• Lid sinds 19 december 2014

2. China Garden

Cadier en Keer
  3. Yummy Geusselt

Maastricht

renhualin heeft nog geen foto toegevoegd

1. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt Minami leuk

2. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Elisa voor Yummy Geusselt leuk

Heel lekker. Herhaling vatbaar. Aardige personeel. We zullen zeker en vast terug komen.

3. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Herrmann jacques voor China Garden leuk

Herrmann jacques

Dit was voor ons drietjes een ware verrassing. Voortreffelijke smaak & kwaliteit. De moeite van een ommetje waard! Jacques-Rieja-Olga, en komen zeker terug!!

4. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt China Garden leuk

5. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Anoniem voor Yummy Geusselt niet leuk

Wil je graag thuiskomen met het gevoel dat je 27 euro p.p hebt betaald voor pure ...., dan moet je vooral bij dit geweldige restaurant gaan eten....

Bij binnenkomst kun je direct genieten van de geweldige sfeer.... Erg enthousiast personeel (kuch kuch) zorgt ervoor dat je je helemaal thuis voelt. Vooral als je meteen in het zitgedeelte wordt geplaatst dat zich rechts bevindt. Het personeel wordt volgens mij vanuit de Aldi in het restaurant neer gezet... Ik stop trouwens met het een restaurant te noemen aangezien een frituur nog meer biedt. Eten was slecht... Niks werd bijgevuld en alles zag eruit alsof het uit een vuilnisbak in de bakken was gegooid. Wel leuk dat je tijdens het kiezen van het eten mag raden wat überhaupt in de bakken zit aangezien ze blijkbaar geen tijd hebben om naambordjes neer te zetten. Waarschijnlijk weten deze mensen hun eigen naam niet eens.

De Chinese frietzaak kiest ervoor om geen muziek te draaien tijdens het eten. Heerlijk om zo met iedereen mee te luisteren aan elke tafel. Kortom het laatste avondmaal was erg lekker. Ik heb nog meer sfeer meegemaakt in een restaurant in een bejaardentehuis.

Natuurlijk is dit bericht een beetje overdreven :) Maar dit was echt waardeloos.

Volgende keer toch maar gewoon een frietje met een bamischijf :)

6. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door David-Lee, Wu voor Yummy Geusselt leuk

David-Lee, Wu

Kom zeker nog een keertje terug, vriendelijke bediening ook.

7. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Emmy Hermans voor Yummy Geusselt leuk

Emmy Hermans

Voor herhaling vatbaar, de bami voorraad werd niet tijdens mijn bezoek bijgevuld, ook het citroen-ijs niet, dat was spijtig, maar er was voldoende andere keuze.

8. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Jakob Senneker voor Yummy Geusselt leuk

Jakob Senneker

Ervaring was goed. Contact was ook oké.
    Eten was van goede kwaliteit. Alleen dat je van plastic borden moest eten was niet oke. Doet dan erg goedkoop aan en het leek net of dat ik op mijn werk was want ook daar eet je van plastic borden. Het kiezen en het leggen van de etenswaren ging wel op stenen borden. Had dit omgeruild: eten pakken op plasticborden en na het bereiden het eten op stenen borden.

9. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Meki voor Yummy Geusselt leuk

Heel vriendelijk bediend. Alles was er om te wokken. Het was niet stampvol en dat op een zaterdag avond. Wat aangenaam was. Heel goede ober gehad!

10. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Claeijs voor Yummy Geusselt leuk

Wij zijn op een vrijdagavond gaan eten. Er was voldoende keuze, alles werd goed bijgevuld en het eten was vers en lekker. Wij gaan er zeker nog eens terug naartoe!

11. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt Yummy Geusselt leuk

12. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Barry Klingels voor Yummy Geusselt niet leuk

Barry Klingels

Hadden tafel om half 8, bijna alle schalen waren leeg, niks werd bijgevuld, sushi 'band' werkt niet, bij een wok heb je bepaalde verwachtingen omtrent kwaliteit/kwantiteit, maar dit was gewoonweg slechte kwaliteit eten, en zeer onverzorgd. Overigens was de bediening erg netjes en vriendelijk!

3,6
  13. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Debora voor Yummy Geusselt leuk

Goede bediening, bereikbaarheid en info. Kwaliteit van eten is in verhouding met de prijs.

14. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Vluggen voor Yummy Geusselt leuk

Eten was lekker en de service perfect, het was mijn verjaardag dus gratis en een speciaal verjaardagsdessert, met muziek lang zal ze leven. Goede service.

15. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door M. van Beveren voor Yummy Geusselt leuk

M. van Beveren

Heerlijk gegeten, was een verademing t.o.v. de laatste keer dat we daar waren, een paar maanden geleden. Nu nieuwe eigenaren, en het is gelukkig weer als vanouds. Vroeger kwamen we hier vaker, maar het werd slechter iedere keer, Nu is het veranderd, alles is weer even lekker, de verse sushi is heerlijk, het is zeer netjes, en de bediening is heel vriendelijk.

16. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Thijsbro voor Yummy Geusselt niet leuk

Thijsbro

In 1 woord: waardeloos! Hebben nadat ons een tafel werd gewezen 30 minuten zitten wachten en geen enkele ober die naar ons toe kwam voor te drinken ed. Aantal keer gevraagd maar 'Zouden er zo aankomen'. En dat terwijl het 'all-in' zou zijn voor 2,5 uur! Personeel was zeer jong en kwam erg onervaren over. Na een half uur opgestapt zonder dat er aandacht aan werd besteed. Wij vinden de verbouwing geen verbetering, eerder een hele, hele verslechtering!

17. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Elisabeth voor Yummy Geusselt leuk

Ik vind het eten en drinken heel goed. Ik vind gezellig met verjaardag of speciale feesten met familie gezamenlijk te gaan wokken. Ik ben tevreden en mijn familie vinden het eten en drinken goed.
    De verbouwing vind ik mooi en ruimer geworden. Plaatsen genoeg voor te zitten.
    Wij hebben met de familie heerlijk gegeten. Het eten is geweldig. Het eten is goed georganiseerd in bakjes. Wij kunnen lekker het eten opscheppen wat wij lekker vinden. Alles is lekker om te wokken en grillen en op de plaat te leggen .
    Het is netjes geworden. De personeel is vriendelijk en de bediening is goed.
    HERHALING VATBAAR.

18. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Yasmina voor Yummy Geusselt leuk

Superleuk ervaring ,het zag er heel verzorgd uit en als leuk extraatje voor mijn verjaardag heb ik ook nog een cadeautje gekregen en werd er een verjaardagskalender gespeeld.

19. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Lydie voor Yummy Geusselt leuk

Heerlijk gegeten bij wok restaurant Yummy, vriendelijke bediening, het eten was van goede kwaliteit.

20. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Mathie Jamin voor Yummy Geusselt leuk

Héérlijk gegeten de bediening was correct en allert.
    Enig minpuntje is dat men bij de gril wat erg veel knoflook gebruikt werd.

21. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Zijlstra voor Yummy Geusselt niet leuk

Eten middelmatig, bordjes bij het eten stonden af en toe verkeerd en omgeruild.
    Eten leek, bij meerdere gerechten, oud en opgewarmd van een vorige dag, enkele bakken bijna leeg en totdat wij weggingen niet aangevuld.
    Creme brulee moesten wij eigenlijk zelf maken, toen ik een kok vroeg kwam hij eraan en bediende daar de brander ter plaatse, goed bedoeld maar hoort natuurlijk niet aan klanten te worden over gelaten.
    Binnenkomst 17.00 uur, verse sinaasappelsap was nog niet aan en kwam ook niet aan tot wij weggingen rond 18.45, verder de softijsmachine niet aan, werd aangedaan op verzoek maar ja zo hoort het natuurlijk niet.
    Wat wij vervelend vonden was dat je niet zelf drinken kunt pakken bij het allin met drinken, steeds de ober roepen die er regelmatig niet was is niet leuk, gewoon allin doen en zelf drinken kunnen pakken het allin zonder drinken gewoon afschaffen!!
    Er stond een tafel aan de kant van de eetzaal waar medewerkers, koks en/of eigenaars en hun kinderen zaten die niets anders deden dan met telefoon spelen en praten, dat hoort niet in een eetzaal naar onze mening.
    Een erg donkere en sombere inrichting, alles leek oud en overgenomen uit vroegere tijden qua inrichting.
    Al met al geen succes en wij komen nooit weer, sfeer, eten, inrichting en de hele entourage beneden peil.
    Een pluspunt was de buitengewoon vriendelijke en aardige ober die ons bediende, die verdient een 8.
    Wij wokken en eten regelmatig bij wereldkeukens in het land maar dit was een dieptepunt.
    Helaas moet hier veel verbeteren voordat wij hier nogmaals zouden willen eten.
    Ook in het verleden bij de vorige eigenaar zijn wij eenmaal geweest, toen nog Wok Geusselt, en ook toen was 1 keer genoeg en zijn we niet weer geweest.

