• Lid sinds 2 augustus 2009
  • Leeftijd: 40

Goed eten en drinken geniet je niet in je eentje. Tenminste, niet in Libanon. Je deelt het met elkaar: of het nu met familie, met vrienden of met zakenrelaties is. Ook bij Cedars staat delen centraal. Daarom koesteren we de traditionele Libanese keuken. Met oog voor schoonheid en detail.

Cedars verwijst naar de cederboom, het nationale symbool van Libanon. De statige cederboom staat voor kwaliteit, kracht, schoonheid en waardigheid. Dit zijn stuk voor stuk elementen die wij in onze gerechten, service en sfeer terug laten komen.

Dit doen wij sinds 2007 met veel genoegen aan de Westlandgracht in Amsterdam. Op onze unieke locatie aan het water, met een zonterras én eigen gratis parkeergelegenheid, hebben we de afgelopen jaren een geweldige groep aan regelmatig terugkerende gasten opgebouwd.

Met onze verbouwing in de zomer van 2016, waardoor Cedars nu ook een cocktailbar en nieuwe loungegedeelte rijk is, hopen we al onze gasten een nog mooiere ervaring te kunnen bieden. Daarnaast biedt het vernieuwde Cedars een mooie mogelijkheid voor oude en nieuwe gasten om kennis te maken met onze gastvrijheid en zich alzo een middag, avond of nacht in bruisend Beiroet te wanen.

Tot snel bij Cedars.

3. Gevolgde restaurants

Beoordelingen

1. Cedars

Amsterdam

Restaurant Cedars heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Restaurant Cedars's profielfoto
    Restaurant Cedars heeft gereageerd op een recensie van Cedars

Beste Gerry,

Dank je wel voor de geweldige review. Heel graag tot de volgende keer.

Groet,

• Midden-Oosters
    Heemstedestraat 80 Amsterdam
  3. Restaurant Cedars's profielfoto
    Restaurant Cedars heeft gereageerd op een recensie van Cedars

Beste Rieke, hartelijk dank voor de zeer leuke review. Het doet ons zeker goed en verwelkomen u graag met uw familie een volgende keer bij Cedars. Met vriendelijke groet, het management van Cedars.

4. Restaurant Cedars's profielfoto
    Restaurant Cedars schreef:

Kom en geniet van de Libanese keuken bij Cedars. Libanees restaurant-bar-lounge-terras.