• Lid sinds 5 maart 2019

2. Ria's profielfoto
  3. Ria's profielfoto
  4. Ria's profielfoto
  5. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Lakerhof

Perfecte eerste avond.
    We waren toe aan een nieuw restaurant in de buurt, en het is prima gelukt. Wij hadden gereserveerd vrijdagavond bij Hotel Brasserie Lakerhof te Ohé en Laak. Rustig, landelijk gelegen. Maar goed ook dat we gereserveerd hadden want het restaurant zat helemaal vol. Bij binnenkomst was het al duidelijk, hier zullen we het naar de zin hebben. Het is er niet chique, maar wel sfeervol en we voelden ons bijzonder op ons gemak. Altijd leuk een nieuw restaurant te ontdekken en bijkomen van de week tijdens een etentje. Heerlijk gegeten in dit restaurant met comfortabel meubilair. Mooie, eerlijke gerechten, super kwaliteit, die met flair op tafel werden gezet en waarbij je het vakmanschap kunt ervaren bij de gegeven uitleg. Portionering is goed. De smaak was niet alleen voortreffelijk ook de wijn die werd aanbevolen was van grote klasse en paste perfect bij het eten. Vriendelijke eigenaars en attent, gastvrij personeel die onze avond compleet gemaakt hebben en er voor zorgde dat we niets te kort kwamen. Echt waar voor je geld en aan te bevelen, het is een avondvullende belevenis. Service staat hoog in het vaandel. Het was een perfecte eerste avond. We hebben ontzettend genoten. Ondanks dat we op vrij korte afstand wonen, hier nimmer eerder geweest, maar dat gaat veranderen. Wij gaan hier vaker Genieten. Kan niet wachten tot we in de zomer ook lekker op het terras kunnen zitten! Het is dubbel en dwars een bezoek waard, en vooral een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Binnenkort komen we weer Genieten, Huub & Ria.

6. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor 't Elfde Gebod
    West-Europees Echt

Ria

Waarom we hier zo graag komen.
    Gisteravond weer bij het Elfde Gebod geweest. Voor de woensdag zat het behoorlijk vol. Of het nu een lunch, diner, high tea of gewoon om alleen wat te borrelen, het blijft een plezier om hier te komen. We komen er wekelijks. Het blijft ons favoriete eetcafé in Echt en omstreken. Zowel privé als zakelijk kan je er terecht. Ook een leuk adres voor gezelschappen. De altijd goedgemutste medewerkers zijn vriendelijk en hebben plezier in hun werk wat zich vertaalt naar een goede service. Je voelt je echt welkom geheten door Ellen en crew. Het eten blijft een groot genoegen, wat het ook is. Het is met passie en zeer smaakvol gemaakt, prachtig opgediend door Paul en zijn keukenteam. Dikke pluim voor de keuken. Het is hier voor ons thuiskomen. De huiselijke ambiance is en blijft knus. Ga het zelf eens ervaren. ’s Zomers dan wordt er op hun ommuurd buitenterras (achterkant), ook geserveerd onder de parasols net als aan de voorkant van het historische pand. ’s Avonds gaat de feestverlichting aan. Het oogt zo gezellig. Het is een heerlijke plek om te zitten. Zeker in het weekend reserveren, want veel mensen weten Elfde Gebod te waarderen. De prijzen vinden wij zeer netjes, zeker voor de kwaliteit van de gerechten die worden geserveerd. Met een beetje geluk kunt u parkeren voor de deur. En anders in de directe omgeving bij het winkelcentrum.
    Tot de volgende week zeggen Huub & Ria

7. Ria's profielfoto