• Lid sinds 29 december 2016

Chocoase

Haarlem

René Broek heeft nog geen foto toegevoegd

1. René Broek's profielfoto
    René Broek heeft gereageerd op een recensie van Chocoase

Opvallend dat je de eigenaar kent, maar dan toch een 4 geeft voor service. Dit zegt toch genoeg.

2. René Broek's profielfoto
    René Broek heeft een recensie geschreven voor Chocoase
    Internationaal Haarlem

Waarschijnlijk is er verschil in behandeling tussen mensen die via vakantieveilingen naar de high-tea komen en anderen. "Cupcake's, sandwiches, brownies en nog allemaal ander lekker gebak." Wij hadden 1 muffin, 1 scone, 1 mini brownie plus 3 halve sandwiches. Dat was de high-tea. "allemaal ander lekker gebak" niet gezien.
    Bovendien had het personeel totaal geen aandacht voor de gasten van de high-tea van vakantieveilingen. De tafel werd aangewezen en er werd gezegd "ik kom de high-tea zo brengen". Dat zijn ongeveer de enige woorden die het personeel heeft gezegd. Wij wilden eigenlijk als toetje chocoladafondue bestellen, maar het personeel heeft ons op geen enkele manier meer benaderd en wij zijn maar gegaan.

3. René Broek's profielfoto
    René Broek heeft gereageerd op een recensie van Chocoase