1. Binnen de Poorte

Elburg

1. restaurant achter de poorte's profielfoto
    restaurant achter de poorte vindt Binnen de Poorte leuk
  2. restaurant achter de poorte's profielfoto
    restaurant achter de poorte heeft gereageerd op een recensie van Binnen de Poorte

Hartelijk dank voor uw ontzettend leuke recensie!

3. We hebben de 5 gangen menu genomen en het super lekker.
    Elk gerecht was mooi opgemaakt en smaakte super.
    Wil het hele team bedanken voor een super fijne avond.

4. Wat een top avond! Verrassingsmenu gekozen en alles is even heerlijk. Goede bediening, professioneel maar niet te stijf. En de cocktails zijn een aanrader. Ik drink zelf geen alcohol meer maar de cocktails kunnen ook alcoholvrij. Op deze manier drink je toch iets bijzonders. Ik heb 3 verschillende geprobeerd en echt onder de indruk hoe lekker dit was. De jongen die dit maakt heeft zich hier duidelijk in verdiept om iets bijzonders neer te zetten. Deze avond gaan we zeker herhalen!

5. Wij zijn verwende eters! Het eten bij Binnen de Poorte is top. Hoog op smaak, precies zoals we wensen. Aan te raden en voor herhaling vatbaar ;-) Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Genoten!

6. restaurant achter de poorte's profielfoto
    restaurant achter de poorte heeft een foto toegevoegd van Binnen de Poorte
  7. restaurant achter de poorte's profielfoto
    restaurant achter de poorte heeft een foto toegevoegd van Binnen de Poorte
  8. Wij hebben boven gezeten en onze gastvrouw was Mirne, jeugdig, vlot en attent, leuke Dame in omgang en bediening, zo mogen er meer zijn.
    Achter de Poorte is ondertussen één van onze favorieten geworden.

9. Marieke Meijer

We hebben het jubileum menu gegeten wat bestond uit 20 gerechtjes en het was weer fantastisch. Ook de geschonken wijntjes waren heerlijk. De service was zoals altijd weer voortreffelijk. Het blijft ons favoriete restaurant!

10. Zeer smakelijk gegeten, we hebben gekozen voor een 14 gangen jubileummenu, welk zeer uitgebreid was. Accurate bediening.

11. Zondagavond heerlijk genoten van het jubileum menu. 20 gangen verrast met lekkere gerechtjes. Zeer goede prijs kwaliteit! Leuke bediening. Wij hebben genoten!

12. Gert Jan

We zijn inmiddels vaste bezoekers! Iedere keer opnieuw een feestje: Arno is een creatieve kok die in staat blijkt telkens weer bijzondere smaaksensaties tot een smaakvolle harmonie te brengen! In combinatie met een zeer verzorgde opmaak van de diverse gerechten! Een regelrechte aanrader!

13. Marc van den Hoek

Ontzettend lekker gegeten. Alle gangen waren voortreffelijk. Goede wijn bij de gangen geserveerd.

14. Via een tip moesten wij maar eens gaan uiteten In Elburg, en dan bij Achter de Poorte.
    Nou in de vrieskou van Urk naar Elburg gereden. De kou was snel verdwenen bij binnenkomst in dit pittoreske restaurant. Al snel werd duidelijk dat we hier op onze plaats waren, heerlijke amuses, bijzondere smaken die we nog niet eerder geproefd hadden. Vis, wild, zwezerik( wat was dat lekker) Echt een bijzondere smaakvolle avond. Komen zeker nog eens terug, en dat is een groot compliment aangezien wij op Urk een zeker restaurant ook zeer waarderen.

15. Een verrassing het verrassingsmenu. Elk gerecht was een genot om naar te kijken en te proeven. Prettige bediening, erg attent. Alles verliep prima. De keuken half open. Maakt zeer nette indruk. Bij binnenkomst heerlijke amuse gevolgd door breekbrood etc, daarna een 4 gangen diner ter afsluiting een heerlijke koffie met 3 zoete afsluiters. 3 uur culinair genieten. Wij gaan zeker terug.