• Lid sinds 25 februari 2009

3. Gevolgde restaurants

Beoordelingen

1. Restaurant de Branding

Yerseke

Restaurant de Branding heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Restaurant de Branding's profielfoto
    Restaurant de Branding heeft gereageerd op een recensie van Restaurant de Branding

Beste Speeck-anthonissen,

Wat fijn om te horen dat je de verjaardag van je vrouw bij ons goed hebt kunnen vieren. Graag tot weerziens!

2. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt voor het delen van deze mooie foto Sinke! Bestel je hem de volgende keer weer bij ons?

De Branding Yerseke

3. Restaurant de Branding's profielfoto

Wat ongelofelijk fijn om te horen Kim! We waarderen je mooie recensie en hopen je snel weer te zien bij ons in het visrestaurant.

De Branding in Yerseke

4. Restaurant de Branding's profielfoto

We kijken er nu al naar uit Sandra!

Tot snel in Yerseke

5. Restaurant de Branding's profielfoto

Dankjewel voor jouw positieve woorden over De Branding! Graag tot ziens in Yerseke.

6. Restaurant de Branding's profielfoto

Goed te horen dat het etentje zo'n succes was. En fijn dat je De Branding een aanrader vindt! Dat zijn de mooiere complimenten. Bedankt en graag tot een volgende keer, Nella!

7. Restaurant de Branding's profielfoto

Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie 50-jarig jubileum, Dirk. Daarnaast bedankt voor uw recensie en bezoek aan De Branding.

Jammer te lezen dat het vergeten van het aperitiefhapje voor een domper van de viering zorgde. Dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest! Zou ik wel mogen vragen of u om deze reden onze service een 2 heeft gegeven, of is er nog iets anders waarover u feedback wilt geven?

Graag zien wij een eventuele reactie tegemoet. Wij hopen dat jullie ondanks het kleine voorval een mooie avond hebben gehad.

8. Restaurant de Branding's profielfoto

Fijn te lezen dat het etentje een succes was. Graag tot een volgende keer, Tony!

9. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt voor jouw 9,2 voor De Branding! Een prachtige beoordeling zo aan het eind van 2018. Mogen we jou ook weer in het nieuwe jaar in Yerseke ontvangen, Matthieu?

10. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt Graf voor de mooie recensie. Wat fijn om te horen dat je ons restaurant aanraadt en graag bij ons terugkomt. We kijken uit naar de volgende keer!

11. Restaurant de Branding's profielfoto

Wederom bedankt Wilfried voor de mooie recensie. We kijken uit naar de volgende keer!

12. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt Marteaux voor het achterlaten van een recensie. We zien je graag weer bij ons en hopen er dan een hoger cijfer van te kunnen maken!

13. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt Astrid voor het achterlaten van een recensie. We hopen er de volgende keer een 10 van te kunnen maken en kijken ernaar uit je weer te ontvangen bij ons aan tafel.

14. Restaurant de Branding's profielfoto

Beste Roos,

Wat fijn om te horen dat je graag bij ons terugkomt. We kijken uit naar het derde bezoek!

15. Restaurant de Branding's profielfoto

Schitterende recensie!

Graag tot ziens bij De Branding in Yerseke

16. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt voor het mooie cijfer CdR! Hopelijk kunnen we er de volgende keer een 10 van maken.

17. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt Patrick voor de mooie woorden!
    Wij zijn erg blij om te horen dat je lekker hebt gegeten bij ons restaurant in Yerseke en hopen je ook in het weekend te mogen verwelkomen.

18. Restaurant de Branding's profielfoto

Weer bedankt Wilfried voor de mooie recensie. We kijken uit naar je volgende bezoek!

19. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt Luc voor het achterlaten van een recensie. Wat fijn om te horen dat iedereen blij naar huis is gegaan. Hopelijk tot een volgende keer!

20. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt Chris voor de mooie woorden. Hopelijk kunnen we er de volgende keer een 10 van maken!

Meer activiteiten