• Lid sinds 9 september 2011

Beoordelingen

Activiteiten

1. Rene Roks's profielfoto
    Van restaurant

Dankuwel voor uw mooie woorden
    Fijn dat u heeft genoten
    Graag tot een volgende keer

2. Rene Roks's profielfoto

Beste J.s .Beste hr J Schellekens
    Wat jammer dat u nu pas uithaalt naar ons restaurant terwijl u op de dag zelf alles naar wens vond. Op deze manier kunnen we niets meer voor u betekenen, terwijl wij toen wellicht adequaat hadden kunnen handelen. Op 4 januari hebben wij door een boekings fout in het reserveringssysteem van GROUPON, wat buiten ons als restaurant om is gegaan hebben contact met u opgenomen om u daarvan op de hoogte te stellen. U vond dat in eerste instantie minder prettig. Echter bedankte u ons later voor onze opmerkzaamheid. Echter doet het ons pijn dat u de kwaliteit van de gerechten nu verwart met de ontevredenheid over de boekingsfout in het reserveringssysteem. De twee zaken hebben niets met elkaar van doen. Onze medewerkers hebben tijdens uw bezoek meerdere malen gevraagd of alles naar wens was U heeft hier gedurende de avond positief op gereageerd. Wij hopen dan ook dat u de twee zaken kunt scheiden en zien u graag een volgende keer zonder tussenkomen van een aparte reserveringssite terug.

3. Rene Roks's profielfoto

Dankjewel
    Fijn om te lezen
    Graag tot een volgende keer

4. Rene Roks's profielfoto

Beste meneer . Mevrouw
    De tekst op de speciale menukaart over eventuele klachten bij de gemeente betrof het serveren van gerechten en drank tijdens evenementen in en op plastic . Er zijn gasten die zich daarin niet kunnen vinden . De ondernemer echter kan hier niets aan doen , maar word er wel op aangesproken door de onwetende gast . De tekst op de menukaart heeft echter niets met de kwaliteit van een appelpunt of kop koffie te maken . Indien u langer dan dat u normaal van ons gewend bent heeft moeten wachten ligt dat natuurlijk aan de enorme grote drukte van de jaarmarkt . Velen konden dit begrijpen . Indien u vaker ons restaurant heeft bezocht in het verleden dan zou u hebben kunnen weten dat wij juist bekend staan om onze gastvriendelijkheid . Het internet word alleen dan gebruikt om de ondernemer rond de oren te slaan. Zoals u heeft kunnen merken uit mijn eerste reactie vind ook u het niet fijn om negatief benaderd te worden . Vervelend . En onze excuses dat u langer heeft moeten wachten op uw bestelling . Helaas is dit naar alle waarschijnlijkheid gekomen door het feit dat 60 gasten / bestellingen voor u waren en iedereen graag snel geholpen word , maar dat handen niet sneller kunnen werken als men allemaal al op topsnelheid werkt om iedereen van hun bestelling te kunnen voorzien . Ik kan uw ontevredenheid niet wegnemen . Ik wens u daarom een fijne dag

5. Rene Roks's profielfoto
    Rene Roks vindt de recensie door van der waal voor Brasserie De Bourgondier niet leuk

van der waal

Als je tijdens een braderie niet gelijkertijd de koffie en de appeltaart kunt brengen, en met "ja--maar wij hebben het ook heeel druk'' reageert, ben dan niet open. Ik heb alle begrip voor het van te voren afrekenen, maar als je dan vervolgens een behoorlijke tijd op je appeltaart moet wachten en dan ook nog eens het kopje koffie 20 minuten later komt. Ik weet dat ik alle tijd heb, maar ik heb de appeltaart en de koffie graag gelijkertijd. Ook de tekst in de menukaart met de tekst dat je klachten hebt maar naar de gemeente moet stappen, vind ik zeer klantonvriendelijk en niet kunnen. Okniet ok.

De nieuwste recensie
    0 positieve stemmen1 negatieve stem
  6. Rene Roks's profielfoto
    Van restaurant

Als je tijdens de drukste dag van het jaar op een jaarmarkt geen geduld op kan brengen om 5 minuten te wachten op je gebakje ... en als je jezelf niet met de spelregels van de gemeente kan verenigen ...ga dan niet naar een jaarmarkt

7. Rene Roks's profielfoto
    Rene Roks heeft een foto toegevoegd van Brasserie De Bourgondier
  8. Rene Roks's profielfoto

Beste Elizabeth .
    Bedankt voor uw mooie recensie .
    Wij vinden het fijn dat u het naar uw zin heeft gehad en zien u graag een volgende keer terug .

9. Elisabeth

De lunch was lekker en de bediening goed voor herhaling vatbaar.

