• Lid sinds 14 januari 2011

Scappi

Houten

Brasserie &zo

Houten

Restaurant Liefhebber heeft nog geen foto toegevoegd

1. Restaurant Liefhebber's profielfoto
    Restaurant Liefhebber heeft een recensie geschreven voor Bavoort
    Nederlands Leusden

Het pand ligt op een leuke plek. De inrichting is modern, licht en sfeervol. De bediening is leuk. Het eten is heerlijk. De gerechten leken erg standaard, maar zijn op een bijzondere, anders dan anders manier opgediend. Dit was verrassend.
    Uit alles blijkt dat men de zaken goed onder controle heeft.
    Horeca, zoals horeca zijn moet.

2. Restaurant Liefhebber's profielfoto
    Restaurant Liefhebber heeft een recensie geschreven voor Filemon & Baucis

Een lekker ruim restaurant op een mooie plek.
    Er wordt prettige muziek gedraaid. Dit is één van de sfeermakers. Het eten was goed verzorgd en het personeel was vlot en vriendelijk. Er is niets op dit restaurant aan te merken en een aanrader.

3. Restaurant Liefhebber's profielfoto
    Restaurant Liefhebber heeft een recensie geschreven voor De Paddestoel

Het restaurant is prachtig gelegen aan de rand van het bos. Het gebouw is zeer markant (ik meen uit 1910) en sfeervol.

De pannenkoeken waren zeer goed gebakken met verse ingredienten. De bediening was correct en sfeervol.

De enige minpuntjes waren: de rozijnen in het ijs waren niet geweld (werd vermeld op kaart) maar waren hard.
    Er leek erg veel personeel aanwezig. Een deel ervan (de eigenaren + familie?) ging op een gegeven moment aan de bar zitten. Normaal doe je dit pas als de zaak gesloten is of bijna sluit.

Dit zijn details, want het geheel is meer dan de moeite waard.

4. Restaurant Liefhebber's profielfoto
    Restaurant Liefhebber heeft een recensie geschreven voor Brasserie &zo

De gerechten op de kaart zijn vaak gemaakt met moderne technieken: het verpakken van smaak in een mousse, snoepje of plakkaat. Er zitten soms veel verschillende smaken op je bord. Wij vonden dit niet altijd goed gekozen.

Er zit heel veel pretentie / ambitie / experimenteerdrift in de gerechten. Wat ons betreft mag het iets gewoner. Op het Rond heb je niet veel concurrentie aan goede restaurants. Een 'frans' restaurant met een beetje extra's zou heel goed scoren.

De bediening is leuk, de gerechten zijn verrassend. Alles is vers. De prijs/kwaliteit/ervaring verhouding is hoog.

5. Restaurant Liefhebber's profielfoto
    Restaurant Liefhebber heeft een recensie geschreven voor The Colour Kitchen

Het restaurant is gevestigd in een prachtig pand aan de rand van Utrecht. Wij hebben een teasermenu gegeten, dat heerlijk was. Voor huisgerookte zalm met een garnituur, als hoofdgerecht kogelbiefstuk met een gietijzeren pannetje met oa aardappels en boontjes, toe diverse kleine desserts, waaronder een heerlijk bananen-witte chocolade taartje. Wij hebben hier Ramon Beuk 'gespot' als een van de gasten. Het multiculturele karakter van het restaurant kwam niet echt naar voren, aangezien we maar twee personeelsleden (in de bediening) gezien hebben. Zij deden het overigens zeer correct en gezellig.

Dit restaurant is een echte aanrader.

6. Restaurant Liefhebber's profielfoto
    Restaurant Liefhebber heeft een recensie geschreven voor Scappi
    Italiaans Houten

Dit restaurant is een aanrader:

* leuke bediening.

* prettige entourage.

* lekkere verse pizza's.

* een uitgebreid dessertbuffet.

* een redelijke prijs.

7. Restaurant Liefhebber's profielfoto
    Restaurant Liefhebber heeft een recensie geschreven voor Loetje

Het voorgerecht en de biefstuk waren perfect.

Een nadeel vond ik wel:

* Dat er op de kapstok geen haakje meer vrij was. Je kon je jas ook niet aan de stoel hangen vanwege de ronde rug. Bij weggaan vond ik mijn colbertje verfromfaaid ergens terug.

* Er was geen opschepbestek bij de frites en salade. Ik vind dit niet zo hygienisch als je met een groep eet.

De locatie is perfect.