• Lid sinds 1 maart 2010

Wok Wereld

Waalre

Sierra Vista

Veghel

rene heeft nog geen foto toegevoegd

1. rene's profielfoto
    rene heeft een recensie geschreven voor Sierra Vista
    Zuid-Amerikaans Veghel

Gisteren heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. De allerlaatste vrijgezellenavond met onze zoon gevierd. Morgen zijn grote dag.Vandaar dat wij van te voren gevraagd hadden of wij gerechten konden krijgen zonder knoflook :)
    De eigenaar heeft ons geadviseerd om bepaalde gerechten niet te nemen, zoal bijv. het knoflookbrood, en knoflookgarnalen. Alle andere gerechten die wij kozen van de kaart, heeft hij nog eens apart voor ons bereid zonder toevoeging van de knoflook. De smaak was er zeker niet minder om! Wij hebben al behoorlijk wat tapas restaurants door heel Brabant bezocht, maar deze steekt er met kop en schouders boven uit. Uit de volle smaken, goede bereiding en hete opdiening kon je nog gewoon de versheid van de producten proeven. Ook de bediening had extra tijd om te informeren naar onze ervaringen tijdens de avond. De ambiance ziet er sfeervol uit, veel aandacht aan besteed. Aardige mensen, lekker eten, mooie omgeving, voor ons was het avondje compleet! Wij komen zeker terug, voor een avondje vol lekkere verrassingen!

René, Brian, Jacqueline

2. rene's profielfoto
    rene heeft een recensie geschreven voor Wok Wereld

rene

Ondanks dat er weinig gasten aanwezig waren, werd het eten slecht bij gevuld. Veel eten was verbrand en er werd door het personeel ook geen excuses aangeboden.
    Na afloop kregen we een lullig bedankje van 15 euro te besteden binnen een maand.
    Dit restaurant wordt het nooit meer voor ons, dit is geen aanrader. Je kan je geld beter in je zakken houden en naar een ander restaurant op zoek gaan.
    Het enige wat goed was, was de bediening. Die was uiterst vriendelijk.

1,6