10. Rene Roks's profielfoto
    Van restaurant

Dankjewel voor uw recensie .
    Wij verwelkomen u graag nogmaals als gast van ons restaurant

11. Afgelopen week hier wezen dineren, uitstekende service die ons gelijk naar ons tafeltje bracht. Ook het eten was heel erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar

12. Chrisje

Gisteren heerlijk geluncht met een vriendin. Vriendelijke bediening, mooi opgemaakte borden en heerlijke broodjes. Zeker een aanrader.

13. Rene Roks's profielfoto

Dankuwel
    Graag gedaan en graag tot een volgende keer

14. Rene Roks's profielfoto
    Rene Roks vindt de recensie door Twan voor Brasserie De Bourgondier leuk

Ik kom regelmatig bij de Bourgondiër. Voor lunch of avondeten. De prijs kwaliteit verhouding is er altijd goed. Je krijgt meer dan genoeg en het eten is vers. De bediening is erg vriendelijk. Ik raad anderen aan om hier eens te gaan eten.

15. Rene Roks's profielfoto
    Rene Roks vindt de recensie door Anny voor Brasserie De Bourgondier leuk

Vorige week met een vriendin asperges gegeten bij de Bourgondier op het Looiersplein.
    We kregen boterkrieltje, beenham, hollandaisesaus en natuurlijk lekker asperges. We hebben gesmuld ervan.
    Zeker een aanrader.
    Komen zeker nog een keer eten.

16. reinieren

Heb lekker gegeten, sfeer was super. Top!!

17. Marco Rijsdijk

Lekker gegeten voor een betaalbare prijs. Super bediening.

Eén vorige recensie
  18. Rene Roks's profielfoto
    Rene Roks vindt de recensie door Hubert voor Brasserie De Bourgondier leuk

Twee kleine echt taaie sjoelschijf biefstukjes met friet voor 17 euro was echt teveel! Frieten, Tosti Hawaï en koffie was goed. Ik heb er van geleerd; volgende keer bij een onbekend restaurant geen biefstuk bestellen! 😊

19. Afgelopen week heerlijk gegeten.
    Prijs/kwaliteit is top!!
    Service... niets op aan te merken.
    Een echte aanrader als je goed wilt eten, tegen betaalbare prijzen.

20. Rene Roks's profielfoto
    Van restaurant

Dan nog een kleine aanvulling op onze vorige reactie m.b.t. uw recensie :
    U geeft namelijk aan dat u lang heeft moeten wachten op uw bestelling .

Het mooie van ons systeem is dat alles geregistreerd staat .
    U bent 24 minuten en 23 seconden in ons bedrijf aanwezig geweest . Daarin bent u gaan zitten , heeft u ge-orderd , heeft u uw gerecht genuttigd , heeft u afgerekend en heeft u nog een aantal minuten met een andere medewerker gesproken over uw factuur .
    Het bevreemd ons dan ook dat u aangeeft lang te moeten hebben wachten . Uit onze data blijkt dat dit niet het geval is geweest.

Het is dan ook erg pijnlijk om te moeten lezen dat u ons bedrijf in een kwaad daglicht tracht te zetten en dat uw teleurstelling m.b.t. het tegenvallen van de rekening omgezet word in een algehele negatieve indruk over alle facetten tijdens uw aanwezigheid in ons bedrijf .

21. Rene Roks's profielfoto

Beste Gast ,
    U geeft aan in uw recensie dat u 2 grote porties mosterd heeft gekregen * zelfs groter dan u had verwacht en dan dat u normaal ergens anders krijgt geserveerd ( zo schrijft u zelf )
    Immers heeft uzelf specifiek aangegeven tijdens uw bestelling dat u beiden mosterd bij uw gerecht geserveerd wilde hebben . De serveerster heeft naar beste weten uw bestelling ingevoerd in het systeem zodat de keuken exact wist wat uw wensen waren .
    Verder vragen onze medewerkers inderdaad of de gast een saucijzenbroodje warm of koud wil nuttigen . Een extra service vanuit het bedrijf , omdat er gasten zijn die deze keuze graag vooraf willen maken en wij er dus niet automatisch vanuit gaan dat de gast een saucijzenbroodje warm wil eten .Onze gasten ervaren deze extra service als positief en meedenkend met de gast .
    U heeft inderdaad gevraagd na afloop of de vraagprijs klopte met wat er op de factuur stond . Daarop heeft de medewerker u netjes een antwoord gegeven op uw vraag . Dat het antwoord niet het antwoord was wat u had verwacht kunt u niet als arrogant beschouwen . U kreeg simpelweg antwoord op uw vraag Mayonaise , curry , tomatenketchup ,mosterd , chilisaus of andere bijlages . Deze sauzen worden inderdaad doorberekend d.m.v. een kleine vraagprijs in ons restaurant . U krijgt daar inderdaad geen klein zakje voor met 15 gram saus , maar een ruim bakje saus naar keuze .
    Jammer dat u hier ontevreden over bent.
    Toch hopen wij dat u genoten heeft van uw gerecht .

