Activiteiten van Rene

1. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor McDonald's

Rene

Restaurant heeft meerdere verdiepingen en dat is leuk voor de kinderen die zo mooi naar buiten kunnen kijken van bovenaf. Het was erg druk en toch waren niet alle kassa's open!

Friet is niet lekker is hard en heeft bijna geen aardappel binnen in. Burgers zijn lekker maar zien er niet lekker uit. En de milkshake was slap van smaak.

Prijs is duur voor de kwaliteit dat je krijgt. Ik ga dan ook alleen met voordeel bonnen naar de MAC.

2. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Fox Horeca

Rene

Groot restaurant met een zeer hippe en moderne uitstraling. Een erg leuke een speelse indeling met verschillende soorten tafels van verschillende grote. Ook kun je er met een groep aan een bar met krukken eten of zijn er heerlijke lounge stoelen. Het buffet heeft meerdere opstellingen verspreid door het restaurant wat er voor zorgt dat de drukte mooi verspreid door het restaurant.
    Wij zaten er met een groep van 8 man aan een grote ronde tafel.

Er heerst een goede energieke maar ook drukke sfeer. Door die drukte hadden we vaak moeite elkaar te verstaan en dat was wel vervelend.

Het eten wordt in kleine porties bereid zodat je niet gauw vol zit en veel verschillende dingen kunt proeven. Helaas zijn de gerechten niet allemaal even lekker en soms zelfs gewoon saai. Het belangrijkste onderdeel is toch wel het vlees en dat smaakte goed. Wat me overigens opviel was dat er niet zoveel vis aanwezig was en dat vond ik er jammer.
    Wat ook een minpunt was, was dat mijn vriendin een donker bier bestelde en terug kwamen een een bier dat over datum was. Ze vertelden dat ze geen ander donker bier hadden en besloten de gok te wagen en hij smaakte nog goed dus bestelde ze door de avond heen nog een aantal van deze biertjes. Toen we de rekening vroegen bleek dat we wel gewoon de volle pond moesten betalen voor dit over datum bier. En dat is jammer wat dat gaat toch ten koste van de service.

Personeel is goed opgeleid en vriendelijk.

De prijs die je er moet betalen is prima en daarvoor kun je ook een goed aantal uur vermaken.

3. Rene's profielfoto

Ridder Hoenstraat 77 Hoensbroek
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Subway

Rene

De broodjes zijn zoals je gewend bent van subway en die zijn gewoon lekker.
    Restaurant ziet er ook prima uit.
    Personeel is nog wel wat onervaren en de manier van samenstellen is anders dan ik van andere subways's gewend ben. Het kruiden van de broodjes is niet iets waar ze om vragen in plaats daarvan moet je er zelf om vragen en dat vergeet je dan waardoor de broodjes toch wat aan smaak missen.

Prijs vind ik wat aan de hoge kant tenzij je de bonnen gebruikt die tussen de post zitten die er voor zorgen dat de prijs vaak drastisch daalt en het een echte aanrader wordt.

6. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Wok Always

Rene

Lekker eten voor een wat hoge prijs. Behoorlijk wat keus.

Mensen zijn erg aardig en werken zich uit de naad.

Het restaurant zelf ziet er daar in tegen niet erg fraai uit en dat is jammer. Het ziet er niet erg uitnodigend uit. Het is er misschien wat klein maar dat vind ik geen excuus. Wat extra aankleding zou het pand goed doen. Ik zou er dan ook niet willen eten maar gewoon afhalen en thuis op eten. Wel is er genoeg leesvoer tijdens het wachten.

6,5
  7. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Landgoed Overste Hof

Rene

Heb hier een 3 gangen diner gegeten. Voor 25 euro ben ik niet te spreken over de kwaliteit.

Vooral het hoofd menu was niet lekker. Ik had zin in vis maar dat had ik beter niet kunnen doen. Je krijgt een kant en klaar blok geserveerd dat zo uit de fabriek komt rollen. Bij de gemiddelde visboer is het lekkerder. Ook de remouladesaus die erbij geserveerd werd was niet lekker. De carpaccio was wel wat lekkerder al smaakte het teveel naar azijn en miste ik jammer genoeg de honing die het vaak naar een hoger plan tilt. Nagerecht was lekker, als ik me goed herinner was het nougat ijs.

Restaurant zelf ziet er wel netjes en sfeervol uit.

