• Lid sinds 5 november 2010

Het is leuk, om bij te houden, waar je lekker kunt eten. En daar houd ik wel van !!

De Hommel

Beek en Donk

Romantica

Emmen

Rene Paulus heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rene Paulus's profielfoto
    Rene Paulus heeft een recensie geschreven voor De Hommel

Gisteren geweest met mijn vrouw. Beiden een asperge- en tomatensoep vooraf, deze was goed. Daarvoor 4 (!!) sneetjes stokbrood met een overmatig groot bakje met kruidenboter en een met tappenade; toen wij later om meer brood vroegen moest er bijbetaald worden.
    Bij het hoofdgerecht kregen we groente, die al een tijd gestaan hadden. Verder blies de airco volop wat mij een verkoudheid opleverde en mijn vrouw keelpijn. Voor de mayonaise moest er ook betaald worden. En dan blijkt de prik zowat uit mijn cola verdwenen te zijn. Jammer dit was echt matig. De bediening werkt hard, maar moet wel op hun kleding letten; ze gaan er slordig uit zien; zet dit na verloop van tijd weer goed !

5,9
  2. Rene Paulus's profielfoto
    Rene Paulus heeft een recensie geschreven voor Romantica

Dit schijnt het beste Italiaanse restaurant te zijn in Emmen (volgens de recensies). Wij komen vanuit Brabant een dagje Emmen doen. Bij aanvang hebben wij een flesje rode wijn genomen. Deze was lekker sterk, fruitig en goed van smaak. De prijs € 29,50 zagen wij pas achteraf op de rekening terugkomen. Dit had van tevoren wel even gezegd mogen worden. Voor de verdere rest goede bediening/service. Het eten was goed voorbereid, geen taai vlees, lekker mals. En qua smaak prima! Mijn vrouw had een een pizza besteld; deze was perfect! De timing was prima; we hoefden in ieder geval niet lang te wachten op op ons eten. En verder werd er keurig gevraagd of wij de koffie gelijk wilden of dat we nog even wilden wachten. Verhouding prijs en kwaliteit is uitstekend! Voor ons een aanrader!