22. Rene Roks's profielfoto
    Van restaurant

Dankuwel . Graag tot ziens .

23. Rene Roks's profielfoto
    Rene Roks vindt de recensie door Daniel voor Brasserie De Bourgondier leuk

We kwamen hier bij toeval terecht. Hebben heerlijk geluncht. Kaart niet enorm, maar zeker uitgebreid te noemen. Opmaak en smaak waren prima en ook hoeveelheid was ruim. Zowel voor lunch als diner gerechten geschikt vior kinderen, zonder dat ze meteen aan de friet hoeven. Top geweest, we gaan hier zeker terug voor een diner.

24. Rene Roks's profielfoto
    Rene Roks heeft gereageerd op een recensie van Brasserie De Bourgondier

Dank u . Fijn om te lezen dat u het naar de zin heeft gehad

25. Rene Roks's profielfoto
    Rene Roks vindt de recensie door Marian voor Brasserie De Bourgondier leuk

Gister heerlijk gegeten in de Bourgondiër. We werden vriendelijk ontvangen en zaten er lekker op ons gemak.

Het eten en drinken is er prima en je krijgt meer dan voldoende. Er is genoeg om uit te kiezen want ze hebben een uitgebreide kaart.

26. Rene Roks's profielfoto

Dankuwel .
    Fijn dat u genoten heeft
    Graag tot ziens .

27. Van der Avoird

Met vrienden gegeten. Menu van €19,95. Perfect! Goede bediening, allemaal tegelijk warm eten, en dat voor 13 personen. En het smaakte heerlijk. Complimenten, komen zeker terug.

28. Rene Roks's profielfoto

Beste,

Via ons reserveringssysteem konden wij achterhalen om welke High Tea uw klacht gaat .
    Inmiddels hebben wij telefonisch contact opgenomen met de opdrachtgeefster .
    Wij zijn zéér verheugd om te horen te hebben gekregen dat alles naar wens is geweest .
    Zij gaf aan dat er diverse malen medewerkers aan tafel geweest om te vragen of alles naar wens was waarop telkens positief is geantwoord . Ook zijn er naast de onbeperkte thee 18 consumpties verstrekt , wat aangeeft dat onze medewerkers regelmatig aan uw gezelschap hebben gevraagd of men nog iets voor u kon betekenen .
    Wij vinden het derhalve jammer dat u middels deze recensie heeft geprobeerd ons restaurant in een kwaad daglicht te stellen . De redenen waarom blijven ons onduidelijk , maar wellicht kunt u dit aan de opdrachtgeefster uitleggen .
    De opdrachtgeefster heeft aangegeven zich te verontschuldigen voor uw recensie en heeft laten weten dat het gezelschap ten volle heeft genoten van de High tea .
    Wij zouden het dan ook op prijs stellen als u de recensie laat verwijderen
    Mvg Brasserie de Bourgondier .

29. Rene Roks's profielfoto
    Van restaurant

Beste Gast . Dat vinden wij nu erg vreemd .
    U heeft samen met uw gezelschap van een High tea Classic genoten en gedurende uw verblijf heeft niemand van uw gezelschap geklaagd bij een van de bedienende medewerkers .
    ikzelf * de eigenaresse , heb mij de gehele middag met gasten op het terras bezig gehouden en ik heb op geen enkele wijze met uw tafel bemoeienis gehad . Ook het afrekenen is door een van mijn medewerkers afgehandeld . Zowel u alsmede uw gasten hebben mij nimmer gesproken . Derhalve begrijp ik u reactie dan ook niet . Waarom iemand aanvallen op persoonlijke titel terwijl deze persoon u niet heeft gesproken of aan uw tafel heeft geserveerd ?
    Wat ons nog meer bevreemd is dat u aangeeft niet voldoende hapjes te hebben gekregen . Mag ik u en de overige lezers attenderen op het feit dat er een volle schaal met lekkernijen over is gebleven nadat u bent vertrokken . Uw verwachtingspatroon heeft klaarblijkelijk niet aangesloten bij het aanbod , echter staat exact vermeld in de menukaart welke gerechtjes toebehoren aan een High tea classic . Zeer spijtig dat u op deze wijze gereageerd heeft terwijl u anderzijds zelfs fooi heeft gegeven tijdens het afrekenen . Indien u ons uw telefoonnummer doorgeeft via email adres ; debourgondierdongen@gmail.com kunnen wij samen bespreken wat de werkelijke reden is waardoor u op deze wijze ons bedrijf beoordeelt .

30. Carola van Belkom

Super lekker gegeten! Gerechten werden mooi opgediend! Het personeel is er heel erg vriendelijk en spontaan! Zeker een aanrader!!!

Meer updates