• Lid sinds 25 februari 2009

Beoordelingen

1. Restaurant de Branding

Yerseke
Nieuwe recensie

Restaurant de Branding heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Restaurant de Branding's profielfoto
    Restaurant de Branding heeft gereageerd op een recensie van Restaurant de Branding

Wat fijn om te horen Annemiek! Zien we je binnenkort weer een keer terug?

2. Restaurant de Branding's profielfoto

Beste Luc,

Wat fijn om te horen dat jullie lekker bij ons hadden gegeten! Bedankt voor de complimenten. Zodra wij onze deuren weer mogen openen, zien we je graag een keer terug.

3. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt voor de mooie recensie, Mieke. We vinden het altijd leuk wanneer jullie komen eten. Tot snel!

4. Restaurant de Branding's profielfoto

Wauw, wat een mooie recensie Erwin! Zien we je snel terug?

5. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt voor de recensie! Graag tot snel in ons restaurant.

6. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt voor het achterlaten van een recensie en fijn om te horen dat het bezoek aan De Branding jullie is bevallen. Graag tot snel!

7. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt voor deze prachtige recensie, familie Dominicus! Wat fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad bij ons. Schuiven jullie binnenkort weer bij ons aan?

8. Restaurant de Branding's profielfoto

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten Patrick! Bedankt voor de positieve woorden en we zien je graag een keer terug.

9. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt voor het achterlaten van de recensie. We vinden het leuk om te horen dat jullie een fijne avond hebben gehad. We nemen de feedback mee wat betreft het filodeeg en we zien jullie graag een keer terug.

10. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt voor het onwijs mooie cijfer! We vinden het fijn om te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten. Bedankt voor de complimenten en we zien jullie graag een keer terug.

11. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt voor het onwijs mooie cijfer Hetty! We vinden het fijn om te horen dat je een fijne avond hebt gehad bij ons.

We zien je graag een keer terug.

12. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt voor het mooie cijfer Simon! We vinden het fijn om te horen dat het etentje was zoals het hoort. Dat horen we graag.

Bedankt voor de complimenten en we zien je graag een keer terug.

13. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt voor het onwijs mooie cijfer Sebastiaan! We vinden het fijn om te horen dat je heerlijk hebt gegeten bij ons.

Bedankt en we zien je graag een keer terug!

14. Restaurant de Branding's profielfoto

Beste Rudi,

Bedankt voor het onwijs mooie cijfer. We vinden het fijn om te horen dat je heerlijk hebt gegeten bij ons. Graag tot ziens!

15. Restaurant de Branding's profielfoto

Beste Jacco,

Wat ontzettend leuk om te horen! We vinden het fijn dat wij bij jullie kersttraditie horen, dat vinden we een groot compliment! Graag tot ziens.

16. Restaurant de Branding's profielfoto

Beste David,

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten. We vinden het fijn om te horen dat je lekker hebt gegeten bij ons. Bedankt voor de complimenten en we zien je graag een keer terug.

17. Dick en Addie Schipper

Wij hebben erg genoten en kijken terug op een prachtige tijd met heerlijk eten en veel gastvrijheid.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  18. Deswarte Heidi

We vonden het eten super lekker! De menu kwam helemaal op tijd, we hebben een zeer gezellige avond gehad in jullie restaurant. We komen zeker terug…

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  19. Restaurant de Branding's profielfoto

Beste meneer/mevrouw Schipper,

Bedankt voor de lieve woorden! We zien je graag een keer terug.

20. Restaurant de Branding's profielfoto

Hee Aline,

Wat leuk dat je bij ons bent geweest met je collega's.
    Wij hopen dat jullie allen snel weer te zien bij ons in het restaurant.

Groetjes,

21. Restaurant de Branding's profielfoto

Wat fijn om te horen Deswarte. We zien jullie graag snel terug in ons restaurant!

22. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt voor het achterlaten van de recensie en het onwijs mooie cijfer! Wat fijn om te horen dat het eten zeer smakelijk was. Bedankt voor de complimenten en we zien je graag een keer terug.

Vriendelijke groet,

23. Restaurant de Branding's profielfoto

Beste Noémi,

Bedankt voor het achterlaten van de recensie. We vinden het fijn om te horen dat het eten heerlijk was! Daar doen we het voor. Bedankt voor de complimenten over de bediening. We zijn blij dat we jullie de perfecte avond hebben kunnen bezorgen!

Graag tot ziens.

24. Restaurant de Branding's profielfoto

Beste Dick an Addie,

We vinden het fijn om te horen dat jullie hebben genoten! Daar doen we het voor. Bedankt voor het achterlaten van de recensie.

Zien we jullie binnenkort weer een keer terug?

25. Restaurant de Branding's profielfoto

Beste Anne-Marie,

Bedankt voor de onwijs lieve woorden en het onwijs mooie cijfer. We vinden het fijn om te horen dat onze kreeft uitzonderlijk goed is! Dat horen we graag.

Graag tot ziens!

26. Restaurant de Branding's profielfoto

Beste Hendriks,

Bedankt voor de positieve woorden. We vinden het ontzettend leuk om te horen dat het eten geweldig was. Daar doen we het voor! Bedankt voor alle complimenten en we zien je graag weer een keer terug.

27. Restaurant de Branding's profielfoto

Wat ontzettend leuk om te horen Anne-Marie. We zien je graag binnenkort weer een keer terug.

28. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt voor het achterlaten van de recensie Kris. We vinden het fijn om te horen dat je het zeer gezellig vond! Zien we je binnenkort weer een keer terug?

Groetjes,

29. Restaurant de Branding's profielfoto

Beste Suzanne,

Bedankt voor het achterlaten van de recensie.We vinden het fijn om te horen dat jullie het eten lekker en verzorgd vonden. We nemen de feedback mee wat betreft de toegang met kinderwagens en de bediening.

Graag tot ziens.

Met vriendelijke groetjes,

30. Restaurant de Branding's profielfoto

Beste Peter en Anita,

Wat leuk dat jullie bij ons hebben gegeten. Bedankt voor de positieve woorden over ons restaurant. We vinden dit leuk om te horen!

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groetjes,