• Lid sinds 24 maart 2011

Paradijs

Uden
  3. Paradijs

Uden

René heeft nog geen foto toegevoegd

1. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor Paradijs
    Aziatisch Uden

Bij het Paradijs in Uden kun je goed eten tegen een goede prijs. Er is voldoende parkeer gelegenheid en de bediening is erg vriendelijk. Wij gaan graag naar dit restaurant toe.

2. René's profielfoto
    René heeft Paradijs toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenhuis De Clown

Wij komen hier nooit meer terug. We zijn enkele keren bij de Clown in Helmond gaan eten. Mijn vriendin was tot nu toe nog wel tevreden over de pannekoeken. Ik was al langer ontevreden. De bediening is erg traag, vooral wat betreft het aanvullen van drinken. De pannenkoeken zijn ook niet altijd smakelijk. Vandaag bereikte echter het toppunt, we hadden een kersenpannekoek en een spek, prei, champignon pannekoek besteld. De laatste was goed te eten maar de kersenpannekoek was enorm verbrand, eigenlijk bijna helemaal zwart. Mijn vriendin heeft de helft toch gegeten, waarna ik een stuk probeerde met flink wat poedersuiker, na 1 hap heb ik het laten staan. Zoiets zet je de klant niet voor. Tijdens het afrekenen hebben we dit kenbaar gemaakt, de serveerster had al een vermoeden. Zij had de brandlucht ook geroken en ging na wat ze voor ons kon doen. Uiteindelijk kregen we € 2,- retour. Inmiddels hebben we het beiden gehad met dit restaurant en keren hier niet meer terug. Want € 20,- betalen voor 1 pannekoek en 2 x frisdrank is toch wel erg prijzig.

3,6