• Lid sinds 18 september 2014

Restaurant Lotus Sakura heeft nog geen foto toegevoegd

1. Restaurant Lotus Sakura's profielfoto
    Restaurant Lotus Sakura heeft gereageerd op een recensie van Lotus Sakura

wij schenken nooit water alleen spa blauw! je moet de wel waarheid schrijven!

2. Eenmaal binnen prima, plezierige tent. In alle opzichten onlangs gewoon genoten van een heerlijk avondje helemaal 'uit' en met groupon ook nog eens bijna absurd zo goedkoop. Enkele voorgaande recensies ge-liked, waar wij ons goed in konden vinden. Ja, wij komen graag terug, bonnen alweer op zak. En vooral de spontane eigenaresse was een bijzonder mens, tussen de gewone gangen door komt ze langs met schalen extra lekkere hapjes en heerlijkheden van het huis. Soort amuses op z'n Aziatisch/Vietnamees geloof ik. Erg attent, vrolijk en klantvriendelijk.
    Ze zag mij, onmiskenbaar man met kortgeknipt koppie, overigens per ongeluk voor een mevrouw aan, tig-keer excuses, nogmaals geen enkel probleem hoor, maar bij afrekenen nogmaals en plots een heerlijke goedbedoelde, welkome omhelzing, prachtig. Alhoewel velen het als net ietsjes te amicaal en ongepast zullen betitelen, onsinsziens juist verrassend en vertederend oprecht.
    Mij smaakten overigens met name de inktvisjes van de plaat naar meer, zalig gekruid en perfect bereid. Jammiejammie. Drankjes overigens inderdaad wel ietwat duurder dan elders, en gek genoeg geen drankenkaart. Uitgebreide toetjes-buffet overgeslagen, was ons ook niet bijtijds verteld, dat dat er eigenlijk ook nog eens bij hoorde, volgende keer dan maar, wij waren inmiddels al volkomen verzadigd na enkele uurtjes beregezellig tafelen en totaal onthaasten.

3. Onze vijfde keer, altijd heerlijk met een leuke en vriendelijke bediening. Perfect voor een hele leuke avond uit!

4. Restaurant Lotus Sakura's profielfoto
    Restaurant Lotus Sakura heeft gereageerd op een recensie van Lotus Sakura

Excuses voor het ongeordend werken van de kok. Deze is pas net in dienst en maakt nog wat foutjes, we hebben uw kritieken doorgegeven zodat hij ervan kan leren
    Als er een storing is in het slagroomapperaat is de slagroom zeer stijf geslagen ( bijna boter), door te verdunnen kan er weer gewoon slagroom uitkomen. Hiervoor gebruiken wij geen gebruikte bierglazen maar alleen schoon glaswerk.

Wat betreft de prijs van het drinken: de prijs is mischien wat meer dan verwacht maar de inhoud van het glas was ook (35 cl voor bier en 37 cl voor frisdrank).

5. Restaurant Lotus Sakura's profielfoto
    Restaurant Lotus Sakura heeft gereageerd op een recensie van Lotus Sakura

Smaak politie zal niets vinden. We werken met een hygienecode die volgens de regels van de warenwet is. Daarnaast huren wij nog een bureau in wat controles uitvoert. Vlees en vis bij de wok is nooit ouder dan een dag! De kleur van de producten veranderd snel door lucht en licht invloeden. Binnen een uur is de ossenhaas verkleurt. De kok is na uw recencie gewezen op het feit dat hij de bakplaat ook tussendoor vaker moet schoonmaken. Dit gebeurt nooit met allesreiniger maar met water.
    Waarom begint u over de prijs van de drankjes maar vermeld u niet de inhoud ervan? In de supermarkt is een twee literfles cola ook duurder dan een 1 literfles. De inhoud van uw bierglas was 0,35. De icetea koste €2,30. U hoeft de drankjes niet eens zelf op te halen. U maakte gebruik van een groupon actie en heeft met zijn tweeen, 2,5 uur lang gegeten voor €21,50 en voor de drankjes €6,10 afgerekend.

6. Restaurant Lotus Sakura's profielfoto

Geachte meneer Douwe,

Bedankt voor uw recensie. De eigenaar heeft inderdaad aangegeven dat er, om efficiënt te kunnen werken, het beste een rij gevormd kan worden. Als Chinese mensen praten schreeuwen zij niet per definitie. Dit wordt vaak gedacht door de intonatie die gebruikt word. De eigenaar werd die avond wel boos toen hij zag dat er rechtstreeks van het buffet werd gegeten. Ik hoop zo enkele misverstanden uit de wereld geholpen te hebben.

met vriendelijke groet,

Restaurant Lotus Sakura