere vleesspiezen dat ons werd aangeboden, en dat waren er veel, smaakten ons opperbest (biefstuk, biefstuk met knoflook, pittig worstje, buffalo, kip met bacon, buffalo, kippepoot).

De bediening was allemaal erg vriendelijk (een ervan maakte zelfs grapjes met ons, helemaal top), en voor wie geen twee trappen op kan naar het toilet is er een toilet aan de achterkant van het restaurant gelegen, gewoon even om vragen. Erg goed van hun om daar aan te denken. Een geweldige eetervaring rijker!!

42. Ria

Vorige week dinsdag hier gegeten, op avond van de oefeninterland. Het was stervensdruk en we moesten even op een tafeltje wachten, geen probleem. Tot een ober een tafel voor twee wilt toekennen aan een gezelschap dat NA ons kwam. Na wat aanpassingen konden we tegelijk gaan zitten met dat andere stel, maar dat was al niet netjes.
    Kaart en iets te drinken ging relatief vlot. Toen de bestelling opgenomen werd ging het weer mis, we vroegen of de rijst dat bij het gerecht zit vervangen kon worden voor 1 portie friet. Was moeilijk, lastig, maar vooruit, was oké. Toen vroegen we of we dan daarnaast nog 2 portie friet bij konden bestellen. De ober wijst op de toonbank hoe groot zo'n portie friet is en zegt dat hij er maar 1 zal geven. Nee, we willen er drie, zegt de ober, 2 is voldoende. Nee, we willen drie friet! Nou vooruit, maar als niet op is dan moeten we bijbetalen. Tjonge, we betalen toch al voor die twee extra portie friet, waarom zo'n rare opmerking?

Duurde even eer het eten kwam, was logisch, en prompt werd er een schotel rijst op tafel gezet, en de friet werd vergeten!? Aangegeven dat we nog 3 portie friet verwachtten en de serveerster begreep er niet veel van. Waarop ze toegeschreeuwd werd door haar collega (de ober die bij ons de bestelling op nam) en uiteindelijk stonden de drie porties friet op tafel. Ik had snel de rijst geproefd (als die dan toch op tafel staat) maar snel weer uitgespuugd! Er zitten olijven en krenten door en volgens mij ook kruidnagel. Bah, zelden zulke gore rijst gegeten.

De friet was goed, knoflooksaus te waterig (qua smaak en consistentie) en het vlees was matig; kebab leek niet gaar, lamskoteletten waren amper gekruid maar wel goed gegaard, lamsbiefstukjes goed, kip redelijk. De tomaten die er bij zaten waren melig.

Al met al niet zo'n beste ervaring.
    Ik heb geen fooi gegeven, want bij vragen om de rekening werd niets gezegd en alleen naar kassa gewezen. Tjonge jonge wat een manieren zeg.
    Hier komen we nooit meer.

43. Ria

Afgelopen week hier eten besteld en er ging van alles mis: eten was niet volgens afspraak om 18:15u gebracht maar al om 17:45u. Broodjes waren niet gaar. Kip was koud en klef.

Gelijk bij de bezorger al een opmerking over gemaakt dat ze veel te vroeg waren maar hij wilde daar niets aan doen. Moest de pizza's warm proberen te houden in de oven, maar daar worden ze ook niet lekkerder op. Achteraf van het filiaal wel korting gekregen op eerstvolgende bestelling, maar ja, mijn eetlust was voor die avond wel goed verpest.

44. Ria

Afgelopen vrijdag hier voor het eerst gegeten. De medewerkster legde uit dat het wokbuffet vandaag niet was, maar dat er onbeperkt van de kaart besteld kon worden, per gerecht krijg je dan een kleine portie. Nou, klein; de koe lou kai daar kreeg je 5 balletjes van, dat noem ik niet klein!

Veel gerechten uitgeprobeerd maar niet alles konden we echt waarderen:
    #babi pangang spek 1ste keer besteld: perfect, heerlijk afgefrituurd, lekker krokant
    #peking eend met chinese champignons; lekker
    #visfilet met pittige knoflooksaus; aardig, vis was alleen nogal papperig
    #gebakken ossenhaas met peper en knoflook; niet lekker, zat kokosmelk in, maar stond niet vermeld op de kaart
    #babi pangang: redelijk
    #daging roedjak; lekker
    #peking eend: errrug goed
    #babi pangang spek 2de keer besteld: papperig, te vlug klaargemaakt? teruggestuurd naar de keuken
    #nasi met gesneden kip: goed
    #sate babi: wordt speciaal voor je gemaakt: super lekker!! en de pindasaus is ook erg goed
    #koe lou kai: super goed
    #kantonese loempia: je moet geluk hebben dat er genoeg vleesvulling in zit, anders is die maar zo zo. Met genoeg vlees erin: errug lekker.

IJs na hoort nog bij het menu, maar dat paste bij mij er niet in.

Een tip: geen koffie bestellen, dat smaakte naar slootwater. Verpest je smaak. Voor de rest heerlijk gegeten en bediening doet goed haar best om het eten naar je wensen klaar te laten maken!

