• Lid sinds 12 oktober 2012

Veghel

restaurant Hertog Jan heeft nog geen foto toegevoegd

1. restaurant Hertog Jan's profielfoto
    restaurant Hertog Jan heeft gereageerd op een recensie van Hertog Jan

Beste Petra, ik onderzoek graag wat er mis is gegaan! Zou je even met ons contact op willen nemen om je verhaal te horen en een passende tegemoetkoming te bespreken?! Hartelijk dank alvast! Met vriendelijke groeten, Tamara van Asseldonk

2. restaurant Hertog Jan's profielfoto
    restaurant Hertog Jan heeft gereageerd op een recensie van Hertog Jan

😊 Dank voor jullie reactie!!! Fijn dat gewaardeerd wordt wat we doen! Het is een prachtig vak!

3. restaurant Hertog Jan's profielfoto
    restaurant Hertog Jan heeft gereageerd op een recensie van Hertog Jan

altijd leuk om van en ander te horen dat we t gped doen!! Bedankt!!

4. restaurant Hertog Jan's profielfoto
    restaurant Hertog Jan heeft gereageerd op een recensie van Hertog Jan

Hartelijk dank voor uw reactie, helaas voor u geen goede ervaring. Jammer dat we dit niet meteen hebben kunnen oplossen voor u, terwijl dit altijd wel onze intentie is. Toch graag even een reactie van onze kant; het 5 gangen menu voor € 27,50 is zorgvuldig uitgekozen en is een scherpe aanbieding, u zult begrijpen dat voor deze prijzen (€7,50 voor t hoofdgerecht en €5,00 voor de andere gerechten) alle extra's berekend worden. Over t algemeen zijn de reacties zelfs erg lovend over de prijs-kwaliteitverhouding. Om u tegemoet te komen nodig ik u uit met mij contact op te nemen zodat we een passende oplossing voor u kunnen vinden! Alvast bedankt!
    Met vriendelijke groeten,
    Tamara van Asseldonk!
    0413-342437

5. restaurant Hertog Jan's profielfoto
    restaurant Hertog Jan heeft gereageerd op een recensie van Hertog Jan

Allereerst mijn hartelijke dank voor het uiten van uw klacht. Ons uitgangspunt is altijd tevreden gasten de deur uit te zien gaan, helaas is dit voor u niet het geval geweest. Ik nodig u uit om contact met mij op te nemen om samen, een voor u passende genoegdoening te vinden zodat u uw mening kunt herzien.
    met vriendelijke groet, Tamara van Asseldonk; tamara@restauranthertogjan.nl 0413-342437.

6. restaurant Hertog Jan's profielfoto
    restaurant Hertog Jan heeft Hertog Jan toegevoegd als favoriet restaurant