Personeel gaf ons jammer genoeg niet het idee dat we klant waren. Kort af en geen vriendelijke uitstraling. Wel kwamen ze geregeld langs om te kijken of we nog iets wilden drinken.

Ik heb het gelukkig wel gezellig gehad met mijn vrienden maar dat komt meer door ons dan het restaurant.

4,5
  8. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor De Nachtegaal

Ben hier met het werk gaan eten. Eerst wandeling door de groeve dan eten. Had de lasagne besteld en heb niet eerder zo'n goede lasagne gegeten in een restaurant. Veel gehakt en kaas een niet overdreven veel bladerdeeg wat ik wel eens eerder heb meegemaakt. De groente die er bij geserveerd werd heb ik er zelf doorheen gedaan waardoor het geheel een goede balans kreeg. Café ziet er gezellig uit en past zich goed aan aan de omgeving. Personeel doet gewoon haar werk en heb hier dan ook niets op aan te merken. De prijs was misschien iets te hoog maar heb er wel goed van genoten

9. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor The Pizza Factory

Wij zijn hier eten gaan betellen om thuis op te eten. Deze pizzaria is echt op het thuis bezorgen gericht want toen wij binnen stapten was het er donker en pas na een minuut kwam de werknemer er achter dat hij zowaar klanten aan de balie had. toen hij de lamp aan deed kon je goed zien dat het er erg klein is met maar 2 stoelen en wat tijdschriften. We bestelden 4 grote pizza's en een lasagne. vervolgens moeten we 20 minuten wachten en kregen we de pizza's in goede dozen.
    De pizza,s waren allemaal zeer goed belegd. Heb vaker pizza's besteld en denk dat ik niet eerder zulk goed belegde pizza's heb gehad.
    Helaas waren de pizza's niet allemaal even lekker en dit komt vooral omdat er wat weinig tomaten saus op zat en het deeg had iets langer moeten bakken. Toch vond ik het voor die prijs behoorlijk goed. Lasagne was wel erg slecht. Een en al deeg en weinig smaak waar je na 5 happen de boel in de prullenbak flikkert.
    Ik zou hier zeker weer pizza bestellen en er dan bij melden iets meer saus er op te doen.

10. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Beekman & Beekman

Mooi restaurant met 2 verdiepingen. Heeft een warme chique uitstralling.
    Het eten was wel lekker al was mijn voorgerecht wat bestond uit 4 champignons met wat gehakt er in en kaas een beetje gewoontjes en ook weinig.
    Ik had wild besteld als hoofdgerecht en wilde dit rood gebakken maar helaas was dit grotendeels medium.
    Dit vind ik wel een redelijk minpunt want dit zijn toch wel standaard gerechten wat toch wel met de ogen dicht bereid moet kunnen worden. Dessert was wel erg lekker.
    Personeel doet het goed en je hoeft niet bang te zijn dat je glas lang leeg blijft. Wat ik wel jammer vond is dat het personeel zelf aan de bar gingen zitten en best luidruchtig waren onder elkaar en gaat tenkoste van de sfeer. Gelukkig was dit wel wat later op de avond.
    Al met al een goed restaurant. Vind het dan ook jammer dat het vlees niet goed gebakken was. Mijn vrienden waren wel erg enthousiast over hun gerechten dus misschien had ik net even pech.

11. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Misato

Grote probleem hier is dat wat je op de kaart besteld er niet zo in het echt uitziet. Als er dan een stuk of 10 gerechten op tafel staan herken je niet wat je besteld hebt. Vraag je vervolgens aan de bediening wat wat is weten ze de helft van de tijd niet wat het is. Daarbij kregen we eten wat we niet besteld hadden en komt vervolgens de eigenaresse om te vragen waarom we het niet op aten!!!
    Uiteindelijk hebben we met zijn vieren maar gegeten wat er stond zonder vaak te weten wat het was.
    Eten was meestal wel lekker
    Bediening is dus niet zo best maar niet onvriendelijk op de eigenaresse na.
    Restaurant ziet er leuk uit en sfeer is verder prima.
    Bij ons vielen de wacht tijden nog wel mee met vaak maar 15min na een bestelde ronde terwijl het best druk was.
    Ondanks dat het er een beetje een chaos is komen we nog wel een keertje terug omdat we het concept wel leuk vinden.

6,5
  12. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Umut
    Snackbar Geleen

Pizza gegeten die goed belegd was en ook gewoon lekker. Bediening doet wat ze moet doen. We hebben buiten gegeten maar binnen zag het er verder prima uit.
    Enig minpunt was dat we wat lang moesten wachten tot het klaar was.

13. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Brasserie Kasteel Limbricht

Hier wezen eten met bedrijfsuitje. Eerst eten en dan bowlen. We kregen per 4 personen een gril plaat waarop we allerlei soorten vlees op konden leggen. Dit was van prima kwaliteit. Daarnaast was er een buffet van rauwkost,fruit en dergelijke. Sfeer was goed en bediening werkte lekker door. Het is lekker groot van opzet en de boel is leuk aangekleed. Heb alleen geen idee wat het heeft gekost.

14. Rene's profielfoto
    Rene heeft een bericht geschreven voor Tom-Eric
  15. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Ocean Wok Paradise

Rene

Krijg het gevoel dat je van een wok nooit top kwaliteit mag verwachten. Ten minste dat heb ik tot nog toe ervaren en ook hier weer is de kwaliteit redelijk maar niet goed.

Aankleding van het restaurant is leuk al geeft het wel een beetje chaotische indruk.
    Dit komt mede door het publiek dat een wok blijkbaar standaard aantrekt.
    Veel rumoer wat de sfeer absoluut niet ten goede komt.

Bediening was afstandelijk maar werkte wel door.

Eten was niet veel aan en heb dan ook niet genoten van de smaak.
    Ik blijk gewoon geen wok mens te zijn OF heb toevallig telkens de verkeerde getroffen.

16. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Thai Passion

Rene

Mooi restaurant met fijne sfeer. Sfeer wordt wel enigzins gedrukt omdat we een tafel hadden naast groot raam waar veel publiek langs liep.

Eten is erg lekker met sterke smaken.
    Daar tegenover staat wel dat een pittig gerecht dat ik had besteld wel wat pittiger mocht zijn.

Bediening is erg vriendelijk op het lieve af.

Prijzen zijn wat duurder dan andere thais maar betaal liever iets meer en dan ook echt thais eten dan wat minder betalen en een slap aftreksel krijgen wat ik al vaker heb meegemaakt.

Restaurant is dan ook een goede aanvulling voor Heerlen.

17. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Thaiphoon

Rene

Leuk uitziend restaurant met aardig personeel die nog wel wat ervaring mist maar dat is niet erg.
    Gerechten zien er mooi uit maar helaas is de kwaliteit van home cooking niveau. Het is prima te eten maar zou het zelf ook prima kunnen maken. De roerbak leek zo uit een zakje te komen in plaats van vers gesneden groenten. Dat is jammer voor die prijs.
    Al met al heb ik me er vermaakt maar zal er niet een 2de keer komen.

18. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Restaurant Buitenlust

Rene

Het restaurant met geweldig uitzicht, tenzij je zoals ik en mun vrienden achterin zit want dan krijg je er niet veel van mee. Wilt u hier gaan eten dan raad ik aan een plaats aan het raam te reserveren met uitzicht op het vallei. Zonder het uitzicht is het een restaurant dat een beetje gewoontjes is. Interieur is prima verzorgt maar niet meer dan dat.
    Ik heb een voorgerecht van salade met brie en honing besteld. Door te weinig honing was het maar saai. Meer honing is het advies. Dan is het gerecht overheerlijk.
    Mijn stoofpot als hoofdgerecht was een tegenvaller. Het was meer soep met een paar stukjes kip dan een stevige stoofpot. Jammer.
    Mijn vrienden waren tevreden over hun eten en ik heb dan ook van hun gerechten geproefd en die waren inderdaad lekker.
    Service was vriendelijk maar niet de snelste ooit.

Zoals ik al zei het uitzicht is de helft van de traktatie. Wil je puur voor het eten gaan dan is het een redelijk goed restaurant maar dan zou ik toch ergens anders heen gaan.

19. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor La Moona

Rene

Hebben 2 pizza's laten bezorgen.

Deze waren rijkelijk belegd en waren gewoonweg lekker. Mischien iets meer kaas.

Bezorging ging ook vlekkeloos.

20. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Bodrum

Rene

Heb hier een broodje doner kebab gehaald om thuis op te eten.

Ik eet wel vaker dit soort broodjes maar dit was de eerste keer dat ik hem niet op at.

Het vlees had een vreemde slappe smaak alsof het niet goed was gebraden. Het broodje zag er verder wel goed uit en ook voldoende groot. Helaas was hij niet te eten.

Personeel was een beetje afstandelijk.

2,9

Oudere updates