• Lid sinds 4 oktober 2010

Beoordelingen

1. Restaurant Basalt

Den Oever
Nieuwe recensie

restaurant basalt heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Heerlijk gegeten met een hele schappelijke prijs.
    Hier kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen

2. We aten hier met mijn ouders. Mijn vader heeft - als voormalig fervent sportvisser en verenigingsman - aan dit restaurant en aan Den Oever mooie herinneringen, dus we wilden graag dat dit door dit etentje werd bevestigd.
    Basalt was gelukkig net zo goed als altijd, met heerlijke verse en goed bereide visschotels.
    We hebben gesmuld. Zaten heerlijk buiten in het avondzonnetje. Bijgerechten en drankjes waren ook prima. Bediening ook, heel netjes, vriendelijk en de gerechten werden snel voorgezet. Koffie toe en ook die smaakte uitstekend.

3. restaurant basalt's profielfoto
    restaurant basalt vindt Restaurant Basalt leuk

restaurant basalt

4. B.C.J.Boermans

Goede, vriendelijke prettige bediening, vroegen of "alles naar wens was"... De ontvangst kan beter. Gewend dat bij binnenkomen de kleding wordt aangenomen, dus de jas maar op de stoelen geplaatst. Het oppoetsen van een ander tafeltje had voorrang bij het aanbieden van de kaart. Jammer. Kan eenvoudig worden aangepast, ook ter lering aan de nog jonge medewerkster. Overigens, een herhaald bezoek waard.

5. Het eten is heerlijk en de bediening is heel goed en denkt mee met de gast.

6. J. Konings

Goede en vriendelijke bediening met kennis van zaken. Minpunt: er ontbrak een vismes.

7. Na een dagje uit zijn we geëindigd bij restaurant Basalt. Prachtig uitzicht vanaf het terras, vriendelijke bediening staat open voor een praatje. Ze verkopen heerlijke verse vis. Als je er in de buurt bent zou ik er echt even langs gaan.

8. tonny friedrich

Beste Basalt,

We hebben fantastisch verse vis (schotel) gegeten bij jullie gegeten, vriendelijke bediening, huiselijke sfeer, komen zeker terug (alweer haha). Ik kom zelf uit de horeca, dus ik ga jullie toch enkele aandachtspuntjes geven, alleen maar positief bedoeld hoor.

Een bakje water met citroen voor de vieze vingers zou fijn zijn (opgelopen bij het fileren van de tong). De warme groenten op het bord, peultjes en worteltjes waren echt koud, da's jammer. Het broodje vooraf, lekker bruin brood
    met smeerseltjes ziet er wel een beetje erg eenvoudig uit. Ik bedoel kruidenboter is altijd lekker, maar chilisaus gemengd met mayo, kom op jongens, dat kan beter toch? Beetje tapenade met wat verse sprinkels peterselie oogt veel leuker en verzorgder.

Hoop dat ik jullie niet beledigd heb, het is alleen maar goed bedoeld. En jullie vis... is super!!

gr. Tonny

Ps, ik ga dit bericht niet delen, niemand hoeft dat te zien :-)

9. restaurant basalt's profielfoto
    restaurant basalt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Basalt

Goedendag Karin,

Als broodplank hebben wij plakken dessembrood met kruidenboter, als u liever een baguette wenst kunt u dit inderdaad aangeven en dan krijgt u een baguette.

Maar het is niet zo netjes om mijn collega dan gelijk uit te maken voor "WAT EEN SUKKEL!
    Ik snap ook dat mijn collega u dan niet meer vriendelijk zal behandelen.
    Sterker nog ze had u er van mij gelijk uit mogen zetten.
    Een beetje respect voor elkaar is toch niet zoveel gevraagd.

Erg jammer dat u dit er niet even bij vermeld en lekker makkelijk om dit achteraf
    stiekem achter uw computer zo op internet te gooien.

10. restaurant basalt's profielfoto
    restaurant basalt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Basalt

Goedenavond Fransje en Ceus,

Wij vinden het erg jammer dat het jullie niet is bevallen inmiddels hebben wij voor de lamsracks een andere slagerij gezocht met de juiste kwaliteit.
    Wij hopen jullie nog eens een keer te verwelkomen om het goed te maken met jullie vraag ik u om contact met ons op te nemen via de mail zodat we u een kortingsbon kunnen aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Restaurant Basalt