45. Ria

Afgelopen zaterdag hier gegeten, rond 19:00u. Het was redelijk vol, maar gelukkig kregen we nog een tafel.
    Bestelling werd vlot opgenomen. En ondanks de drukte hoefden we niet lang te wachten op ons eten; ca 20 min na opnemen van de bestelling was ons eten er al. En ik moet zeggen, het voldeed meer dan aan de verwachtingen. Het vlees was supermals. Ik had een spies van ossenhaas en spek, bedekt met gebakken ui en paprika, geserveerd met rode rijst en pittige paprika-dip. Het was werkelijk waar errug lekker.
    Mijn vriend had een steak van 400 gram, met friet, champignonsaus en gebakken champignons.
    De steak was erg dik, maar desondanks perfect klaargemaakt: medium, rose van binnen en niet meer bloederig.
    De bediening was erg vriendelijk en droegen echt bij aan een goede sfeer en een bijna perfecte eet-beleving!

46. Steakhouse Ede

Ria

Afgelopen vrijdag hier gegeten, en ivm het lekkere weer op terras gaan zitten. Er zat nog een gezelschap op het grote terras dus we namen een tafel helemaal aan de andere kant.
    Even later kwam er een stel, en die besloten NAAST onze tafel te gaan zitten. Er zijn nog 50 andere tafels leeg?!!? Onbegrijpelijk. Onze spullen gepakt en 4 tafels verderop gaan zitten. Kan iemand mij dit uitleggen wat deze tic is van mensen om op een zo goed als leeg terras een tafel te kiezen NAAST anderen? Gun elkaar wat ruimte en privacy (mits mogelijk natuurlijk)

Enniewee, bestelling was snel gemaakt: duivels spareribs met pittige kipvleugels onbeperkt voor mij en 1 kg stuk vlees voor mijn partner. In overleg met de ober zou er een 6 ons stuk vlees klaargemaakt worden en een 4 ons stuk vlees zodat het laatste deel niet koud is. Afgesproken dat ze 10 min na elkaar zouden komen en dat ze medium well done bereid zouden worden.
    Op de vraag wat er bij de ribs & wings zitten, werd gezegd frietjes, en verzocht deze dan goed krokant te maken.

De eerste ronde ribs & wings werd geserveerd met net niet gare gepofte aardappels, maar de ribs & wings waren overheerlijk. een te dunne knoflook saus erbij, en helaas was de salade bereid met sla dat niet meer vers te noemen was. Daarnaast werd er in aparte schaaltjes gebakken aardappeltjes en friet gebracht.
    Het eerste stuk vlees van mijn partner was perfect klaargemaakt en we zaten te smullen.

De bediening kwam vragen of alles naar wens was, maar voor ik een volledig antwoord kon geven was hij alweer weg. Jammer.
    Een tweede portie ribs & wings besteld, die werd vlot geleverd, dit keer zonder de gepofte aardappel. Helaas waren de ribs niet meer duivels maar zoet, en de kip ook niet meer pittig. Bediening was niet te vinden, dus toch maar gegeten. Het tweede stuk vlees van mijn vriend werd pas na ruim 30 min bezorgd, en veel te rauw. Teruggestuurd naar de keuken, en daarna was die zo taai als een stuk schoenleer.

Dit teruggekoppeld aan de bediening, en die bood een nieuw stuk vlees aan, maar ja, dat duurt weer zo lang, en daar hadden we geen trek meer in.

Op eind werd niets gevraagd of alles naar wens was, en op de rekening was dat stuk vlees ook niet in mindering gebracht terwijl dat wel tijdig was aangegeven. Erg jammer.

5,1
  47. Ria

Gister hier op het terras van het avondeten genoten.
    Het eten is van hoge kwaliteit (tikkeltje te zout, ietsjes maar) en verdomd lekker. Alles ging netjes op:
    kalfsribben met extra gebakken groenten, (courgettes, paprika, champignons en ui) steak met extra champignons en ui.

Toetje:
    Banana split en flan con dulche de leche (creme caramel). Dat laatste toetje was beetje jammer dat er honing over de pannenkoek gedaan wordt, had meer caramel verwacht. Maar, al met al toch ook errug lekker.

Bediening: vriendelijk, en netjes.

Hier komen we zeker nog een keertje terug.

48. Ria

Van de week via thuisbezorgd.nl een aantal gerechten besteld. Toen er na een uur wachten nog niemand voor de deur stond naar het restaurant gebeld. Daar werd ons verteld dat onze gerechten al klaar stonden maar dat de bezorger er nog niet was om het op te halen en dat het ca 20 min nog zou gaan duren. Gezegd dat als blijkt dat het eten koud is bij de bezorging het onherroepelijk terug zou gaan.
    Na in totaal ca 80 min te hebben gewacht was de bezorger eindelijk. Niet vriendelijk, geen excuses dat het zo lang duurde. Eten snel op warmte gecontroleerd, en afgerekend.
    Bij het uitpakken van de gerechten bleek de bami toch lauw te zijn, de babi pangang spek was taai geworden en we misten een gerecht. Weer gebeld, er werd verteld dat het missende gerecht nog nabezorgd zou worden, deze werd pas na ruim 35 min bezorgd door een chagrijnige bezorger die natuurlijk op deze manier toch echt geen fooi krijgt.
    Vreselijk teleurgesteld in de bezorgservice en de afhandeling telefonisch.
    Altijd goed, en lekker gegeten in het restaurant zelf en vriendelijk bediend. Advies aan anderen: ga niet je eten laten bezorgen, je bent sneller klaar als je het in het restaurant besteld en daar of opeet, of meeneemt naar huis.

2,9
  49. Ria