• Lid sinds 5 maart 2019

Ohé en Laak
Nieuwe recensie

Activiteiten

1. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Paros
    Grieks Echt

Ria

απολαύστε στο Paros (Genieten bij Paros)
    Wij komen al zeer lang en regelmatig bij restaurant Paros in Pey-Echt. Zo ook weer gisteravond. Voor de woensdagavond zat het behoorlijk vol. Wat ons erg opvalt is dat het restaurant in de loop der jaren een zeer grote groep echte vaste klanten aan zich heeft weten te binden. Je wordt er welkom geheten, ook al is het nog zo druk, en bedankt als je weer gaat. Iedere keer weer een genot om hier te komen. Het is echt moeilijk kiezen uit de veelzijdige menukaart, met een glaasje ouzo vooraf. Ontzettend lekker eten in een geweldige ambiance, zeer sfeervol ingerichte en gezellige zaak. Uiterst vriendelijke bediening die het vuur uit de sloffen lopen, maar blijven oprecht attent en goedgehumeurd. Niets is ze te veel. De service is uitstekend. Excellent food in combinatie met een verfijnde smaak en mooi opgemaakte borden. Een lust voor het oog. Alles is vers, constante kwaliteit en hoeveelheid is royaal. Uit alles is duidelijk te merken dat er mensen staan te koken die aandacht hebben voor hetgeen hun gasten willen eten. Niet standaard Grieks maar een toppertje. De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend. Als Michelin sterren verdeelde onder de Griekse restaurants dan zou er hier een verdiend zijn. Zowel de keuken als de bediening een grote pluim die verdienen jullie echt. Op de achtergrond zachte Griekse muziek. Ze beschikken over een groot terras. Als de zon schijnt waan je je op vakantie in Griekenland. Dan is het vaak wachten tot een tafeltje vrij komt als je niet tijdig gereserveerd hebt. Dit restaurant moet je zeker eens bezocht hebben als je van Grieks eten houdt. Dus als je in de buurt bent is het zeker de moeite waard om hiervoor om te rijden. Het is een heerlijk avondje uit.
    Ευχαριστώ και πάλι για μια μεγάλη βραδιά (alweer bedankt voor de fijne avond)

2. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor De Kolentip

CULINAIR JUWEELTJE
    Gisteravond alweer heerlijk gegeten in het mooie restaurant De Kolentip in Maasbracht met een werelds uitzicht over de Maas. We komen er al jaren graag en geregeld. Zoals altijd werden we bij de deur opgewacht. Het zijn de kleine dingen die het doen. Nadat de jassen waren aangenomen, bij gekletst en een hartelijk welkom geheten werden we begeleid naar ons vast plaatsje, om vervolgens te genieten van het aangeboden huisaperitiefje. De smaakpapillen hebben van het begin tot het einde mogen genieten van de culinaire kookkunsten van Chefkok Kevin en zijn keukenbrigade. Het zijn kleine schilderijtjes gepresenteerd op een mooi servies. Dit in combinatie met de begeleidende overheerlijke wijnen aanbevolen door de gastheer. Met de uitstekende en communicatieve bediening is de hele avond gewoon een gastronomisch feest. Dit restaurant scoort bij ons hoog vanwege de persoonlijke aandacht voor de gasten, ook als het er druk is. De zaak zat behoorlijk vol. Reserveren is een must. Er is voldoende ruimte tussen de tafels om privacy te waarborgen. En zeer gemakkelijke stoelen voor een avondlang tafelen. Geweldige kwaliteit door de jaren heen. Iedere keer weer een genot om er naar toe gaan. De gerechten komen met een juiste tussentijd. Prijs/kwaliteit is uitmuntend. Eten en ambiance zijn een bib-gourmand meer dan waard. Onbegrijpelijk dat dit nog niet is gebeurd. Hier blijf je terug komen. Als u niet uit de buurt bent dan is het omrijden meer dan de moeite waard.
    CHAPEAU, Kevin & Team Restaurant De Kolentip

3. Ria's profielfoto
  4. Ria's profielfoto
  5. Ria's profielfoto
  6. Ria's profielfoto
  7. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Lakerhof

Perfecte eerste avond.
    We waren toe aan een nieuw restaurant in de buurt, en het is prima gelukt. Wij hadden gereserveerd vrijdagavond bij Hotel Brasserie Lakerhof te Ohé en Laak. Rustig, landelijk gelegen. Maar goed ook dat we gereserveerd hadden want het restaurant zat helemaal vol. Bij binnenkomst was het al duidelijk, hier zullen we het naar de zin hebben. Het is er niet chique, maar wel sfeervol en we voelden ons bijzonder op ons gemak. Altijd leuk een nieuw restaurant te ontdekken en bijkomen van de week tijdens een etentje. Heerlijk gegeten in dit restaurant met comfortabel meubilair. Mooie, eerlijke gerechten, super kwaliteit, die met flair op tafel werden gezet en waarbij je het vakmanschap kunt ervaren bij de gegeven uitleg. Portionering is goed. De smaak was niet alleen voortreffelijk ook de wijn die werd aanbevolen was van grote klasse en paste perfect bij het eten. Vriendelijke eigenaars en attent, gastvrij personeel die onze avond compleet gemaakt hebben en er voor zorgde dat we niets te kort kwamen. Echt waar voor je geld en aan te bevelen, het is een avondvullende belevenis. Service staat hoog in het vaandel. Het was een perfecte eerste avond. We hebben ontzettend genoten. Ondanks dat we op vrij korte afstand wonen, hier nimmer eerder geweest, maar dat gaat veranderen. Wij gaan hier vaker Genieten. Kan niet wachten tot we in de zomer ook lekker op het terras kunnen zitten! Het is dubbel en dwars een bezoek waard, en vooral een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Binnenkort komen we weer Genieten, Huub & Ria.

8. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor 't Elfde Gebod
    West-Europees Echt

Ria

Waarom we hier zo graag komen.
    Gisteravond weer bij het Elfde Gebod geweest. Voor de woensdag zat het behoorlijk vol. Of het nu een lunch, diner, high tea of gewoon om alleen wat te borrelen, het blijft een plezier om hier te komen. We komen er wekelijks. Het blijft ons favoriete eetcafé in Echt en omstreken. Zowel privé als zakelijk kan je er terecht. Ook een leuk adres voor gezelschappen. De altijd goedgemutste medewerkers zijn vriendelijk en hebben plezier in hun werk wat zich vertaalt naar een goede service. Je voelt je echt welkom geheten door Ellen en crew. Het eten blijft een groot genoegen, wat het ook is. Het is met passie en zeer smaakvol gemaakt, prachtig opgediend door Paul en zijn keukenteam. Dikke pluim voor de keuken. Het is hier voor ons thuiskomen. De huiselijke ambiance is en blijft knus. Ga het zelf eens ervaren. ’s Zomers dan wordt er op hun ommuurd buitenterras (achterkant), ook geserveerd onder de parasols net als aan de voorkant van het historische pand. ’s Avonds gaat de feestverlichting aan. Het oogt zo gezellig. Het is een heerlijke plek om te zitten. Zeker in het weekend reserveren, want veel mensen weten Elfde Gebod te waarderen. De prijzen vinden wij zeer netjes, zeker voor de kwaliteit van de gerechten die worden geserveerd. Met een beetje geluk kunt u parkeren voor de deur. En anders in de directe omgeving bij het winkelcentrum.
    Tot de volgende week zeggen Huub & Ria

9. Ria's profielfoto