• Lid sinds 15 oktober 2010

Lauwersmeer Paviljoen

Anjum

Deurbraek

Dokkum

René Tigchelaar heeft nog geen foto toegevoegd

1. René Tigchelaar's profielfoto
    René Tigchelaar heeft een recensie geschreven voor Deurbraek
    Nederlands Dokkum

Op 29-12-2010 dus vorig jaar hier voor het eerst gegeten.

Het leuke is dat je kunt deelnemen aan het buffet of a la carte kunt eten en dat ter plekke kunt beslissen. We hebben gekozen voor het buffet. Er was een ruime keuze: 2 soorten soep, 4 soorten vlees en 1 soort vis, 2 soorten warme groente en 1 rauwkostschotel met daarbij rijst of gebakken aardappelen. Dit alles voor de uiterst vriendelijke prijs van 14.95 euro. Je mag zoveel en zo vaak opscheppen als je wilt. Het klaargemaakte was gewoon ronduit heerlijk. Het zijn geen culinaire hoogstandjes met veel poespas maar het is gewoon lekker en zeker genoeg. Ook de ijskaart geeft voor elk wat wils en de cappuccino is erg lekker. De bediening is vlot en heel vriendelijk.

Hier komen we zeker terug.

2. René Tigchelaar's profielfoto
    René Tigchelaar heeft een recensie geschreven voor Lauwersmeer Paviljoen

Hier voor het eerst wezen eten. Leuke ambiance met mooi uitzicht en tafel bij het raam. Het was rustig. We werden gastvrij ontvangen en vlot geholpen door vriendelijke dames, die erg prettig in de omgang waren en heel goed de verschillende menu's en mogelijkheden konden toelichten. Het eten was erg lekker, zowel het vlees als de visschotels waren lekker. Eerst vond ik hetgene wat op mijn bord lag wat karig maar er konden naar believen aardappelen en salade worden bijbesteld. We konden rustig en op ons gemak eten zonder dat er overdreven gevraagd werd of alles nog naar wens was. Of dat we nog iets wilden bestellen. De prijs-kwaliteit verhouding was goed.

Kortom een uitstekende ervaring. Inderdaad voor herhaling vatbaar.