• Lid sinds 2 juni 2016
Van restaurant:

1. De Graaf

Enkhuizen

René de Graaf heeft nog geen foto toegevoegd

1. René de Graaf's profielfoto

Bewaren in lijst Sluiten
  2. René de Graaf's profielfoto
    René de Graaf vindt de recensie door Giel Visser voor De Graaf leuk

Giel Visser

Een zeer goed restaurant. Zeer vriendelijke bediening en er is een gezellige sfeer. Als het weer het toelaat is het super om buiten te zitten op een prachtig terras. Zeker een restaurant om vaker heen te gaan.

3. René de Graaf's profielfoto
    René de Graaf vindt de recensie door john voor De Graaf leuk

Wat een heerlijke avond en fantastisch eten. TOP
    Afspraak om 18.00 uur, helaas door file contact gehad of we een uur later konden komen, geen probleem.
    Alle 5 pers een 3 gangen diner van de chef genomen
    borden heel mooi opgemaakt, en het eten was geweldig
    Bediening soms wat onervaren, maar op onze vragen correct gehandeld, en antwoord gehad, dus ook een plus punt.
    Ga zo door wij komen zeker terug

4. René de Graaf's profielfoto
    René de Graaf vindt de recensie door Mudde voor De Graaf leuk

Vanwege drukte elders in Enkhuizen werd dit restaurant aanbevolen door een collega top restaurant!
    En inderdaad een zeer goede keus;
    absolute aanrader.

5. René de Graaf's profielfoto
    René de Graaf vindt de recensie door Harry en Hettie voor De Graaf leuk

Harry en Hettie

Leuk ingericht restaurant met een boot-achtige stijl. We werden vriendelijk ontvangen door het enthousiaste personeel, die ons goed informeerde over de gerechten buiten de kaart om.

Het eten was erg goed! Ook leuk dat de chef, tevens de eigenaar even langs tafel kwam om te vragen hoe alles was.

Dit restaurant is nu net 3 weken open maar heeft op ons zeker een positieve indruk achtergelaten. Voor herhaling vatbaar!

6. Suzette en Agnes

Bijzondere verrassing aan de haven, een hele aanwinst! Gekozen voor het 3-gangen verrassingsmenu waar zowel voor- als nagerecht een proeverijtje was van de verschillende gerechten van de kaart. Verse ingrediënten en met zorg samengesteld. Echt een aanrader! Zeker ten aanzien van de prijs, een prima kwaliteit! Ook voor de lunch open dus dat gaan we de volgende keer proberen.

7. René de Graaf's profielfoto
    René de Graaf vindt de recensie door Arjan Appelman voor De Graaf leuk

Arjan Appelman

Gisteren met vrienden heerlijk gegeten bij restaurant De Graaf. Eten was zeer goed en zag er zeer verzorgd uit. De tafels zijn gemaakt van oud scheepshout wat goed past in de omgeving van de haven. Vriendelijke serveersters zorgen dat je niets te kort komt. Wij komen volgende keer weer terug!!

8. René de Graaf's profielfoto
    René de Graaf vindt de recensie door Saskia Kerner voor De Graaf leuk

Saskia Kerner

We hebben gisteren heerlijk gegeten. Het personeel is jong, nog een beetje onervaren maar dat vond ik eigenlijk wel verfrissend. We zijn op ons wenken bediend. We gingen weer lekker met volle buiken naar huis.

9. René de Graaf's profielfoto
    René de Graaf vindt de recensie door Bianca Reus voor De Graaf leuk

Gister heerlijk gegeten. Wij hadden een 4 gangenproeverij. Heerlijke gerechten op mooi opgemaakte borden. Alles vers en zeer smakelijk. De bediening nog wat onervaren maar erg vriendelijk en welwillend. (Niet alles gaat (nog) perfect, maar foutjes worden prima opgelost) Prachtig terras aan de haven. Een aanwinst voor Enkhuizen. Wij komen graag terug.