4,7
  22. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Tevreden bezoeker voor Yummy Geusselt leuk

Tevreden bezoeker

Veel keus en alles smaakte heerlijk heel vriendelijk personeel wat geregeld kwam vragen of alles naar wens was. Zeer tevreden.

23. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Bernardo voor Yummy Geusselt leuk

Heel lekker, veel keuze en prima service.

24. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Issyberry voor Yummy Geusselt leuk

Issyberry

Heel lekker, veel keuze en een goede service.

25. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Math voor Yummy Geusselt leuk

Lekker en goed verzorgd

26. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door A. van der Veur voor Yummy Geusselt leuk

A. van der Veur

Gezellige avond gehad. Personeel was heel vriendelijk en lekker gegeten.

27. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door BigAppleLover voor Yummy Geusselt leuk

Nieuwe eigenaar, geheel verbouwd, nieuwe naam... Wat een verschil! Hier komen we zeker snel weer terug.

Vanavond met 4 volwassenen en 2 kinderen in het net verbouwde restaurant heerlijk gegeten: zo werd sushi ter plekke vers bereid en op kleine schoteltjes op een kleine sushiband gezet. Ieder is ook tussendoor af en toe nog een schaaltje met sushi gaan halen. Erg goed voor een wokrestaurant dus. Ook werd het zelf gekozen vlees met aandacht en naar keuze medium of well done bereid op de plaat, daar waar het voorheen vaak (net als veel andere wokrestaurants) compleet drooggebakken was aten we nu erg lekkere malse stukjes biefstuk, lambchops, eend, scampi's, etc etc.
    Ook het wokken zelf was op zich gewoon goed, maar doordat het voorgaande zo lekker was heb ik eigenlijk slechts 1 ronde gewokt.

De inrichting was erg gezellig en knus (geen grote zaal dus) met een sfeervolle aankleding. Ook het wokgedeelte zag er fris, schoon en erg verzorgd uit.

Noemenswaardig is bovendien dat de eigenaresse oprecht geïnteresseerd aan de tafel kwam vragen hoe het nieuwe restaurant met de aanpassingen voldeed. Ze vertelde enthousiast en vriendelijk dat ze eigenlijk heel het restaurant en de formule op de schop had genomen: alles met het oog de kwaliteit en sfeer weer terug te brengen in dit door haar overgenomen restaurant. Tja... en dat is haar erg goed gelukt!

Het restaurant bied nu ook de keuze voor een all inclusive (met drank dus) voor 5-6 euro meerprijs. Zeker de moeite waard aangezien er ook zeer regelmatig werd langsgelopen om borden weg te halen en drankbestelling op te nemen.

Dit restaurant verdiend dus absoluut een nieuwe kans van mensen die het eerder afgeschreven hebben. Zeker de moeite waard!

28. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Chiara voor Yummy Geusselt leuk

Sinds de verbouwing sterk verbeterd! Nieuwe eigenaren doen het werk super en zijn hartstikke vriendelijk!
    Zeker een aanrader

29. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Esther voor Yummy Geusselt leuk

Gisteravond heerlijk gegeten. Enorm veel keuze en snel en voortreffelijk klaargemaakt. De jarige eet op zijn verjaardag - op vertoon van zijn/haar identiteitskaart - gratis en krijgt bovendien een leuke attentie. Zeker voor herhaling vatbaar.

30. renhualin's profielfoto
    renhualin vindt de recensie door Marij Schörgers voor Yummy Geusselt leuk

Marij Schörgers

Vanavond voor de verjaardag van mijn moeder heel gezellig en smakelijk gegeten bij Yummy restaurant de Geusselt. Mijn moeder kreeg omdat ze jarig was de maatijd gratis. Er werd voor haar een leuk dessert gemaakt met een flikkersterretje. Tevens werd voor haar een muziekje 'lang zal ze leven' opgezet, zodat het hele restaurant mee zong. Een super gezellige ervaring. Als klap op de vuurpijl kreeg ze nog een fles wijn.Toppie!

Meer updates