• Lid sinds 20 december 2017

2. 6,2

Truffels

Haarlem
Nieuwe recensie

Rene van Belkum heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Rene van Belkum's profielfoto
    Rene van Belkum heeft een recensie geschreven voor D'n Eetkaemer
    Internationaal Grave

Gisteren opnieuw heerlijk gegeten en gedronken bij D'n Eetkaemer in Grave.
    We begonnen met een mooi glas Cava en wat goed brood. Daarna kozen we voor het vier gangen verrassingsmenu, prijs €35,-. We kregen een prima voor- en tussengerecht, goed ingespeeld op wensen van onze tafelgenoten. Het hoofdgerecht, eendenborst met mooie groenten, was top bereid. Dat gold zeker ook voor de voortreffelijke saus. We sloten af met of een uitstekend kaasplankje: prima gerijpte kaas en goed op temperatuur. Dit alles onder het genot van een royaal glas huiswijn.
    We genieten in dit restaurant ieder keer niet alleen weer van de gemoedelijke en gezellige sfeer, maar zeker ook van de voortreffelijke gerechten. En niet te vergeten van de goede prijs kwaliteit verhouding.

2. Rene van Belkum's profielfoto
    Rene van Belkum heeft een recensie geschreven voor Truffels

Redelijke sfeer, erg druk deze avond. We hadden de indruk dat niet alles op rolletjes liep, zeker ook gezien de tijd tussen de gangen. Meer als een uur wachten tussen een gang is echt te lang, zeker bij de eerste gangen. Portionering bij het 5 gangen menu niet in orde, met name hoofdgerecht te mager. Soms onnodig vettig door teveel saus. Zitplaatsen te krap.
    Bediening aangenaam.